Curs BNR

1 EUR = 4.9761 RON

1 USD = 4.6567 RON

1 GBP = 5.7878 RON

1 XAU = 346.6114 RON

1 AED = 1.2678 RON

1 AUD = 3.0265 RON

1 BGN = 2.5442 RON

1 BRL = 0.9073 RON

1 CAD = 3.4036 RON

1 CHF = 5.0938 RON

1 CNY = 0.6426 RON

1 CZK = 0.1971 RON

1 DKK = 0.6673 RON

1 EGP = 0.0972 RON

1 HUF = 1.2649 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0059 RON

1 KRW = 0.3389 RON

1 MDL = 0.2605 RON

1 MXN = 0.2744 RON

1 NOK = 0.4252 RON

1 NZD = 2.7633 RON

1 PLN = 1.1511 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4287 RON

1 TRY = 0.1432 RON

1 UAH = 0.1179 RON

1 XDR = 6.1310 RON

1 ZAR = 0.2433 RON

Editia 8171 - 26 apr 07:45

Din această săptămână suntem întrebaţi cât de satisfăcuţi suntem de condiţiile din spitale

Autor: Adina CHIRVASĂ

Publicat la 12 decembrie 2016

Din această săptămână, pacienţii vor putea evalua experienţa în spitale prin noul mecanism de măsurare a satisfacţiei, prin SMS şi formular web. Potrivit unei postări pe facebook a reprezentanţilor Ministerului Sănătăţii, vor fi contactaţi anual aproximativ jumătate dintre pacienţii care se externează din spitale. Se estimează că se vor trimite 5.400.000 de SMS-uri în toate reţelele naţionale. Un eşantion relevant de pacienţi selectaţi aleatoriu la nivelul fiecărui spital din România va fi contactat automat printr-un SMS care va conţine un set de întrebări simple referitoare la: calitatea serviciilor medicale, curăţenia din spital, interacţiunea cu personalul medical, eventuale cazuri de corupţie. Răspunsul pacienţilor va fi anonimizat şi apoi înregistrat într-un sistem informatic dezvoltat gratuit pentru Ministerul Sănătăţii de către Serviciul pentru Telecomunicaţii Speciale. SMS-ul de răspuns va fi gratuit pentru pacienţi. Situaţia rezultată din centralizarea datelor şi analiza acestora va fi publicată trimestrial pe site-ul transparenta.ms.ro, administrat de Ministerului Sănătăţii şi dezvoltat de GovITHub. „În acest moment, măsurarea satisfacţiei pacienţilor se bazează pe formulare tipărite care sunt completate de pacienţi în timpul internării, iar apoi introduse într-un sistem centralizat de către angajaţii spitalului. Această metodologie distorsionează rezultatele şi nu oferă o situaţie reală a experienţei pacientului în spital”, se arată în postarea amintită.

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie