leasing@afiparkbrasov.ro leasing@afiparkbrasov.ro

Curs BNR

1 EUR = 4.6578 RON

1 USD = 3.9575 RON

1 GBP = 5.1941 RON

1 XAU = 152.4712 RON

1 AED = 1.0774 RON

1 AUD = 2.8774 RON

1 BGN = 2.3815 RON

1 BRL = 0.9771 RON

1 CAD = 3.0579 RON

1 CHF = 4.1276 RON

1 CNY = 0.5771 RON

1 CZK = 0.1817 RON

1 DKK = 0.6244 RON

1 EGP = 0.2210 RON

1 HUF = 1.4395 RON

1 INR = 0.0545 RON

1 JPY = 3.5127 RON

1 KRW = 0.3541 RON

1 MDL = 0.2353 RON

1 MXN = 0.2100 RON

1 NOK = 0.4872 RON

1 NZD = 2.6380 RON

1 PLN = 1.0821 RON

1 RSD = 0.0394 RON

1 RUB = 0.0600 RON

1 SEK = 0.4516 RON

1 TRY = 0.6364 RON

1 UAH = 0.1409 RON

1 XDR = 5.5582 RON

1 ZAR = 0.2774 RON

Editia 6810 - 24 sep 01:35

Doar 10% plătesc

Autor:

Publicat la 08 februarie 2017

Doar 10% dintre românii care urmăresc conţinut video online plătesc pentru vizionarea acestuia, reiese dintr-un studiu realizat de compania de cercetare iSense Solutions, care mai arată că o mare parte dintre tinerii din România nu sunt obişnuiţi să plătească pentru conţinutul video.
„Românii nu sunt obişnuiţi să plătească pentru conţinutul video, dincolo de tradiţionalul abonament la cablul TV, iar această tendinţă este mai pregnantă în cazul tinerilor, care sunt expuşi mai multor surse gratuite de vizionare a conţinutului video. Ca urmare a investiţiilor făcute de staţiile TV şi de operatorii telecom, ne aşteptăm să crească achiziţia de abonamente la platformele de conţinut video, însă această deschidere va veni în special din partea persoanelor cu vârsta cuprinsă între 45 şi 55 de ani, în timp ce tinerii vor continua să fie reticenţi”, a declarat directorul de strategie în cadrul agenţiei Initiative, Ruxandra Ștefan. Cei mai mulţi români vizionează conţinut video online pe laptop sau PC (86%), topul preferinţelor fiind completat de smartphone (60%), tabletă (30%) şi smart TV (30%).
În ceea ce priveşte categoriile de vârstă, tinerii de 16-24 de ani folosesc mai mult decât ceilalţi români smartphone-ul pentru vizionarea conţinutului video (71% vs 60% din total), în timp ce românii de peste 45 ani preferă laptopul sau PC-ul (92% vs 86% din total).

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie

banner promotionalbanner promotionalbanner promotional