Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6386 RON

1 GBP = 5.8067 RON

1 XAU = 346.8933 RON

1 AED = 1.2629 RON

1 AUD = 3.0283 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.9012 RON

1 CAD = 3.3920 RON

1 CHF = 5.0843 RON

1 CNY = 0.6401 RON

1 CZK = 0.1974 RON

1 DKK = 0.6672 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2671 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9797 RON

1 KRW = 0.3376 RON

1 MDL = 0.2601 RON

1 MXN = 0.2723 RON

1 NOK = 0.4234 RON

1 NZD = 2.7650 RON

1 PLN = 1.1532 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4274 RON

1 TRY = 0.1430 RON

1 UAH = 0.1170 RON

1 XDR = 6.1159 RON

1 ZAR = 0.2442 RON

Editia 8171 - 26 apr 13:21

Frână cu incendiu: Ne-a luat un pic foc trenul la Timişu de Sus, comunicat de la CFR

Autor: Iulian CUIBAR

Publicat la 07 iulie 2017

Frână cu incendiu: Ne-a luat un pic foc trenul la Timişu de Sus, comunicat de la CFR

Saboţii de frână de la primul vagon al trenului personal care circula vineri dimineaţă pe ruta CFR Ploieşti – Braşov au luat foc  în momentul în care mecanicul de locomotivă a acţionat frânele, pe traseu în pantă de coborâre, începând de la Predeal. Vagonul a fost învăluit de fum, trenul fiind oprit la Timişu de Sus, dar, din fericire, incendiul n-a provocat decât panică. „Începutul de incendiu", după cum l-au numit cei de la CFR a avut loc la ora 6.50 dimineaţa.

În cursul acestei dimineți, în staţia Timişu de Sus, la trenul Regio 3023 Ploieşti Sud – Braşov, pe fondul executării frânării specifice zonei (secţie cu pantă 27 la mie declivitate), s-a produs supraîncarcarea termică a garniturilor de frână.Personalul feroviar care a deservit trenul a intervenit conform atribuţiilor specifice utilizând stingătoarele din dotare, după care trenul a continuat mersul în condiţii de siguranţă.Cei aproximativ 50 de pasageri nu au fost în pericol. Trenul a ajuns cu o întârziere de 13 minute la Brașov, staţia finală.Ne cerem scuze pasagerilor pentru acest disconfort şi le mulţumim pentru înţelegere", a transmis CFR într-un comunicat de presă, postat pe Facebook, alături de o fotografie de la faţa locului.

„Saboţii de frână ai acestor vagoane au fost de curând înlocuiţi cu unii noi, care în condiții de frânare repetată, la coborârea pantei dintre Predeal şi Darste, s-au supraîncins”, au încercat să  justifice ca `normal` cele întâmplate reprezentanții CFR, într-un alt comunicat de presă transmis presei centrale şi în care, de această dată, se arăta că incidentul s-a produs între Timişu de Jos şi Dârste.

„A fost un început de incendiu. Panta de coborâre dintre Predeal şi Brasov este una foarte mare, iar în condiţii de frânare repetată se pot întâmpla asemenea evenimente. La trenurile de marfă mai avem asemenea situatii din cauza greutăţii vagoanelor. Nu au intervenit pompierii, începutul de incendiu fiind stins de personalul trenului, conform procedurilor, după care garnitura şi-a continua parcursul. Trenul a ajuns în gara Brasov cu o întâarziere de 12 minute. Niciunul dintre cei aproximativ 50 de calatori nu au avut de suferit", a declarat, pentru Agerpres, directorul Regionalei CFR Braşov, Ioan Rus.
 

 

 

+1 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie