Curs BNR
1 EUR = 4.9764 RON
1 USD = 4.6687 RON
1 GBP = 5.8125 RON
1 XAU = 357.7647 RON
1 AED = 1.2712 RON
1 AUD = 2.9982 RON
1 BGN = 2.5444 RON
1 BRL = 0.8906 RON
1 CAD = 3.3943 RON
1 CHF = 5.1404 RON
1 CNY = 0.6447 RON
1 CZK = 0.1970 RON
1 DKK = 0.6669 RON
1 EGP = 0.0966 RON
1 HUF = 1.2610 RON
1 INR = 0.0559 RON
1 JPY = 3.0228 RON
1 KRW = 0.3383 RON
1 MDL = 0.2591 RON
1 MXN = 0.2704 RON
1 NOK = 0.4231 RON
1 NZD = 2.7527 RON
1 PLN = 1.1514 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0500 RON
1 SEK = 0.4259 RON
1 TRY = 0.1438 RON
1 UAH = 0.1172 RON
1 XDR = 6.1447 RON
1 ZAR = 0.2433 RON
Publicat la 24 martie 2016
Pe ruta Săcele – Cheia – Ploieşti, şoferii de camioane şi TIR-uri găsesc parapete lipsă şi denivelări pe mai multe porţiuni de drum.
DN 1A este o rută des utilizată de şoferii care doresc să evite traficul aglomerat de pe DN 1, iar cei care preferă traseul Braşov – Săcele – Cheia – Ploieşti sunt în special şoferii de TIR-uri şi camioane. Şoseaua oricum destul de îngustă pentru „giganţii” care o traversează zilnic a devenit însă nesigură pentru aceştia. Pe porţiuni foarte mari, parapetele lipsesc sau sunt distruse, iar în anumite locuri şoseaua a cedat sub greutatea camioanelor şi au apărut alunecări de teren. „În momentul când circuli şi vezi aşa, prăpastia, ţi-e şi frică să te uiţi, să treci. Circul de cel puţin 15 ani pe drumul acesta însă nimic nu s-a făcut în a îmbunătăţi starea lui, ca şi siguranţă mă refer”, spune un şofer pentru postul TV Digi 24.
Costurile înlocuirii parapetelor pe DN 1A ar ajunge la 1.195.000 de lei, iar reprezentanţii Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADR) spun că în 2015 a fost demarată procedura de aprovizionare şi că Direcţia Regională de Drumuri Braşov va înlocui parapetele în funcţie de banii alocaţi.
„În ce priveşte parapetul de beton de tip New Jersey, la nivelul CNADNR SA s-a demarat procedura de încheiere a unui contract de achiziţionare, urmând ca parapetul deteriorat să fie înlocuit în momentul cel mai scurt de la aprovizionare”, precizează cei de la CNADNR. În afară de această problemă, sub greutatea maşinilor şi a traficului intens, pe anumite porţiuni, au apărut alunecări de teren şi denivelări care creează mari probleme şoferilor ce tranzitează zona.
Ultima asfaltare integrală pe DN 1A a fost făcută în anul 2006, iar de atunci, doar anul trecut, s-au făcut câteva lucrări de reparaţii parţiale şi plombări, mai precizează sursa citată.
nu este nici un comentariu
Pompierii militari de la Detaşamentul 2 de Pompieri Braşov au avut parte luni, 22 aprilie, de încă o „misiune dificilă”. Aceştia au fost solicitaţi pentru a salva 5 boboci de[...]
2024-04-23 citeste mai multIPJ Braşov a declanşat alerta publică „Dispariţie minor”, luni, 22 aprilir, la ora 07.00, pentru un caz semnalat de la Bod, fiind sesizaţi cu privire la faptul că Birki Rebecca-Ana-Maria,[...]
2024-04-23 citeste mai multÎn cursul zilei de duminică, 21 aprilie, poliţiştii din cadrul Secţiei de Poliţie Rurală Feldioara au acţionat în special pentru identificarea transporturilor ilegale de lemn, în[...]
2024-04-23 citeste mai multDuminică, 21 aprilie, doi tineri şoferi au fost opriţI în trafic din cauza vitezei mari cu care circulau, pentru ca apoi să fie depistaţi ca fiind consumatori de alcool sau droguri. Astfel,[...]
2024-04-23 citeste mai multPoliţiştii predeleni i-au invitat la sediul lor pe micuţii de la Grădiniţa Predeal. Copiii au învăţat cum să se ferească să devină victim, dar şi cum decurge o zi din viaţa poliţiştilor.[...]
2024-04-23 citeste mai mult
Adaugă un comentariu