leasing@afiparkbrasov.ro leasing@afiparkbrasov.ro

Curs BNR

1 EUR = 4.6579 RON

1 USD = 3.7656 RON

1 GBP = 5.3468 RON

1 XAU = 163.2651 RON

1 AED = 1.0252 RON

1 AUD = 2.9362 RON

1 BGN = 2.3816 RON

1 BRL = 1.1139 RON

1 CAD = 2.9844 RON

1 CHF = 3.8879 RON

1 CNY = 0.5997 RON

1 CZK = 0.1840 RON

1 DKK = 0.6254 RON

1 EGP = 0.2129 RON

1 HUF = 1.5007 RON

1 INR = 0.0573 RON

1 JPY = 3.5068 RON

1 KRW = 0.3549 RON

1 MDL = 0.2293 RON

1 MXN = 0.2072 RON

1 NOK = 0.4857 RON

1 NZD = 2.7536 RON

1 PLN = 1.1175 RON

1 RSD = 0.0394 RON

1 RUB = 0.0616 RON

1 SEK = 0.4489 RON

1 TRY = 0.9310 RON

1 UAH = 0.1435 RON

1 XDR = 5.4818 RON

1 ZAR = 0.3147 RON

Editia 6705 - 20 apr 13:43

„TELEFONUL – CASIER”

Germanii de la Kaufland vor să îşi loializeze clienţii cu o aplicaţie mobilă

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 18 august 2016

Germanii de la Kaufland vor să îşi loializeze clienţii cu o aplicaţie mobilă

Lanţul german de supermarketuri Kauflanda lansat aplicaţia mobilă numită Scan & Pay. Aceasta poate fi utilizată momentan doar într-un magazin din Bucureşti unde numărul mediu de clienţi pe timpul unei zile depăşeşte 5.000, dar aceasta ar urma să fie extinsă şi la nivelul celorlalte magazine din lanţ.
Aplicaţia Kaufland Scan & Pay le permite clienţilor retailerului german să scaneze codul de bare al produselor pe care vor să le cumpere direct cu smartphone-ul, reducând astfel timp petrecut la cumpărături, în condiţiile în care nu mai este nevoie să aşeze articolele pe bandă la casă şi înapoi în coş, ci doar să achite suma totală la casele dedicate. Aplicaţia funcţionează doar dacă utilizatorii se conectează la reţeaua Wi-Fi de internet a magazinului, pentru că informaţiile despre produse sunt colectate din sistemul intern al unităţii. „Utilizatorii trebuie să se conecteze la reţeaua Wi-Fi a magazinului pentru că sortimentele produselor şi promoţiile sunt specifice fiecărui magazin”, a explicat Bogdan Alexe, director VT organizare procese în cadrul Kaufland România. El nu a oferit însă detalii despre compania care a dezvoltat aplicaţia mobilă, menţionând doar că aceasta îşi are sediul în străinătate, fiind un partener vechi al retailerului german.
În magazinul de aplicaţii al Google apare informaţia că aplicaţia a fost dezvoltată de compania Nakko Services.
După cum va evolua proiectul în România, aplicaţia va fi lansată ulterior şi pe alte pieţe pe care este prezent grupul Kaufland.
Pentru a folosi aplicaţia, utilizatorii trebuie să îşi creeze în prealabil un cont. Apoi, aceştia trebuie să scaneze codul de bare al produselor pe care le pun în coş. În acest mod, aceştia au de asemenea control al costului total, dat fiind că vizualizează în timp real suma pe care o au de achitat ulterior la casă. Toate cumpărăturile făcute sunt salvate în secţiunea „istoric”, ceea ce poate transforma aplicaţia şi într-un instrument de marketing şi de fidelizare a clienţilor retailerului german – acesta poate trimite mesaje personalizate cu promoţii sau newslettere prin care să informeze clienţii cu privire la campaniile existente în magazin.
„Ţinta noastră este să loializăm cu 10% mai mulţi clienţi (cu ajutorul aplicaţiei mobile – n. red.)”, a concluzionat reprezentantul Kaufland România.
Retailerul german a înregistrat anul trecut pe plan local afaceri brute de 10,7 miliarde de lei (2,4 miliarde de euro).

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie

banner promotional