Curs BNR

1 EUR = 4.9764 RON

1 USD = 4.6500 RON

1 GBP = 5.8180 RON

1 XAU = 344.1075 RON

1 AED = 1.2660 RON

1 AUD = 3.0368 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.8953 RON

1 CAD = 3.3893 RON

1 CHF = 5.0964 RON

1 CNY = 0.6422 RON

1 CZK = 0.1980 RON

1 DKK = 0.6671 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2774 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9944 RON

1 KRW = 0.3380 RON

1 MDL = 0.2617 RON

1 MXN = 0.2743 RON

1 NOK = 0.4198 RON

1 NZD = 2.7572 RON

1 PLN = 1.1482 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0504 RON

1 SEK = 0.4254 RON

1 TRY = 0.1436 RON

1 UAH = 0.1175 RON

1 XDR = 6.1277 RON

1 ZAR = 0.2497 RON

Editia 8174 - 02 mai 06:22

Festival de creativitate şi comunicare la Braşov

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 05 decembrie 2014

Festival de creativitate şi comunicare la Braşov

În perioada 11-13 decembrie 2014, în organizarea Facultăţii de Sociologie şi Comunicare şi The Alternative School for Creative Thinking, va avea loc Transilvania Creative Fest - un eveniment pentru cei interesaţi de noile tendinţe în creativitate şi comunicare.
Prima zi se va desfăşura în Aula Sergiu T. Chiriacescu şi îi va avea ca invitaţi pe Jorg Riommi (foto) - director de creaţie la Publicis Bucureşti, Crenguţa Roşu – managing partner la DC Communication, Bianca Dumitraşcu – medaliată cu aur la Cannes Lions Cyber, Nicoleta Pădure – fost jurat român la Eurobest Media, Andreea Popescu – designer Tulipe Nero, Vera Gavrilă – director media Concept Store, Mihaela Păduraru – managing partner Produsul Anului, Alexandru Haidamac – medaliat cu aur la Cannes Lions Design, Andreja Njezic şi Ivan Westerveen – The Alternative School Serbia, Robert Căpraru şi Mihai Dogioiu - tineri competitori români la Eurobest, Teodora Migdalovici – Ambasador Lions Festivals. Aceştia vor trece în revistă idei şi soluţii inovative, aduse în urma participării la recent încheiatul festival al creativităţii europene, Eurobest Helsinki.
În 12 decembrie, participanţii vor exersa cele învăţate în prima zi pe subiecte legate de promovarea Braşovului. Muzeul Civilizaţiei Urbane, Casa Baiulescu şi Facultatea de Silvicultură vor fi locurile în care se vor desfăşura aceste exerciţii de explorare a oportunităţilor Braşovului şi de traducere a acestora pe platforme contemporane de comunicare destinate atât comunităţilor locale, cât şi turiştilor.
Sâmbătă, 13 decembrie, cele 15 echipe formate din studenţi şi tineri profesionişti îşi vor prezenta soluţiile creative, iar juriul va desemna câştigătorii. Toate soluţiile creative, redactate în engleză, pe formatul de prezentare al Festivalului Internaţional de Publicitate Cannes Lions, vor fi publicate în prima parte a anului viitor. Înscrierea pentru participare se face la compete@transilvaniacreative.com.
 

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie