Curs BNR

1 EUR = 4.9761 RON

1 USD = 4.6567 RON

1 GBP = 5.7878 RON

1 XAU = 346.6114 RON

1 AED = 1.2678 RON

1 AUD = 3.0265 RON

1 BGN = 2.5442 RON

1 BRL = 0.9073 RON

1 CAD = 3.4036 RON

1 CHF = 5.0938 RON

1 CNY = 0.6426 RON

1 CZK = 0.1971 RON

1 DKK = 0.6673 RON

1 EGP = 0.0972 RON

1 HUF = 1.2649 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0059 RON

1 KRW = 0.3389 RON

1 MDL = 0.2605 RON

1 MXN = 0.2744 RON

1 NOK = 0.4252 RON

1 NZD = 2.7633 RON

1 PLN = 1.1511 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4287 RON

1 TRY = 0.1432 RON

1 UAH = 0.1179 RON

1 XDR = 6.1310 RON

1 ZAR = 0.2433 RON

Editia 8170 - 25 apr 23:50

Drumul CET-ului ar putea intra în patrimoniul municipiului Braşov în câteva luni

Autor: Radu COLŢEA

Publicat la 13 iunie 2018

După ce în va prelua această arteră, Primăria va trebui să repare sau să refacă podul din care s-a prăbuşit o porţiune anul trecut

Drumul CET-ului ar putea intra în patrimoniul municipiului Braşov în câteva luni

Dosarul preluării de către Primăria Braşov, de la Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), a drumului care trece prin faţa CET Braşov (vechea ocolitoare a municipiului) a ajuns la Bucureşti, după ce municipalitatea braşoveană a semnat actele necesare. Mai exact, potrivit purtătorului de cuvânt al Primăriei Braşov, Sorin Toarcea, municipalitatea a semnat procesul-verbal privind preluarea arterei rutiere, dar, până la finalizarea transferului, mai trebuie urmate câteva proceduri.
Pe de altă parte, purtătorul de cuvânt al Direcţiei Regionale de Drumuri Braşov, Robert Elekes, a precizat că toate documentele încheiate la nivel local au fost transmise conducerii centrale a CNAIR, urmând ca aceasta completeze dosarul şi să îl depună la Ministerul Transporturilor. „Pentru ca această arteră să fie preluată de către municipiul Braşov va fi nevoie de aprobarea unei Hotărâri de Guvern. Estimarea noastră este că procedura va dura mai multe luni”, a explicat Elekes.
În prezent, drumul este într-o stare tehnică destul de precară, după ce mulţi ani a fost tranzitat vehiculele de mare tonaj. În cel mai avansat stadiu de degradare este podul din apropierea CET Braşov, pe care se circulă cu restricţii de tonaj şi de viteză,  după ce, în 8 februarie 2017, s-a prăbuşit o porţiune de aproximativ 25 m  din trotuar, iar în cursul iernii trecute construcţia a continuat să se degradeze. În toată această perioadă nu s-a efectuat nici o intervenţie. De altfel, la sfârşitul anului trecut, şeful Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri Braşov, Adriana Nicula, a anunţat că acest pod nu mai poate fi reparat, ci trebuie reconstruit.
Pe de altă parte, Primăria a anunţat, la sfârşitul anului 2016, după inaugurarea tronsonului 1 al ocolitoarei mari a oraşului, că municipalitatea va prelua drumul care trece prin faţa CET-ului (care are acum rang de drum naţional şi este administrat de CNAIR) şi îl va repara. Totuşi, procedura a fost întârziată din cauza discuţiilor legate podul din zona CET-ului. Primăria a solicitat, în primă fază, ca acesta să fie reparat de CNAIR, însă reprezentanţii DRDP Braşov au afirmat că această investiţie nu se mai justifică, din moment ce a fost deschisă ocolitoarea mare. Ulterior, cele două părţi au căzut de acord, iar Primăria Braşov va fi cea care se va realiza lucrările la pod, dar şi la restul drumului, însă abia după drumul va intra în patrimoniul municipiului Braşov.

+0 -0

Comentarii

Lazar

2018-06-13 06:27:59


Nu va grabiti.Pentru niste avize si semnaturi in Romania este nevoie de cel putin 3 ani.Birocratia si incompetenta omoara Romania.

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie