Curs BNR

1 EUR = 4.9758 RON

1 USD = 4.6712 RON

1 GBP = 5.7677 RON

1 XAU = 354.4765 RON

1 AED = 1.2719 RON

1 AUD = 3.0068 RON

1 BGN = 2.5441 RON

1 BRL = 0.8970 RON

1 CAD = 3.4040 RON

1 CHF = 5.1247 RON

1 CNY = 0.6449 RON

1 CZK = 0.1969 RON

1 DKK = 0.6669 RON

1 EGP = 0.0971 RON

1 HUF = 1.2603 RON

1 INR = 0.0560 RON

1 JPY = 3.0182 RON

1 KRW = 0.3387 RON

1 MDL = 0.2597 RON

1 MXN = 0.2740 RON

1 NOK = 0.4241 RON

1 NZD = 2.7592 RON

1 PLN = 1.1519 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4281 RON

1 TRY = 0.1433 RON

1 UAH = 0.1174 RON

1 XDR = 6.1419 RON

1 ZAR = 0.2447 RON

Editia 8168 - 23 apr 18:23

Dezastru după închiderea magazinelor Domo

Autor:

Publicat la 07 ianuarie 2016

Sute de clienţi spun că au fost păgubiţi şi au făcut plângere

Insolvenţa companiei Family Home Concept, fosta Domo Retail SA, şi închiderea majorităţii magazinelor DOMO au lăsat în urmă sute de clienţi nemulţumiţi, relatează Economica.net. Ei se plâng că au plătit produse pe care nu le-au mai primit sau că au cumpărat electrice şi electrocasnice defecte şi nu le mai pot repara.
„Am sunat de nenumărate ori şi nu mi-a răspuns nimeni. Va rog să luaţi măsuri şi să răspundeţi sesizărilor deoarece am plătit pentru nişte produse pe care nu le-am primit. Doresc să mi se trimită restul de produse sau să mi se restituie banii. Măcar răspundeţi pe mail/facebook sau la telefon!", este unul dintre mesajele trimise de clienţii retailerului electro IT Domo pe pagina oficială de Facebook a magazinului online domo.ro, operat de societatea Domo SRL, compania soră a Family Home Concept (Fosta Domo Retail SA) aflată în insolvenţă.
„Având în vedere volumul mare de produse vândute de societate creşte exponenţial riscul că un procent din aceste produse să se defecteze în termenul legal de garanţie, respectiv doi ani. Astfel, administratorul judiciar a constatat că săptămânal sunt înregistrate reclamaţii ale consumatorilor, atât la ANPC, cât şi direct către societate”, se arată într-un raport al administratorului judiciar Sierra Quadrant. Potrivit raportului ce datează din noiembrie anul trecut, clienţii DOMO au făcut săptămânal 35 de reclamaţii la Comisariatul pentru Protecţia Consumatorului din Bucureşti şi la comisariatele din ţară, iar media zilnică de reclamaţii trimise pe adresa de email a Family Home Concep se ridică la 22. „Având în vedere că posibilitatea de a se transforma (reclamaţiile pe email - n.red) în reclamaţii OPC este de 75%, înseamnă 66 de reclamaţii lunar", se mai arată în raportul administratorului judiciar pus la dispoziţia Economica.net de Termene.ro. Amenzile posibile pentru fiecare reclamaţie în parte s-ar putea cifra la 175.000 de lei. Menţionăm însă că nu toate sesizările clienţilor au fost acceptate ca fiind justificate de către ANPC.
 

+1 -1

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie