Curs BNR

1 EUR = 4.9764 RON

1 USD = 4.6500 RON

1 GBP = 5.8180 RON

1 XAU = 344.1075 RON

1 AED = 1.2660 RON

1 AUD = 3.0368 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.8953 RON

1 CAD = 3.3893 RON

1 CHF = 5.0964 RON

1 CNY = 0.6422 RON

1 CZK = 0.1980 RON

1 DKK = 0.6671 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2774 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9944 RON

1 KRW = 0.3380 RON

1 MDL = 0.2617 RON

1 MXN = 0.2743 RON

1 NOK = 0.4198 RON

1 NZD = 2.7572 RON

1 PLN = 1.1482 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0504 RON

1 SEK = 0.4254 RON

1 TRY = 0.1436 RON

1 UAH = 0.1175 RON

1 XDR = 6.1277 RON

1 ZAR = 0.2497 RON

Editia 8174 - 02 mai 01:37

Grupul Kenvelo aduce cafenelele Brioche Doree şi la Braşov

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 12 martie 2015

Grupul Kenvelo aduce cafenelele Brioche Doree şi la Braşov
Grupul de modă Kenvelo va deschide la finalul acestei luni, la Braşov, o cafenea Brioche Doree, aceasta fiind una din cele şase unităţi pe care le va deschide anul acesta. În prezent sub acest brand sunt deschise cinci unităţi, trei în malluri - AFI, Promenada şi Sun Plaza -, una în clădirea de birouri America House din Piaţa Victoriei şi o alta în complexul rezidenţial Stejarii. 
„Brandul merge foarte bine, cea mai bună cafenea fiind cea din AFI Palace Cotroceni. O cafenea are încasări între 30.000 şi 90.000 de euro pe lună în funcţie de suprafaţă şi poziţionare”, spune Philippe Besadoux (foto), francezul care a adus brandul de cafenele pe piaţă anul trecut. Besadoux afirmă că în afară de cafea, în zonele cu birouri cel mai bine se vând sendvişurile, iar în celelalte prăjiturile. „Un avantaj pentru noi îl reprezintă faptul că la noi în localuri se fumează. Românii sunt fumători”.
Deşi Brioche Doree este una dintre priorităţile grupului condus de Philippe Besadoux, în continuare cea mai importantă parte a businessului vine din modă, în portofoliul companiei aflându-se brandurile Kenvelo (brand propriu), Lee Cooper (brand sub licenţă), Timeout (brand sub licenţă), Tom Tailor (grupul se ocupă doar de administrare) şi Mim (franciză), toate acestea urmând să deschidă unităţi în Coresi Shopping Resort.
 
Trei sferturi din clienţi sunt femei
Prima locaţie Brioche Doree se înfiinţa cu mai bine de 30 de ani în urmă în Brest - Franţa. La nivel mondial, brand-ul deţine peste 500 de restaurante şi numai în Franţa cele peste 300 de locaţii generează zilnic 200.000 de clienţi, dintre care 72% femei. Brioche Doree face parte din grupul francez Le Duff, unul dintre principalii jucători de pe piaţa restaurantelor cu servire rapidă, patiserie şi sandvişerie din Franţa, care mai deţine brand-urile Pizza del Arte, Bridor, Fournil de Pierre, La Madeleine, Caffe del Arte, FB Solution şi Au Pain Doree. Grupul LeDuff deţine peste 780 de restaurante şi patiserii (sub brandurile amintite) pe 4 continente: Europa, America, Africa şi Asia. Investiţia medie într-o astfel de patiserie este de aproximativ 300.000 de euro.
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie