Curs BNR
1 EUR = 4.9758 RON
1 USD = 4.6712 RON
1 GBP = 5.7677 RON
1 XAU = 354.4765 RON
1 AED = 1.2719 RON
1 AUD = 3.0068 RON
1 BGN = 2.5441 RON
1 BRL = 0.8970 RON
1 CAD = 3.4040 RON
1 CHF = 5.1247 RON
1 CNY = 0.6449 RON
1 CZK = 0.1969 RON
1 DKK = 0.6669 RON
1 EGP = 0.0971 RON
1 HUF = 1.2603 RON
1 INR = 0.0560 RON
1 JPY = 3.0182 RON
1 KRW = 0.3387 RON
1 MDL = 0.2597 RON
1 MXN = 0.2740 RON
1 NOK = 0.4241 RON
1 NZD = 2.7592 RON
1 PLN = 1.1519 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0500 RON
1 SEK = 0.4281 RON
1 TRY = 0.1433 RON
1 UAH = 0.1174 RON
1 XDR = 6.1419 RON
1 ZAR = 0.2447 RON
Publicat la 15 octombrie 2018
Cele două trasee vor fi diferite, cea a RATBV va avea o lungime dublă faţă de cea pe care circulă acum autobuzele private
Oraşul Ghimbav este prima localitate care ar putea beneficia transportul metropolitan asigurat de RATBV. Practic, viceprimarul oraşului, Ionel Fliundra (foto), a anunţat vineri, într-o conferinţă de presă, că se ia în calcul ca noua linie de transport în comun să devină operaţională din 1 ianuarie 2019. În prezent, Ghimbavul este legat de Braşov de un operator privat, în baza unei licenţe care expiră în 30 iunie 2019, însă, potrivit edilului din Ghimbav, traseul pe care ar urma să circule autobuzele RATBV este diferit.
„Faţă de ceea ce avem, încercăm să abordăm un alt traseu, care să acopere mai multe zone ale localităţii. Noul traseu este diferit de cel pe care circulă operatorul privat. Dacă este posibil, linia va fi lansată de la 1 ianuarie 2019”, a declarat Fliundra. Practic, din punct de vedere al lungimii, noul traseu va fi dublu faţă de cel actual.
Care va fi traseul liniei RATBV Braşov - Ghimbav
Potrivit viceprimarului Ionel Fliundra, din discuţiile cu Asociaţia de Transport Metropolitan Durabil şi cu RATBV, traseul pe ruta Braşov – Ghimbav porneşte de la Bartolomeu (Stadion Municipal) – DN 1 - intrare în Ghimbav pe drumul naţional, cu oprire în staţia „Agrosem” (pentru localnicii din zona Transilana) – întoarcere pe sensul giratoriu de pe DN 1 dinspre Codlea – oprire în staţia de la intersecţie DN 1 cu strada Unirii (pentru localnicii din „Cartier” şi din „Livadă”) – oprire la staţia de la intersecţia DN 1 cu strada Victoriei (fostă str. Făgăraşului) – intrare din DN 1 pe strada Lungă (oprire la Primărie) – str. Morii – str. Ştefan cel Mare – DN73B Biserica Noua, cu o staţie la grădiniţa din cartierul Florilor – str. Şcolii.
Ce subvenţii se iau în vedere
Pe de altă parte, viceprimarul a anunţat că din momentul transportului public de călători va fi preluat de RATBV, Primăria Ghimbav va încerca să implementeze şi un sistem de facilităţi pentru anumite categorii sociale. „Am discutat aceste aspecte cu consilierii locali. Avem în plan acordarea a gratuităţii pentru elevii care fac naveta la unităţile de învăţământ din Braşov. De asemenea, vom lua în calcul acordarea a 20 de călătorii gratuite pentru pensionari. Totodată, călătorii gratuite vor primi beneficiarii legilor speciale, respectiv persoanele cu dizabilităţi, veteranii de război, deportaţii, deţinuţii politic sau participanţii la Revoluţia din 1987. Vom subvenţiona şi alte categorii de beneficiari, dar deocamdată aşteptăm de la operatorul de transport planul tarifar, pentru a face calculele necesare”, a mai spus reprezentantul Primăriei Ghimbav.
În trecut, operatorul de transport în comun din municipiul Braşov avea un traseu care mergea până în Ghimbav (linia 23).
R.I.A.L. S.R.L., cu sediul în Braşov, str. Al. I. Cuza nr. 29, tel. 0268-418173, fax 0268-471896, e-mail office@rialbv.ro, organizează în data de 15.05.2024, ora 10,00, licitaţie[...]
2024-04-23 citeste mai multDecizia va fi luată joi, de Consiliul Local
2024-04-23 citeste mai multLucian Pătraşcu, preşedintele Organizaţiei PSD Municipiul Braşov şi candidatul PSD la funcţia de preşedinte al Consiliului Judeţean Braşov a prezentat luni, 22 aprilie, primii şase candidaţi[...]
2024-04-23 citeste mai multEl îşi aşteaptă decizia de numire în funcţie
2024-04-23 citeste mai multSilviu Leahu, un locuitor al cartierului Şchei din Braşov, ne-a remis o scrisoare deschisă pe care o redăm mai jos, fără a interpreta textul autorului (doar intertitlurile aparţin redacţiei): Noi[...]
2024-04-22 citeste mai mult
Costea Ion
2018-10-15 06:55:57
Era suficient să-i ducă doar până, maximum, în centru. Cam multe stații. Și parcă-i văd că o vor da „cotită” când va fi vorba să participe cu fonduri.