Curs BNR
1 EUR = 4.9759 RON
1 USD = 4.6361 RON
1 GBP = 5.8194 RON
1 XAU = 345.2064 RON
1 AED = 1.2622 RON
1 AUD = 3.0287 RON
1 BGN = 2.5441 RON
1 BRL = 0.9058 RON
1 CAD = 3.3885 RON
1 CHF = 5.0891 RON
1 CNY = 0.6404 RON
1 CZK = 0.1977 RON
1 DKK = 0.6672 RON
1 EGP = 0.0968 RON
1 HUF = 1.2736 RON
1 INR = 0.0556 RON
1 JPY = 2.9563 RON
1 KRW = 0.3359 RON
1 MDL = 0.2606 RON
1 MXN = 0.2729 RON
1 NOK = 0.4212 RON
1 NZD = 2.7588 RON
1 PLN = 1.1508 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0496 RON
1 SEK = 0.4230 RON
1 TRY = 0.1434 RON
1 UAH = 0.1174 RON
1 XDR = 6.1122 RON
1 ZAR = 0.2481 RON
Publicat la 09 octombrie 2020
Lucrările sunt necesare pentru a se putea începe proiectul de modernizare, derulat de Consiliul Judeţean, cu 65 de milioane de lei
Având în vedere că drumul judeţean DJ 132 Rupea - Homorod - Mercheaşa - Jimbor - limită judeţ Harghita va intra în modernizare, Societatea de Distribuţie a Energiei Electrice Transilvania Sud a început demersurile pentru relocarea, acolo unde este cazul, a reţelelor de joasă şi medie tensiune. În acest sens, operatorul a lansat o licitaţie proiectarea şi execuţia lucrărilor, valoarea estimată a contractului fiind de 204.387 lei. Prin acest contract se vor pregăti documentaţiile tehnice şi se vor executa lucrările la reţelele electrice, astfel încât acestea să corespundă noii configuraţii a drumului.
Termenul de depunere a ofertelor pentru acest contract este 26 octombrie, iar firma câştigătoare va trebui să finalizeze proiectarea şi lucrările în termen de 5 luni.
Modernizarea drumului, estimată la 65,8 milioane lei
Reamintim că, în luna august, Consiliul Judeţean Braşov a primit cinci oferte la licitaţia pentru modernizarea acestui drum judeţean, acestea fiind acum în etapa de evaluare. Valoarea investiţiei este estimată la 65.848.504,52 lei cu tot cu TVA, iar pentru acest proiect Consiliul Judeţean a obţinut o finanţare nerambursabilă prin Programul Naţional de Dezvoltare Locală (PNDL).
Proiectul prevede refacerea suprafeţei carosabile, în lungime de peste 18 km, a acostamentelor, drumurilor laterale şi trotuarelor, amenajarea de alveole pentru staţii destinate transportului public de călători, realizarea scurgerii apelor prin şanţuri şi rigole, realizarea de podeţe transversale, podeţe la drumurile laterale şi podeţe de acces, reabilitarea sau construcţia unor poduri noi, lucrări pentru siguranţa circulaţiei (montarea de parapete de protecţie, realizarea marcajelor longitudinale şi transversale, amplasarea de indicatoare, stâlpi rutieri şi benzi rezonatoare).
Lucrările de modernizare a acestei artere vor dura 18 luni.
Autorizaţia de construire nr. 164 din 18.04.2024 şi Autorizaţia de construire nr. 166 din 18.04.2024. Se autorizează executarea lucrărilor de construire pentru „Construire două locuinţe[...]
2024-05-02 citeste mai multAnunţ de participare privind atribuirea în anul 2024 a contractelor de finanţare nerambursabilă din bugetul local al Municipiului Braşov în cadrul Programului de Finanţare Nerambursabilă[...]
2024-05-02 citeste mai multDrumarii braşoveni încearcă de aproape şase ani să resistematizeze mai multe intersecţii problemă, însă nu au reuşit să realizeze partea de proiectare, deoarece la licitaţiile derulate[...]
2024-05-02 citeste mai multUrşii le dau tot mai multe bătăi de cap autorităţilor, iar gonirea şi relocarea acestora din intravilanul localităţilor înseamnă şi o serie de costuri. Astfel, la orice intervenţie este[...]
2024-05-02 citeste mai multPentru a asigura o curăţenie corespunzătoare în mijloacele de transport în comun, dar şi în spaţiile administrative, inclusiv terminalele de transport, operatorul de transport[...]
2024-05-02 citeste mai mult
'Versarya'
2020-10-10 07:58:07
'Toate cablurile trebuie sa fie subterane,si in comune nu numai in Brasov.Daca tot se face ceva,macar sa se faca bine,util,modern si eficace.Vreau sa amintesc celor de la electrica faptul ca pe strada Lunga pe fatadele caselor exista cabluri care nu mai sunt utilizate de ani si ani,dar sunt lasate sa atarne total inestetic pe fatadele imobilelor.In general atunci cand sunt inlocuite aceste retele,cele vechi sunt ignorate,pt.ca .....merge si asa.Este o situatie care nu trebuie sa mai continue pt.ca vrem ca si zona metropolitana sa arate intr-un mare fel.'