Curs BNR

1 EUR = 4.9761 RON

1 USD = 4.6567 RON

1 GBP = 5.7878 RON

1 XAU = 346.6114 RON

1 AED = 1.2678 RON

1 AUD = 3.0265 RON

1 BGN = 2.5442 RON

1 BRL = 0.9073 RON

1 CAD = 3.4036 RON

1 CHF = 5.0938 RON

1 CNY = 0.6426 RON

1 CZK = 0.1971 RON

1 DKK = 0.6673 RON

1 EGP = 0.0972 RON

1 HUF = 1.2649 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0059 RON

1 KRW = 0.3389 RON

1 MDL = 0.2605 RON

1 MXN = 0.2744 RON

1 NOK = 0.4252 RON

1 NZD = 2.7633 RON

1 PLN = 1.1511 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4287 RON

1 TRY = 0.1432 RON

1 UAH = 0.1179 RON

1 XDR = 6.1310 RON

1 ZAR = 0.2433 RON

Editia 8170 - 25 apr 12:48

Fabrica Miele din Feldioara ajută la promovarea electrocasnicelor germanilor la Braşov

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 20 august 2018

Fabrica Miele din Feldioara ajută la promovarea electrocasnicelor germanilor la Braşov

„În perioada ianuarie-iulie avem o creştere de 25% a cifrei de afaceri şi dincolo de instabilitatea politică nu avem motive să credem că ritmul nu se va menţine până la finalul lui 2018. Simţim că bani sunt şi este şi apetit pentru consum”, spune Loredana Butnaru (foto), executivul român care conduce operaţiunile locale de retail şi distribuţie ale Miele, businessul fiind operat de compania Miele Appliances. Grupul ger-man are local şi o fabrică de suban-sam-bluri la Braşov, însă aceasta este operată separat.
Toate categoriile de electrocasnice din portofoliul Miele au avut aceeaşi contribuţie la creşterea businessului, mai puţin aspiratoarele, care au înregistrat un declin ca urmare a deciziei grupului german de a-şi delista produsele din magazinele Flanco şi Altex, cei mai mari doi retaileri locali de electro-IT. Decizia a fost luată la nivel de grup, mai exact nemţii au decis ca la nivel european să fie implementată o platformă online unitară - retailerii parteneri trebuia să facă o pagină de brand şi să aplice o serie de filtre (ca de exemplu numărul de rotaţii pe minut la maşini de spălat sau clasa produsului), explică Loredana Butnaru.
„Cei doi retaileri nu au dorit să imple-menteze această platformă, aşa că am decis să ne retragem din parteneriat. Vindeam prin intermediul lor maşini de spălat, uscătoare şi aspiratoare. Acestea din urmă reprezentau circa 80-90% din vânzări”.
Executivul român adaugă că, per total, businessul nu a fost afectat de această decizie, celelalte canale de vânzare continuând să crească. Produsele Miele sunt vândute într-un total de peste 30 de puncte de vânzare - showroomuri proprii, magazine exclusive, magazine partenere şi online.
Loredana Butnaru spune că grupul ger-man Miele merge pe ideea de showroomuri proprii în special pe pieţele noi sau mai mici, unde brandul trebuie să capete vizibilitate. Spre exemplu, în următorii şapte ani nemţii vor să meargă înainte cu strategia de expan-siune cu minimum un showroom propriu pe an în România. În provincie sunt căutate spaţii stradale, iar în Bucureşti, în 2020 sau 2021 compania ia în calcul şi un centru comercial. Executivul nu oferă exemple de oraşe pentru anii ce vor urma, dar spune că nu merge unde sunt deja magazinele partenerilor pentru a nu se canibaliza.
„Oraşele mari sunt deja luate de parteneri, aşa că o să mergem în cele din eşalonul doi. Ne uităm şi la zona Moldovei, care nu este momentan acoperită.“
Electrocasnicele Miele sunt vândute şi printr-o serie de magazine exclusive operate de parteneri în Sibiu, Braşov, Cluj şi Deva, fiind închis cel din Târgu-Mureş din lipsă de personal.
„Cel mai bun magazin al nostru este cel din Piaţa Presei, însă cele din Cluj-Napoca şi Braşov, operate de parteneri, se luptă pen-tru locurile 2-3 şi sunt cam la egalitate. Bran-dul este cunoscut în Transilvania, iar în Bra-şov aju-tă şi faptul că avem fabrica în oraş. Iar Clu-jul are un potenţial imens”, spune executivul.

+0 -1

Comentarii

Costea Ion

2018-08-20 17:28:15


Sunt scumpe cu draci produsele ăstora, raportul preț-calitate nejustificând aceste prețuri.

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie