leasing@afiparkbrasov.ro leasing@afiparkbrasov.ro

Curs BNR

1 EUR = 4.6599 RON

1 USD = 4.1469 RON

1 GBP = 5.3479 RON

1 XAU = 159.6578 RON

1 AED = 1.1291 RON

1 AUD = 2.9851 RON

1 BGN = 2.3826 RON

1 BRL = 1.1008 RON

1 CAD = 3.1326 RON

1 CHF = 4.1011 RON

1 CNY = 0.5960 RON

1 CZK = 0.1795 RON

1 DKK = 0.6246 RON

1 EGP = 0.2310 RON

1 HUF = 1.4438 RON

1 INR = 0.0571 RON

1 JPY = 3.6343 RON

1 KRW = 0.3655 RON

1 MDL = 0.2434 RON

1 MXN = 0.2030 RON

1 NOK = 0.4873 RON

1 NZD = 2.7968 RON

1 PLN = 1.0833 RON

1 RSD = 0.0394 RON

1 RUB = 0.0612 RON

1 SEK = 0.4554 RON

1 TRY = 0.7525 RON

1 UAH = 0.1487 RON

1 XDR = 5.7162 RON

1 ZAR = 0.2864 RON

Editia 6846 - 13 noi 17:54

Eveniment unic în Braşov: Max la Rocca, unul din marii specialişti în industria ospitalităţii, îşi dezvăluie secretele

Autor: Iulian CUIBAR

Publicat la 06 august 2018

Eveniment unic în Braşov: Max la Rocca, unul din marii specialişti în industria ospitalităţii, îşi dezvăluie secretele

Un eveniment de mare anvergură destinat oamenilor din industria ospitalităţii va avea loc luni, 17 septembrie, la Hotel Ramada din Braşov. Max la Rocca, un foarte cunoscut specialist în domeniu se va afla în faţa barmanilor, ospătarilor, managerilor, bucătarilor, proprietarilor de local sau membrilor floor staff, sesiunea având disponibile 30 de locuri.
Născut în 1971, în Italia, Max are o experienţă de peste 20 de ani în domeniul ospitalităţii, fiind câştigător „World Class Ireland 2010” şi locul 3 Global (World Class este cea mai prestigioasă competiţie de barmani din lume), dar şi nominalizat în top 10 barmani internaţionali la Tales of The Cocktail 2012 sau nominalizat în top 10 brand ambasadori internaţionali la Tales of The Cocktail 2015.
„Boutique Bar” din cadrul OHLA Hotel, ultimul loc de muncă a lui Max, a fost nominalizat în top 50 baruri din lume, top 10 baruri din Europa şi „Best Bars din Barcelona” la doar 1 an după ce a fost preluat de el.
Participanţii vor avea astfel ocazia să aprofundeze detalii legate de crearea unei experienţe perfecte pentru oaspeţi, de la venire până la plecare, identitatea brandului personal, de construire a mijloacelor social-media (Instagram, Facebook, Twitter, Youtube) - cu studii de caz reale,  „simţirea” oaspetelui – cum să se pună în papucii lui/ei şi ce simte un oaspete când intră într-o locaţie, salutul prin telefon – cum să exploateze la maxim această „armă” ascunsă, importanţa în definirea unui stil unic, cum să devină un punct de referinţă pentru oaspeţii tăi dar şi pentru comunitatea de barmani din oraşul tău, cum să îşi structureze meniul pentru ca el să fie irezistibil pentru oaspeţi şi să  poată deveni o adevărată unealtă de marketing.
Meniuri fizice pe care Max la Rocca le-a colecţionat în călătoriile sale prin jurul lumii pot deveni idei care pot fi implementate imediat, la fel şi modul cum italianul a transformat barul său într-unul din cele mai bune 50 baruri din lume în doar 365 zile.
„Este pentru prima dată când se întâmplă aşa ceva în Braşov. Un eveniment de asemenea anvergură are loc rar în ţara noastră”, a spus Mihai Fetcu, organizator al sesiunii. Cei care doresc să se înscrie sau să afle mai multe detalii o pot face la  
0731.728.032 sau la mihai.fetcu@bardome.ro.

+0 -1

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie

banner promotionalbanner promotional