Curs BNR
1 EUR = 4.9764 RON
1 USD = 4.6687 RON
1 GBP = 5.8125 RON
1 XAU = 357.7647 RON
1 AED = 1.2712 RON
1 AUD = 2.9982 RON
1 BGN = 2.5444 RON
1 BRL = 0.8906 RON
1 CAD = 3.3943 RON
1 CHF = 5.1404 RON
1 CNY = 0.6447 RON
1 CZK = 0.1970 RON
1 DKK = 0.6669 RON
1 EGP = 0.0966 RON
1 HUF = 1.2610 RON
1 INR = 0.0559 RON
1 JPY = 3.0228 RON
1 KRW = 0.3383 RON
1 MDL = 0.2591 RON
1 MXN = 0.2704 RON
1 NOK = 0.4231 RON
1 NZD = 2.7527 RON
1 PLN = 1.1514 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0500 RON
1 SEK = 0.4259 RON
1 TRY = 0.1438 RON
1 UAH = 0.1172 RON
1 XDR = 6.1447 RON
1 ZAR = 0.2433 RON
Publicat la 20 iunie 2018
Săptămâna viitoare, acesta va intra în reparaţii. Lucrările se vor realiza doar în cursul nopţii, pentru că se va închide una dintre cele două benzi de circulaţie
Inaugurat în luna noiembrie a anului 2013, pasajul nou de la Fartec va intra câteva zile în reparaţii, după ce pe suprafaţa carosabilă au apărut câteva gropi. În aceste condiţii, marţi, în şedinţa Comisiei de Circulaţie din Primăria Braşov s-a aprobat închiderea, doar în timpul nopţii, a unei benzi de circulaţie, respectiv sensul dinspre Stupini spre oraş. „Lucrările sunt programate pentru perioada 25 - 30 iunie, însă zilele exacte în care se va institui restricţia de circulaţie urmează a fi anunţată în scurt timp. În perioadele în care va fi închisă o bandă, se va circula alternativ pe un singur fir. De asemenea, se vor putea utiliza rute ocolitoare de intrare în oraş, respectiv strada Buzeşti, pentru a se ajunge spre Bartolomeu, sau pasajul de pe strada Independenţei, pentru a se merge spre Tractorul”, a declarat purtătorul de cuvânt al Primăriei Braşov, Sorin Toarcea.
Pasajul nou de la Fartec a fost realizat cu bani europeni, printr-o finanţare de obţinută de Primăria Braşov prin Programul Operaţional Regional 2007-2013. Lucrările au costat 13.423.993 lei, fără TVA, respectiv 15.974.551 lei cu TVA, constructor fiind asocierea formată din SC Recon SA şi SC Vectra SRL.
Pasajul nou de la Fartec are o lungime totală de 682,65 m, o lăţime de 12 metri, din care 7,80 metri este suprafaţa carosabilă.
Situaţia ar fi fost alta dacă nu apăreau probleme la pasajul vechi
Reamintim că din anul 2016 este închis şi pasajul vechi de la Fartec (care are câte o bandă de circulaţie pe sens), acesta fiind încă din anul 2015 în reparaţii capitale. Iniţial, lucrările ar fi trebuit să fie gata în 1 septembrie 2017, dar, în urma descoperirii unor defecţiuni mai mari decât cele estimate iniţial, şantierul a fost suspendat încă din primăvara anului trecut. Au urmat noi expertize tehnice, iar licitaţia pentru proiectarea şi finalizarea lucrărilor a fost lansată în cursul acestei luni, astfel că muncitorii ar putea reveni pe şantier abia în toamnă. De altfel, dacă la acest pasaj ar fi decurs fără probleme, în perioada şantierului de pe „Fartecul nou”, şoferii ar fi avut la dispoziţie nu una, ci trei benzi de circulaţie.
Lucian
2018-06-20 10:38:50
Mai bine daramau pasajul vechi si construiau unul nou...
Autorizaţia de construire nr. 63 din 26.02.2024. Se autorizează executarea lucrărilor de construire pentru „Finalizarea lucrării începute în baza A.C nr. 202/07.02.2017 şi A.C.[...]
2024-04-19 citeste mai multLucrările costă 9,4 milioane lei şi vor fi realizate de firma care a modernizat „Drumul de sub munte”
2024-04-19 citeste mai multOperatorul de transport pregăteşte terenul pentru reţeaua de încărcare a autobuzelor electrice
2024-04-19 citeste mai multAdministrația actuală a Brașovului, campioană la atragerea de fonduri europene nerambursabile: Coliban a obținut 1.4 miliarde lei în 3 ani și jumătate, iar Scripcaru a obținut 577 milioane lei în 6 ani. Educația preșcolară - o adevărată prioritate pentru administrația Coliban.
2024-04-19 citeste mai multPe niciun sector din judeţul Braşov nu s-a atins pragul de 30% din lucrări
2024-04-19 citeste mai mult
Radu
2018-06-20 12:06:07
Cand bagi traficul de pe patru benzi pe doua nu ai la ce altceva sa te astepti decat la imbatranirea prematura a covorului asfaltic si a structurii. Care pariaza ca dupa ce se va da in folosinta partea veche a pasajului va intra cativa ani buni in reconstructie partea noua? Si tot asa...