Curs BNR

1 EUR = 4.9762 RON

1 USD = 4.6699 RON

1 GBP = 5.7698 RON

1 XAU = 344.5697 RON

1 AED = 1.2715 RON

1 AUD = 3.0092 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.9039 RON

1 CAD = 3.4052 RON

1 CHF = 5.1198 RON

1 CNY = 0.6444 RON

1 CZK = 0.1969 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0971 RON

1 HUF = 1.2629 RON

1 INR = 0.0560 RON

1 JPY = 3.0160 RON

1 KRW = 0.3388 RON

1 MDL = 0.2600 RON

1 MXN = 0.2728 RON

1 NOK = 0.4241 RON

1 NZD = 2.7564 RON

1 PLN = 1.1508 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4286 RON

1 TRY = 0.1435 RON

1 UAH = 0.1180 RON

1 XDR = 6.1406 RON

1 ZAR = 0.2425 RON

Editia 8169 - 24 apr 01:59

Familia Puchin a vândut fabrica de şerveţele Mototol

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 28 iulie 2016

Cumpărătorul, o firmă din grupul SIF Banat Crişana

Familia Puchin a vândut fabrica de şerveţele Mototol
Compania braşoveană Rom Paper, producător de hârtie pentru uz casnic, va fi cedată companiei Vrancart Adjud, deţinută de SIF Banat Crişana, tranzacţia fiind realizată la începutul acestei săptămâni potrivit unor surse din piaţă. Vrancart şi-a anunţat intenţia de a achiziţiona o companie „din domeniul de activitate sau din activităţi conexe” în convocatorul Adunării Generale a Acţionarilor care va avea loc pe 19 august. 
Rom Paper a fost înfiinţată în anul 2002 de Claudiu şi Nicoleta Puchin (foto) cu o investiţie iniţială de 10.000 de euro şi are ca obiect de activitate producţia şi comercializarea de şerveţele de masă, prosoape pliate, hârtie igienică, prosoape cosmetice şi şerveţele la cutie. Firma a avut anul trecut o cifră de afaceri de circa 52 milioane de lei, în creştere faţă de 2014 cu 19%. Produsele realizate de firma braşoveană sunt comercializate în şapte ţări, printre care Ungaria, Cehia, Slovacia, Polonia, Republica Moldova şi Bulgaria, prin intermediul lanţurilor de magazine (hipermarketuri, supermarketuri, cash and carry), dar şi prin intermediul distribuitorilor. 
În august 2014 Rom Paper a luat un credit de 1,5 milioane de lei de la EximBank pentru a achiziţiona o linie de producţie a şerveţelelor. Noua linie i-a permis companiei să-şi crească productivitatea şi să-şi diversifice gama de produse, inclusiv lansarea noului brand propriu de hârtie de uz casnic numit Mototol. Acest brand a fost lansat în noiembrie 2014 şi reprezintă în prezent 6-7% din afacerile companiei braşovene.
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie