leasing@afiparkbrasov.ro leasing@afiparkbrasov.ro

Curs BNR

1 EUR = 4.6662 RON

1 USD = 4.0794 RON

1 GBP = 5.2488 RON

1 XAU = 160.5225 RON

1 AED = 1.1106 RON

1 AUD = 2.9650 RON

1 BGN = 2.3858 RON

1 BRL = 1.0861 RON

1 CAD = 3.0960 RON

1 CHF = 4.1096 RON

1 CNY = 0.5875 RON

1 CZK = 0.1792 RON

1 DKK = 0.6253 RON

1 EGP = 0.2278 RON

1 HUF = 1.4518 RON

1 INR = 0.0571 RON

1 JPY = 3.6268 RON

1 KRW = 0.3616 RON

1 MDL = 0.2385 RON

1 MXN = 0.2001 RON

1 NOK = 0.4807 RON

1 NZD = 2.7937 RON

1 PLN = 1.0782 RON

1 RSD = 0.0394 RON

1 RUB = 0.0621 RON

1 SEK = 0.4525 RON

1 TRY = 0.7611 RON

1 UAH = 0.1470 RON

1 XDR = 5.6614 RON

1 ZAR = 0.2901 RON

Editia 6852 - 21 noi 22:58

Frână cu incendiu: Ne-a luat un pic foc trenul la Timişu de Sus, comunicat de la CFR

Autor: Iulian CUIBAR

Publicat la 07 iulie 2017

Frână cu incendiu: Ne-a luat un pic foc trenul la Timişu de Sus, comunicat de la CFR

Saboţii de frână de la primul vagon al trenului personal care circula vineri dimineaţă pe ruta CFR Ploieşti – Braşov au luat foc  în momentul în care mecanicul de locomotivă a acţionat frânele, pe traseu în pantă de coborâre, începând de la Predeal. Vagonul a fost învăluit de fum, trenul fiind oprit la Timişu de Sus, dar, din fericire, incendiul n-a provocat decât panică. „Începutul de incendiu", după cum l-au numit cei de la CFR a avut loc la ora 6.50 dimineaţa.

În cursul acestei dimineți, în staţia Timişu de Sus, la trenul Regio 3023 Ploieşti Sud – Braşov, pe fondul executării frânării specifice zonei (secţie cu pantă 27 la mie declivitate), s-a produs supraîncarcarea termică a garniturilor de frână.Personalul feroviar care a deservit trenul a intervenit conform atribuţiilor specifice utilizând stingătoarele din dotare, după care trenul a continuat mersul în condiţii de siguranţă.Cei aproximativ 50 de pasageri nu au fost în pericol. Trenul a ajuns cu o întârziere de 13 minute la Brașov, staţia finală.Ne cerem scuze pasagerilor pentru acest disconfort şi le mulţumim pentru înţelegere", a transmis CFR într-un comunicat de presă, postat pe Facebook, alături de o fotografie de la faţa locului.

„Saboţii de frână ai acestor vagoane au fost de curând înlocuiţi cu unii noi, care în condiții de frânare repetată, la coborârea pantei dintre Predeal şi Darste, s-au supraîncins”, au încercat să  justifice ca `normal` cele întâmplate reprezentanții CFR, într-un alt comunicat de presă transmis presei centrale şi în care, de această dată, se arăta că incidentul s-a produs între Timişu de Jos şi Dârste.

„A fost un început de incendiu. Panta de coborâre dintre Predeal şi Brasov este una foarte mare, iar în condiţii de frânare repetată se pot întâmpla asemenea evenimente. La trenurile de marfă mai avem asemenea situatii din cauza greutăţii vagoanelor. Nu au intervenit pompierii, începutul de incendiu fiind stins de personalul trenului, conform procedurilor, după care garnitura şi-a continua parcursul. Trenul a ajuns în gara Brasov cu o întâarziere de 12 minute. Niciunul dintre cei aproximativ 50 de calatori nu au avut de suferit", a declarat, pentru Agerpres, directorul Regionalei CFR Braşov, Ioan Rus.
 

 

 

+1 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie

banner promotionalbanner promotional