Curs BNR

1 EUR = 4.9758 RON

1 USD = 4.6712 RON

1 GBP = 5.7677 RON

1 XAU = 354.4765 RON

1 AED = 1.2719 RON

1 AUD = 3.0068 RON

1 BGN = 2.5441 RON

1 BRL = 0.8970 RON

1 CAD = 3.4040 RON

1 CHF = 5.1247 RON

1 CNY = 0.6449 RON

1 CZK = 0.1969 RON

1 DKK = 0.6669 RON

1 EGP = 0.0971 RON

1 HUF = 1.2603 RON

1 INR = 0.0560 RON

1 JPY = 3.0182 RON

1 KRW = 0.3387 RON

1 MDL = 0.2597 RON

1 MXN = 0.2740 RON

1 NOK = 0.4241 RON

1 NZD = 2.7592 RON

1 PLN = 1.1519 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4281 RON

1 TRY = 0.1433 RON

1 UAH = 0.1174 RON

1 XDR = 6.1419 RON

1 ZAR = 0.2447 RON

Editia 8169 - 24 apr 03:52

Grupul american Sykes deschide un centru la Braşov

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 30 octombrie 2017

Grupul american Sykes deschide un centru la Braşov

Furnizorul de soluţii de management şi servicii BPO Sykes Entreprises Eastern Europe, parte a grupului american Sykes, intenţionează să îşi deschidă un birou la Braşov şi a început deja recrutările pe site-urile de profil. De altfel, pe site-ul companiei este postată o poză cu Piaţa Sfatului, fără alte comentarii.
Grupul american Sykes a intrat pe piaţa locală în anul 2010, cu un spaţiu de 1.800 mp închiriat în clădirea de birouri Sigma Center din Cluj, dezvoltând proiecte pentru compania Samsung. Sykes a ajuns în prezent la patru unităţi de lucru pe piaţa locală (două în Cluj-Napoca şi câte una în Sibiu şi în Oradea).
În 2016, afacerile Sykes Entreprises Eastern Europe, compania care controlează brandul local Sykes, au ajuns la 89 milioane de lei (19,8 milioane de euro), în creştere cu 42% faţă de anul anterior, iar profitul net a trecut de 11 milioane de lei (2,5 milioane de euro), potrivit site-ului Ministerului Finanţelor. Sykes Enterprises, cu sediul în Statele Unite, deţine 65 de centre de relaţii cu clienţii distribuite în 23 de ţări şi peste 54.000 de angajaţi, care oferă suport tehnic şi informaţional în mai multe limbi străine.
Cele mai mari 30 de companii cu activităţi de call-center au generat anul trecut venituri cumulate de peste un miliard de lei (peste 200 de mil. euro) şi au împreună circa 12.000 de angajaţi, arată datele de la Oficiul Naţional al Registrului Comerţului.
Principalii jucători din piaţa de call-center estimează pentru următoarea perioadă o creştere a pieţei şi a ofertei de muncă.
Dintre cei mai mari 30 de jucători din piaţa de call-center, 17 companii au sediile în Bucureşti, iar restul deţin birouri în Cluj, Sibiu, Iaşi sau Braşov.
În companiile cu activităţi de call-center lucrau 19.000 de angajaţi la finalul anului 2016, mai mult de 3.000 fiind în Braşov.  
O mare parte din candidaţii care se bat pentru poziţiile deschise în call-cen-tere sunt tineri studenţi şi proaspăt absolvenţi cu studii superioare.
Un angajat într-un departament de call-center, care oferă servicii doar în limba română, poate câştiga un salariu de până la 2.000 de lei, însă venitul poate varia dacă candidatul cunoaşte şi o limbă străină rară „exotică“, precum olandeza sau daneza, depăşind şi 1.000 de euro pe lună, potrivit informaţiilor din piaţă.

+4 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie