Curs BNR
1 EUR = 4.9761 RON
1 USD = 4.6567 RON
1 GBP = 5.7878 RON
1 XAU = 346.6114 RON
1 AED = 1.2678 RON
1 AUD = 3.0265 RON
1 BGN = 2.5442 RON
1 BRL = 0.9073 RON
1 CAD = 3.4036 RON
1 CHF = 5.0938 RON
1 CNY = 0.6426 RON
1 CZK = 0.1971 RON
1 DKK = 0.6673 RON
1 EGP = 0.0972 RON
1 HUF = 1.2649 RON
1 INR = 0.0559 RON
1 JPY = 3.0059 RON
1 KRW = 0.3389 RON
1 MDL = 0.2605 RON
1 MXN = 0.2744 RON
1 NOK = 0.4252 RON
1 NZD = 2.7633 RON
1 PLN = 1.1511 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0503 RON
1 SEK = 0.4287 RON
1 TRY = 0.1432 RON
1 UAH = 0.1179 RON
1 XDR = 6.1310 RON
1 ZAR = 0.2433 RON
Publicat la 02 aprilie 2019
Reluarea lucrărilor de modernizare a DN 73, care leagă Braşovul de Piteşti şi de staţiunile din zona Bran – Moieciu, se lasă aşteptată. Ieri, oficialii Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri Braşov (DRDP) Braşov au avut o întâlnire pe tema acestui proiect cu constructorul (Asocierea Azvi SA – Straco Grup SRL – Piomar Development – Tractebel) însă, deocamdată, nu a fost stabilit un termen cert pentru reluarea lucrărilor, ţinând cont că mai este de lucru şi la partea birocratică, respectiv la omologarea staţiei de asfaltare proprii a acestuia. Reprezentanţii direcţiei au anunţat că firma care se ocupă de modernizarea DN 73 a realizat şi a obţinut, până acum, aprobarea pentru managementul de trafic pe perioada lucrărilor.
Reprezentanţii DRDP Braşov au solicitat însă constructorului, ca în perioada premergătoare sărbătorilor pascale să se efectueze cel puţin lucrările de reparaţie a gropilor care au apărut după iarnă. Oficialii firmei au promis că se vor mobiliza în acest sens, astfel ca să se circule în condiţii cât de cât optime, mai ales că în zona Branului vor sosi numeroşi turişti în perioada Paştelui şi de 1 Mai.
Lucrările nu sunt gata nici pe jumătate
Potrivit datelor disponibile pe site-ul CNAIR, terminarea lucrărilor la această arteră este estimată pentru luna decembrie a anului 2020, iar, în prezent, proiectul este finalizat, per total, în proporţie de 42 %. Lucrările la această şosea au început în 19 mai 2014, pe segmentul din judeţul Argeş, iar în anul 2017 şantierul a ajuns şi în judeţul Braşov. Termenul de finalizare a proiectului a fost amânat de mai multe ori, iar ultimul termen avansat este mai 2020, amânarea fiind decisă ca urmare a faptului că nu au fost obţinute autorizaţiile de construire pentru 37 km de drum, dar şi din cauza situaţie de la Moieciu (segmentul pe care nu se poate lucra în această localitate are o lungime de 2,5 km). Nici în localitatea Bran nu se vor efectua lucrări de modernizare prea curând. În această localitate sunt prevăzute lucrări la reţeaua de canalizare, iar o parte din reţea ar trebui să treacă pe sub DN 73.
Om
2019-04-02 06:24:30
Pe ,,constrctorul,, aceștui drum îl sfătuiesc sa se apuce de altceva....a construi un drum nu este pt. oricine...se vede cu ochiul liber , ca oamenii fac numai ,,prostii,, pe dn 73....apucați-va frate de făcut clătite , ciorbe , etc....lăsați pe alții sa facă drumuri.
Costea Ion
2019-04-02 05:33:40
E prea bine. Dăm bani de la buget ca brănenii să aibă turiști dar să nu plătească taxe și impozite.
Administratorul unic al S.C. BRINTEX S.A, cu sediul în Braşov, Str. M. Kogălniceanu nr. 23, bl. C 7, et. VI, biroul 602, camera 1, jud. Braşov, J8/116/1991, RO 1102700, în temeiul Actului[...]
2024-04-24 citeste mai multÎn şedinţa de plen din 25 aprilie, vor fi dezbătute, din nou, patru proiecte aferente unor investiţii. Clarificări de legaliate s-au cerut şi pe alte HCL-uri
2024-04-24 citeste mai multDupă 5 ani de studii, se revine la ideea parcării de sub B-dul Eroilor. Noutatea 2024: concesionarea către un „privat”, care va primi în exploatare şi parcarea existentă de la Militar, pe o perioadă de 49 de ani
2024-04-24 citeste mai multAriana Bucur a fost numită, prin hotărâre de guvern, marţi, 23 aprilie, în funcţia de subprefect a judeţului Braşov, după ce Lucian Pătraşcu a fost eliberat din funcţie luna trecută[...]
2024-04-24 citeste mai multAceasta va fi depusă astăzi de candidatul independent Dan Grigorescu
2024-04-24 citeste mai mult
Costea Ion
2019-04-02 09:02:42
Ba drumul ăla se asortează perfect cu cei ce-i sunt riverani. Cînd e vorba să plătească taxe și impozite pe „afacerile” ce le au, evaziunea-i sfântă dar pretenții au cît roata carului. Cînd vezi că o zonă nu contribuie la buget cu nimic, deși mustește de clienți, atunci de ce le-ai crea condiții? Pentru ce?