Curs BNR
1 EUR = 4.9764 RON
1 USD = 4.6687 RON
1 GBP = 5.8125 RON
1 XAU = 357.7647 RON
1 AED = 1.2712 RON
1 AUD = 2.9982 RON
1 BGN = 2.5444 RON
1 BRL = 0.8906 RON
1 CAD = 3.3943 RON
1 CHF = 5.1404 RON
1 CNY = 0.6447 RON
1 CZK = 0.1970 RON
1 DKK = 0.6669 RON
1 EGP = 0.0966 RON
1 HUF = 1.2610 RON
1 INR = 0.0559 RON
1 JPY = 3.0228 RON
1 KRW = 0.3383 RON
1 MDL = 0.2591 RON
1 MXN = 0.2704 RON
1 NOK = 0.4231 RON
1 NZD = 2.7527 RON
1 PLN = 1.1514 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0500 RON
1 SEK = 0.4259 RON
1 TRY = 0.1438 RON
1 UAH = 0.1172 RON
1 XDR = 6.1447 RON
1 ZAR = 0.2433 RON
Publicat la 13 februarie 2018
Podul de pe drumul CET-ului arată ca în momentul în care s-a prăbuşit trotuarul. În prezent se lucrează la predarea podului de la CNAIR către Primăria Braşov, care ar urma să îl repare
Chiar dacă a trecut un an de la prăbuşirea unei porţiuni din trotuarul podului de pe drumul CET-ului, pe o lungime de aproximativ 25 m, până acum nu s-a realizat nici o lucrare de reabilitare a acestuia. De atunci, porţiunea prăbuşită este semnalizată cu ajutorul unor balize din material plastic, iar pe pod se circulă cu restricţii de viteză şi de tonaj.
Drumul e în administrarea Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri Braşov – structura teritorială a Companiei Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) și, iniţial, reparaţiile ar fi trebuit să fie realizate de către CNAIR, având în vedere că acest obiectiv face parte din vechea ocolitoare a Braşovului, care este, încă, drum naţional.
Între timp au început demersurile privind transferul drumului de la CNAIR către municipiul Braşov, astfel că nu s-a mai pus problema finanţării lucrărilor de către compania care administrează reţeaua de drumuri naţionale.
Totuşi, chiar dacă despre acest transfer s-a vorbit de multă vreme, procedura nu a fost încă finalizată. Astfel, potrivit şefului Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri Braşov, Adriana Nicula, „drumul este în curs de predare de la CNAIR, către municipiul Braşov. În momentul de faţă mai sunt unele discuţii legate de respectivul pod”.
De altfel, faptul că podul în cauză trebuie reparat de Primăria Braşov a fost anunţat de Nicula încă din luna noiembrie a anului trecut, când a dat şi o „veste proastă”: „Acolo trebuie un pod nou”. Tot atunci, ea a afirmat că „nu se mai justifică realizarea investiţiei de către CNAIR, din moment ce a fost terminată Varianta Ocolitoare a Municipiului Braşov, iar traficul greu a fost deviat pe noua arteră”.
Alte investiţii pe lista de priorităţi a DRDP Braşov
Adriana Nicula a precizat că repararea podului de pe drumul CET-ului de către DRDP Braşov era greu de realizat, având în vedere că aceasta are multe alte investiţii în plan. „La nivelul întregii direcţii (care are în administrare infrastructura rutieră din judeţele Braşov, Sibiu, Mureş, Covasna şi Harghita – n.r.), avem în curs de elaborare documentaţiile pentru construirea a 9 poduri noi. De asemenea, mai sunt multe poduri care trebuie reparate, proiecte pentru care documentaţiile sunt în diverse stadii de elaborare”, a precizat Nicula.
Foto: Nelu Corbu
nu este nici un comentariu
Autorizaţia de construire nr. 63 din 26.02.2024. Se autorizează executarea lucrărilor de construire pentru „Finalizarea lucrării începute în baza A.C nr. 202/07.02.2017 şi A.C.[...]
2024-04-19 citeste mai multLucrările costă 9,4 milioane lei şi vor fi realizate de firma care a modernizat „Drumul de sub munte”
2024-04-19 citeste mai multOperatorul de transport pregăteşte terenul pentru reţeaua de încărcare a autobuzelor electrice
2024-04-19 citeste mai multAdministrația actuală a Brașovului, campioană la atragerea de fonduri europene nerambursabile: Coliban a obținut 1.4 miliarde lei în 3 ani și jumătate, iar Scripcaru a obținut 577 milioane lei în 6 ani. Educația preșcolară - o adevărată prioritate pentru administrația Coliban.
2024-04-19 citeste mai multPe niciun sector din judeţul Braşov nu s-a atins pragul de 30% din lucrări
2024-04-19 citeste mai mult
Adaugă un comentariu