leasing@afiparkbrasov.ro leasing@afiparkbrasov.ro

Curs BNR

1 EUR = 4.6572 RON

1 USD = 3.9685 RON

1 GBP = 5.2603 RON

1 XAU = 158.6692 RON

1 AED = 1.0804 RON

1 AUD = 2.9464 RON

1 BGN = 2.3812 RON

1 BRL = 1.0283 RON

1 CAD = 3.0243 RON

1 CHF = 3.9935 RON

1 CNY = 0.5940 RON

1 CZK = 0.1801 RON

1 DKK = 0.6248 RON

1 EGP = 0.2218 RON

1 HUF = 1.4421 RON

1 INR = 0.0581 RON

1 JPY = 3.5318 RON

1 KRW = 0.3523 RON

1 MDL = 0.2380 RON

1 MXN = 0.2096 RON

1 NOK = 0.4909 RON

1 NZD = 2.7109 RON

1 PLN = 1.0829 RON

1 RSD = 0.0395 RON

1 RUB = 0.0635 RON

1 SEK = 0.4519 RON

1 TRY = 0.8198 RON

1 UAH = 0.1514 RON

1 XDR = 5.5894 RON

1 ZAR = 0.2994 RON

Editia 6764 - 18 iul 08:31

„TELEFONUL – CASIER”

Germanii de la Kaufland vor să îşi loializeze clienţii cu o aplicaţie mobilă

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 18 august 2016

Germanii de la Kaufland vor să îşi loializeze clienţii cu o aplicaţie mobilă

Lanţul german de supermarketuri Kauflanda lansat aplicaţia mobilă numită Scan & Pay. Aceasta poate fi utilizată momentan doar într-un magazin din Bucureşti unde numărul mediu de clienţi pe timpul unei zile depăşeşte 5.000, dar aceasta ar urma să fie extinsă şi la nivelul celorlalte magazine din lanţ.
Aplicaţia Kaufland Scan & Pay le permite clienţilor retailerului german să scaneze codul de bare al produselor pe care vor să le cumpere direct cu smartphone-ul, reducând astfel timp petrecut la cumpărături, în condiţiile în care nu mai este nevoie să aşeze articolele pe bandă la casă şi înapoi în coş, ci doar să achite suma totală la casele dedicate. Aplicaţia funcţionează doar dacă utilizatorii se conectează la reţeaua Wi-Fi de internet a magazinului, pentru că informaţiile despre produse sunt colectate din sistemul intern al unităţii. „Utilizatorii trebuie să se conecteze la reţeaua Wi-Fi a magazinului pentru că sortimentele produselor şi promoţiile sunt specifice fiecărui magazin”, a explicat Bogdan Alexe, director VT organizare procese în cadrul Kaufland România. El nu a oferit însă detalii despre compania care a dezvoltat aplicaţia mobilă, menţionând doar că aceasta îşi are sediul în străinătate, fiind un partener vechi al retailerului german.
În magazinul de aplicaţii al Google apare informaţia că aplicaţia a fost dezvoltată de compania Nakko Services.
După cum va evolua proiectul în România, aplicaţia va fi lansată ulterior şi pe alte pieţe pe care este prezent grupul Kaufland.
Pentru a folosi aplicaţia, utilizatorii trebuie să îşi creeze în prealabil un cont. Apoi, aceştia trebuie să scaneze codul de bare al produselor pe care le pun în coş. În acest mod, aceştia au de asemenea control al costului total, dat fiind că vizualizează în timp real suma pe care o au de achitat ulterior la casă. Toate cumpărăturile făcute sunt salvate în secţiunea „istoric”, ceea ce poate transforma aplicaţia şi într-un instrument de marketing şi de fidelizare a clienţilor retailerului german – acesta poate trimite mesaje personalizate cu promoţii sau newslettere prin care să informeze clienţii cu privire la campaniile existente în magazin.
„Ţinta noastră este să loializăm cu 10% mai mulţi clienţi (cu ajutorul aplicaţiei mobile – n. red.)”, a concluzionat reprezentantul Kaufland România.
Retailerul german a înregistrat anul trecut pe plan local afaceri brute de 10,7 miliarde de lei (2,4 miliarde de euro).

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie

banner promotionalbanner promotional