Curs BNR

1 EUR = 4.9764 RON

1 USD = 4.6500 RON

1 GBP = 5.8180 RON

1 XAU = 344.1075 RON

1 AED = 1.2660 RON

1 AUD = 3.0368 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.8953 RON

1 CAD = 3.3893 RON

1 CHF = 5.0964 RON

1 CNY = 0.6422 RON

1 CZK = 0.1980 RON

1 DKK = 0.6671 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2774 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9944 RON

1 KRW = 0.3380 RON

1 MDL = 0.2617 RON

1 MXN = 0.2743 RON

1 NOK = 0.4198 RON

1 NZD = 2.7572 RON

1 PLN = 1.1482 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0504 RON

1 SEK = 0.4254 RON

1 TRY = 0.1436 RON

1 UAH = 0.1175 RON

1 XDR = 6.1277 RON

1 ZAR = 0.2497 RON

Editia 8174 - 02 mai 02:19

Electrica Braşov: Te aşezi la coadă la 8, intri (poate) la 12

Autor: Radu COLŢEA

Publicat la 11 februarie 2021

Electrica Braşov: Te aşezi la coadă la 8, intri (poate) la 12

După ce a fost sesizat de braşoveni că la Sucursala Electrica din Braşov sunt cozi interminabile, formate de oamenii care vor să rezolve repede problema noilor contracte, consilierul local braşovean Radu Paul (PNL) a mers la sediul instituţiei, pentru a vedea dacă poate rezolva problema. „Nemulţumiţi că trebuie să stea ore în şir la coadă, oamenii m-au rugat să intervin, în calitate de consilier local. Cozile acestea mari nu sunt în regulă nici în vremuri normale, dar acum în plină pandemie, reprezintă un pericol pentru sănătatea populaţiei. Am fost acolo, am văzut cu ochii mei ce se întâmplă şi oamenii au dreptate”, a declarat alesul local.
Acesta a menţionat că o doamnă i-a spus că a reuşit să intre în sediu abia în jurul orei 12.00, după ce s-a aşezat la coadă la ora 08.00. „Tot în timp ce discutam cu oamenii am aflat că unii au venit de la ora 06.00. Nu este normal, dar am încredere că odată sesizat acest lucru, se vor găsi cele mai bune şi cele mai rapide soluţii pentru ca oamenii să nu mai stea în aglomeraţie atâtea ore. Dincolo de pandemie şi orice altceva, noi suntem datori să facilităm braşovenilor accesul către orice instituţie, fie ea privată sau de stat, iar oamenii să îşi poată rezolva orice problemă cu mai multă uşurinţă”, a încheiat alesul local.
Cozile de la Electrica au apărut în momentul în care a fost liberalizată piaţa energiei electrice, iar mulţi consumatori merg la furnizor pentru a semna contracte sau pentru a cere consultanţă.



 

Comentarii

'Bot'

2021-02-11 15:33:08


'Am contract online din 17 ianuarie primit prin email. Acum am intrat in contul meu să transmit citirea. Surpriza, a venit, pagina mea in cont e goala, nu am cum sa transmit citirea; Incerc prin telefon iar dupa ce tastez codul ATM de pe factura din ianuarie, imi raspunde robotul ca nu este valabil. Incerc sa scriu o petitie, mi sespune ca nu am contract ( desi am ) si sa iau contact cu electrica, adica, să merg la coada de care scrieti. De ce toate astea ? Doar pentru a baga electrica la plata un consum estimat umflat, mai mare decat am trecut in cerere, pentru care iau bani in avans de la milioanele de abonați. Chiar pot face ei ce vor , fără pic de tupeu ?'

'Cetățean '

2021-02-11 14:34:45


'Coada, ca,coada!Dar factura cu regularizare ați studiat-o?\nPt 7 zile mi-au pus un consum de 80kw față de aprox.28kw.\n'

'Țîțan'

2021-02-11 14:32:08


'Sa indemni la coada pe iarna de pandemie inseamna culpa la crima. '

'Țîțan'

2021-02-11 14:21:39


'Mare prostanac ministru Pnl.\nTrebuia sa lase oferta a mica si continuitatea contractelor la clientela veche. Doar daca te muti sa ai alergatura la alta oferta mai mica...asa instigi concurenta. \nDar cum sa nu mai bage mana in buzunar. '

'Ovesea Nicolai'

2021-02-11 14:19:14


'Un act aditional de prelungire a valabilitatii contractului si cu noul tarif,-adica doua articole pe jumatate de coala A4 ,act aditional ce poate fi adus si apoi ridicat de un salariat al furnizorului in perioada de citire a consumului si care ar face inutile cozile,nu este prima data cand furnizorii ar face acte aditionale!!!'

'Cornelia Cimpeanu'

2021-02-11 11:16:52


'Am stat și eu la coada în Ianuarie și nu sa comunicat că sa prelungit pina la 31 martie Și că cei care vor trece automat la noile contracte automat .Toate bune și frumoase Dar acum se repeta din nou cozi .Am primit factura fara plata energiei cu zile preturi și cînd citești nu prea înțelegi ,că te amăgești cu ce e scris in rubrica .Doar atît am înțeles că la un Consum de 120 kv e undeva la de 65 de lei plus taxele de care sunt enumerate în rubrici deci am înțeles nimic.Eu știu că era înainte pe contracte tarif social care avea cam 80kw I universal de peste și tu știai ce aveai de făcut că știai ce consum ai .N-ar fi mai ușor domnilor. La gaze o venit formular cu contract și l-ai complectat și l-ai dus la ei și l-ai băgat în cutie și o venit contractul prin posta și nu am stat la așa coada.Eu oricum urăsc cozile.Imi pare RAU să spun dar dv că societate nu vă organizați așa cum e bine și și A și mai sesizez o anomalie .Am făcut plîngere la dv cu o lucrare de schimbare a contoarelor in scara blocului și nu sau făcut toate legăturile care erau în vechiul tablou .Am primit că toți e in regula fara sa vina la fata locului,cum ar fi fost normal Ramona să mă mai adresez protecției consumatorului că sa vad ce se poate face .Deci concluzia e următoarea dezinteres fiind o societate Monopoly faci cum vreau eu e bine nu pa asta e la ora actuala Scuze de comentariu știu că poate mă - ți bombăni dar asta e accept cu dragoste tot ce se spune.'

'Antonov'

2021-02-11 08:06:17


'Prostia omeneasca nu are limite,oamenii astia nu au ce face acasa sau ignora total comunicarile facute de Electrica. Mai oamenilor,daca nu vrei sa schimbi furnizorul nu trebuie sa faci nimic si pana in Iunie mai e timp destul ! Este important să știți că, dacă nu veți încheia un contract de furnizare a energiei electrice cu societatea Electrica sau cu oricare alt furnizor de energie electrică ales de dumneavoastră, furnizarea energiei electrice la locul dumneavoastră de consum va fi realizată în mod automat, de către societate, în baza contractului de furnizare a energiei electrice în vigoare, în conformitate cu prevederile art. 4 din Ordinul președintelui Autorității Naționale de Reglementare în domeniul Energiei nr. 171/2020 pentru aprobarea condițiilor de furnizare a energiei electrice de către furnizorii de ultimă instanță, la prețul din oferta pentru serviciul universal transmisă.\nNu va mai luati unul dupa altu,ca \"oile la pascut\" !!\n'

'DanaBv'

2021-02-11 07:39:52


'@Dan Da, sunt numai \"tinerei\" pentru ca sunt persoane care nu sunt familiarizate cu navigarea pe internet. Care nu stiu ca pot gasi pe site-ul electricafurnizare.ro toate documentele si informatiile de care au nevoie. Care nu stiu ca respectivele documente completate si semnate se pot trimite prin posta cu confirmare de primire, nu e nevoie sa stea la coada ca sa le depuna. E frumos din partea domnului consilier Radu Paul ca s-a dus sa stea de vorba cu oamenii, dar ma intreb daca le-a spus toate astea, daca le-a spus ca la numarul de telefon al Call Center-ului Electrica 0244 406 006, numar taxabil, pot afla tot ce vor sa afle fara sa stea la coada. Domnule consilier, \"cele mai bune si mai rapide solutii\" exista deja, pacat ca se pare ca nu i-ati informat pe oamenii aia despre ele, daca tot v-ati dus sa vorbiti cu ei. Si ma-ntreb de ce. Da, @Dan, \"tinereii\" de la cozi stau acolo pentru ca fii si nepotii lor fac misto de ei in loc sa-i ajute. De! '

'Dan'

2021-02-11 06:22:37


'Numai tinerei pe la coada asta. Doar ei au timp si cunostintele necesare sa petreaca atata timp la coada. :)'

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie