Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6386 RON

1 GBP = 5.8067 RON

1 XAU = 346.8933 RON

1 AED = 1.2629 RON

1 AUD = 3.0283 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.9012 RON

1 CAD = 3.3920 RON

1 CHF = 5.0843 RON

1 CNY = 0.6401 RON

1 CZK = 0.1974 RON

1 DKK = 0.6672 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2671 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9797 RON

1 KRW = 0.3376 RON

1 MDL = 0.2601 RON

1 MXN = 0.2723 RON

1 NOK = 0.4234 RON

1 NZD = 2.7650 RON

1 PLN = 1.1532 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4274 RON

1 TRY = 0.1430 RON

1 UAH = 0.1170 RON

1 XDR = 6.1159 RON

1 ZAR = 0.2442 RON

Editia 8171 - 26 apr 18:58

Elevii de la „Remus Răduleţ” vor învăţa pe tablete şi smartphone-uri

Autor: Iulian CUIBAR

Publicat la 27 octombrie 2014

Colegiul va face parte dintr-un proiect pilot care doreşte să ofere o modalitate de trecere de la învăţarea non-digitală la cea digitală

Elevii de la „Remus Răduleţ” vor învăţa pe tablete şi smartphone-uri

Elevii de la Colegiul Tehhnic „Remus Răduleţ” vor face parte, în perioada următoare, dintr-un proiect care îşi doreşte să ofere alternative pentru a înlesni învăţarea digitală. SmartFeet Solution este un nou instrument digital de învăţare, creat de o companie finlandeză, o platformă web prin care orice profesor poate crea un joc educaţional în funcţie de nevoile de formare şi preferinţele elevilor. Jocul va implica echipe de elevi care vor căuta soluţii şi vor rezolva sarcini în medii autentice, folosindu-se de tablete şi telefoane inteligente. „Cea mai mare provocare a educaţiei zilelor noastre este de a face faţă schimbărilor rapide din societate, de a se reînnoi constant şi de a ţine pasul cu tinerii şi nevoile lor. Trecerea de la învăţarea non-digitală la cea digitală nu mai este doar o opţiune, ci o necesitate. Întrebarea este cum se va realiza această schimbare de concepte, metode şi practici în mod concret în şcoli. Folosirea tabletelor şi a telefoanelor la ore, într-un mod creativ, util şi eficient, deocamdată este o problemă la care specialiştii din diverse sisteme educaţionale caută soluţii. Proiectul de pilotare va avea 10 sesiuni de joc. Compania finlandeză va pune la dispoziţie şcolilor participante licenţele de folosinţă a platformei, va pregăti personalul didactic pentru folosirea eficientă a platformei şi va oferi asistenţă pe perioada pilotajului. Noi vom putea implica elevii în diverse jocuri educaţionale şi vom putea oferi la rândul nostru formări în cascadă pentru colegi din alte şcoli interesate din judeţ şi din ţară”, ne-a spus Annamaria Antal, managerul de proiect. Scopul acţiunii este strângerea de informaţii din şcoli din diverse ţări şi analizarea trăsăturilor caracteristice, a obiceiurilor şi regulilor. Compania finlandeză îşi propune acţiuni de pilotaj în mai multe şcoli din lume şi doreşte să finalizeze această acţiune până la sfârşitul lui 2014, pentru ca în anul următor să lanseze acest instrument de lucru în sistemele educaţionale din lume, cu scopul de a înlesni trecerea de la învăţarea non-digitală la cea digitală.

+1 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie