leasing@afiparkbrasov.ro leasing@afiparkbrasov.ro

Curs BNR

1 EUR = 4.6559 RON

1 USD = 3.9517 RON

1 GBP = 5.2123 RON

1 XAU = 153.4508 RON

1 AED = 1.0759 RON

1 AUD = 2.8801 RON

1 BGN = 2.3806 RON

1 BRL = 0.9692 RON

1 CAD = 3.0614 RON

1 CHF = 4.1351 RON

1 CNY = 0.5774 RON

1 CZK = 0.1822 RON

1 DKK = 0.6242 RON

1 EGP = 0.2206 RON

1 HUF = 1.4386 RON

1 INR = 0.0547 RON

1 JPY = 3.5050 RON

1 KRW = 0.3541 RON

1 MDL = 0.2364 RON

1 MXN = 0.2093 RON

1 NOK = 0.4852 RON

1 NZD = 2.6455 RON

1 PLN = 1.0851 RON

1 RSD = 0.0394 RON

1 RUB = 0.0595 RON

1 SEK = 0.4496 RON

1 TRY = 0.6306 RON

1 UAH = 0.1409 RON

1 XDR = 5.5550 RON

1 ZAR = 0.2773 RON

Editia 6809 - 21 sep 03:32

Frână cu incendiu: Ne-a luat un pic foc trenul la Timişu de Sus, comunicat de la CFR

Autor: Iulian CUIBAR

Publicat la 07 iulie 2017

Frână cu incendiu: Ne-a luat un pic foc trenul la Timişu de Sus, comunicat de la CFR

Saboţii de frână de la primul vagon al trenului personal care circula vineri dimineaţă pe ruta CFR Ploieşti – Braşov au luat foc  în momentul în care mecanicul de locomotivă a acţionat frânele, pe traseu în pantă de coborâre, începând de la Predeal. Vagonul a fost învăluit de fum, trenul fiind oprit la Timişu de Sus, dar, din fericire, incendiul n-a provocat decât panică. „Începutul de incendiu", după cum l-au numit cei de la CFR a avut loc la ora 6.50 dimineaţa.

În cursul acestei dimineți, în staţia Timişu de Sus, la trenul Regio 3023 Ploieşti Sud – Braşov, pe fondul executării frânării specifice zonei (secţie cu pantă 27 la mie declivitate), s-a produs supraîncarcarea termică a garniturilor de frână.Personalul feroviar care a deservit trenul a intervenit conform atribuţiilor specifice utilizând stingătoarele din dotare, după care trenul a continuat mersul în condiţii de siguranţă.Cei aproximativ 50 de pasageri nu au fost în pericol. Trenul a ajuns cu o întârziere de 13 minute la Brașov, staţia finală.Ne cerem scuze pasagerilor pentru acest disconfort şi le mulţumim pentru înţelegere", a transmis CFR într-un comunicat de presă, postat pe Facebook, alături de o fotografie de la faţa locului.

„Saboţii de frână ai acestor vagoane au fost de curând înlocuiţi cu unii noi, care în condiții de frânare repetată, la coborârea pantei dintre Predeal şi Darste, s-au supraîncins”, au încercat să  justifice ca `normal` cele întâmplate reprezentanții CFR, într-un alt comunicat de presă transmis presei centrale şi în care, de această dată, se arăta că incidentul s-a produs între Timişu de Jos şi Dârste.

„A fost un început de incendiu. Panta de coborâre dintre Predeal şi Brasov este una foarte mare, iar în condiţii de frânare repetată se pot întâmpla asemenea evenimente. La trenurile de marfă mai avem asemenea situatii din cauza greutăţii vagoanelor. Nu au intervenit pompierii, începutul de incendiu fiind stins de personalul trenului, conform procedurilor, după care garnitura şi-a continua parcursul. Trenul a ajuns în gara Brasov cu o întâarziere de 12 minute. Niciunul dintre cei aproximativ 50 de calatori nu au avut de suferit", a declarat, pentru Agerpres, directorul Regionalei CFR Braşov, Ioan Rus.
 

 

 

+1 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie

banner promotionalbanner promotionalbanner promotional