Curs BNR

1 EUR = 4.9761 RON

1 USD = 4.6567 RON

1 GBP = 5.7878 RON

1 XAU = 346.6114 RON

1 AED = 1.2678 RON

1 AUD = 3.0265 RON

1 BGN = 2.5442 RON

1 BRL = 0.9073 RON

1 CAD = 3.4036 RON

1 CHF = 5.0938 RON

1 CNY = 0.6426 RON

1 CZK = 0.1971 RON

1 DKK = 0.6673 RON

1 EGP = 0.0972 RON

1 HUF = 1.2649 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0059 RON

1 KRW = 0.3389 RON

1 MDL = 0.2605 RON

1 MXN = 0.2744 RON

1 NOK = 0.4252 RON

1 NZD = 2.7633 RON

1 PLN = 1.1511 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4287 RON

1 TRY = 0.1432 RON

1 UAH = 0.1179 RON

1 XDR = 6.1310 RON

1 ZAR = 0.2433 RON

Editia 8171 - 26 apr 07:06

IAR SA face angajări pentru 5 posturi, ingineri, economişti şi muncitor necalificat

Autor:

Publicat la 13 iulie 2018

IAR SA face angajări pentru 5 posturi, ingineri, economişti şi muncitor necalificat

Societatea IAR S.A., cu sediul în Ghimbav, str. Hermann Oberth nr.  34, jud. Braşov, angajează personal pentru ocuparea următoarelor posturi:

1. Şef Serviciu Asigurare Tehnico-Materială, Depozite, Transport (1 post)
Descrierea postului:

- organizează şi permanent ia măsuri pentru asigurarea completări şi la timp a societăţii, din ţară şi import, a materiilor prime, materialelor, echipamentelor, combustibililor, sculelor şi pieselor de schimb, necesare derulării procesului de producţiei, conform necesarului de aprovizionat ce decurge din planurile anuale de afaceri, cu respectarea politicii de aprovizionare implementata în societate;
- elaborează documentaţia necesară vămuirii mărfurilor, documentaţia necesară obţinerii aprobărilor pentru importurile speciale, licenţele de import, documentaţia necesară obţinerii amânării plăţii TVA-ului pentru produsele importate;
- planifică şi organizează executarea transporturilor de materii prime, materiale, echipamente, combustibili, scule, piese de schimb etc. necesare derulării procesului de producţiei;
- organizează activitatea de recepţie a tuturor materiilor prime, materialelor, echipamentelor şi subansamblelor / ansamblelor,  utilajelor, sosite in societate, din ţarăşi din import;
- răspunde de primirea şi depozitarea judicioasă a materiilor prime, materialelor, combustibililor şi ambalajelor aprovizionte de societate;
- stabileşte sarcinile şi responsabilităţile necesare fiecărui post din subordine şi priorităţile în derularea activităţii la nivelul fiecărui angajat din subordine, în funcţie de obiectivele cuprinse in planurile anuale de afaceri.

Studii şi cunoştinţe necesare:
- studii superioare de specialitate finalizate, preferabil absolvent al unei facultăţi de studii economice;
- abilităţi de comunicare fluent cel puţin în limba engleză.

Experienţă:
- experienţă de lucru în domeniu.

Cerinţele postului:
- capacitate de organizare, motivare şi de coordonare a unui colectiv;
- abilităţi de inter-relaţionare şi comunicare;
- perseverenţă în atingerea obiectivelor;
- cunoştinţe PC/ERP/SAP;
- rezistenţă la stres.


2. Inginer proiectare Sistem de Management al Calităţii (SMQ)
Descrierea postului:

- elaborare proceduri/instrucţiuni, Memorii de Prezentare organizaţie( MOE, POE) Manualul Calităţii (MQ), alte documente specifice Biroului Managementul Calităţii.

Studii şi cunoştinţe necesare:
- studii superioare – calificare în managementul calităţii  (constitue un avantaj);
- cunoştinţe despre standardele internaţionale ISO 9001, EN 9100, reglemetările aviaţiei civile pentru întreţinere/producţie;
- să fi participat la un curs în domeniul calităţii (managementul calităţii, auditor intern);
- limba engleză şi/sau franceză- scris, citit, conversaţie.

Experienţă:
- 3 ani în domeniul calităţii din care minim 1 an în domeniul aviatic.

Cerinţele postului:
-  abilităţi de comunicare şi relaţionare, lucru în echipă;
-  putere de concentrare şi spirit de observaţie;
- cunoştinţe tehnice;
- capacitatea de asimilare rapidă a informaţiilor;
- rezistenţă la stres.
 

3. Şef Birou Managementul Calităţii (1 post )

Descrierea postului:
- elaborare documente de nivel 1 (memorii de prezentare organizaţie (MOE, POE), Manualul Calităţii (MQ), proceduri, alte documente specifice Biroului Managementul Calităţii, în vederea implementării şi funcţionării sistemului de management declarat;
- susţinerea în faţa organismelor competente (în cadrul auditurilor periodice) a autorizărilor/certificărilor obţinute de IAR SA.

Studii şi cunoştinţe necesare:
- studii superioare în domeniul aviaţiei şi experienţă - minim 3 ani  sau studii superioare  calificare în managementul calităţii;
- cunoştinţe despre standardele internaţionale SR EN ISO 9001, SR EN 9100, reglementarile aviaţiei civile pentru întreţinere/producţie;
- curs în domeniul calităţii – managementul calităţii, auditor intern;
- limba engleză şi/ sau franceză - scris, citit, conversaţie.

Experienţă:
- 3 ani în domeniul calităţii din care minim 2 ani în domeniul managementului calităţii într-o organizaţie de aviaţie.
Cerinţele postului:
- abilităţi de comunicare şi relaţionare, lucru în echipă;  
- putere de concentrare şi spirit de observaţie;
- cunoştinţe tehnice;
- capacitatea de asimilare rapidă a informaţiilor;
- diplomaţie, tact;
- rezistenţă la uzură psihică.

4. Referent achiziţii ţară (1 post)
Descrierea postului:
- Evaluarea ofertelor de materiale primare, produse şi echipamente cerute şi primite de la furnizori comerciali sau producători, specifice necesităţilor IAR
- Întocmire,  urmărire comenzi şi contracte până la finalizare
- Întocmire, urmărire referate de achiziţie, întocmire verificare şi înregistrare deconturi, încheiere asigurări de bonuri
- Înregistrare, avizare facturi şi operaţiuni de întocmire NIR

Studii şi cunoştinţe necesare:
- Studii superioare  economice
- Cunoştinţe nivel conversaţional engleză/franceză
- Cunoştinţe tehnice nivel mediu
- Cunoştinţe operare pe calculator
- nivel mediu

Experienţă:
- Experienţă de lucru în domeniu

Cerinţele postului:
- Abilităţi de comunicare şi relaţionare, lucru în echipă
- Disciplină şi bună voinţă
- Capacitate de asimilare rapidă cunoştinţe şi de asumare sarcini şi responsabilităţi
- Rezistenţă la efort mental şi psihic prelungit
- Fidelitate faţă de firmă

5. Îngrijitor clădiri (1 post)

Descrierea postului:
- execută lucrări de curăţenie în imobile cât şi spaţii verzi
- execută lucrări suplimentare necesare menţinerii curăţeniei şi evacuării gunoiului menajer
- este direct răspunzător de îndeplinirea întocmai a atribuţiilor şi prevederilor sarcinilor de serviciu/ fişă
- este direct răspunzător de păstrarea bunurilor materiale sau de altă natură pe care le are în gestiune

Studii şi cunoştinţe necesare:
- Absolvent de şcoală generală/şcoală profesională

Cerinţele postului:
- Conştinciozitate, disciplină şi simţ de răspundere
- Să păstreze confidenţialitatea
- Disponibilitate de lucru în echipă
- Spirit de observaţie, iniţiativă şi implicare în rezolvarea sarcinilor de serviciu
- Ţinută corectă şi demnă în cadrul colectivului
- Disponibilitate pentru activitate susţinută pe termen lung
- Să acorde atenţie permanentă la controlul şi menţinerea stării de sănătate.


Aplicaţiile (CV + scrisoare de intenţie) se vor transmite la Serviciul Resurse Umane, fie prin registratura societăţii, fie direct, la adresa de e-mail: luminita.ivanciu@iar.ro, până la data de 19.07.2018.
Societatea va contacta candidaţii al căror profil corespunde cerinţelor mai înainte prezentate, în vederea continuării procedurii de selecţie.
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul societăţii, Serviciul Resurse Umane, sau la telefon 0268/475269 int. 1015.  

+1 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie