Curs BNR

1 EUR = 4.9761 RON

1 USD = 4.6567 RON

1 GBP = 5.7878 RON

1 XAU = 346.6114 RON

1 AED = 1.2678 RON

1 AUD = 3.0265 RON

1 BGN = 2.5442 RON

1 BRL = 0.9073 RON

1 CAD = 3.4036 RON

1 CHF = 5.0938 RON

1 CNY = 0.6426 RON

1 CZK = 0.1971 RON

1 DKK = 0.6673 RON

1 EGP = 0.0972 RON

1 HUF = 1.2649 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0059 RON

1 KRW = 0.3389 RON

1 MDL = 0.2605 RON

1 MXN = 0.2744 RON

1 NOK = 0.4252 RON

1 NZD = 2.7633 RON

1 PLN = 1.1511 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4287 RON

1 TRY = 0.1432 RON

1 UAH = 0.1179 RON

1 XDR = 6.1310 RON

1 ZAR = 0.2433 RON

Editia 8170 - 25 apr 15:50

Icco Energ Braşov le-a făcut pe datorie aeroportul celor de la Consiliul Judeţean Arad

Autor:

Publicat la 11 februarie 2016

Compania a investit două milioane de euro în Aerogara Arad, bani pe care şi-i va recupera în următorii trei ani

Icco Energ Braşov le-a făcut pe datorie aeroportul celor de la Consiliul Judeţean Arad

Foto: Aeroportul Arad, înainte şi după reabilitare.



Compania braşoveană Icco Energ a investit două milioane de euro în Aerogara din Arad, urmând să recupereze banii în trei ani de la Consiliul Județean Arad, instituţie care nu se putea împrumuta din cauza gradului ridicat de îndatorare.  
Reprezentanţii aeroportului spun că la sfârşitul lunii martie va avea loc recepţia lucrărilor de la aeroportul Arad. Prin noua investiţie de la aeroportul Arad, suprafaţa utilizabilă se măreşte, de la 1.300 metri pătraţi la 4.200 metri pătraţi, iar aeroportul va avea capacitatea de a prelua un flux de 500 de pasageri pe oră.
Vechea aerogară, construită în 1936, rămâne funcţională şi va deservi fluxul „Sosiri”, iar noua construcţie, rezultată prin recompartimentarea şi extinderea terminalului Cargo, va deservi fluxul „Plecări”.
Faptul că Aeroportul Internaţional Arad se află la doar 50 de kilometri de cel din Timişoara nu reprezintă deloc un dezavantaj, ci mai degrabă un atuu, cred reprezentanţii aeroportului, care gândesc în perspectiva dezvoltării şi apropierii celor două oraşe.
„Zona Timişoara-Arad este al doilea pol economic, ca putere, din ţară. O variantă ar fi ca Aeroportul Timişoara să se dezvolte puternic, într-un viitor mai îndepărtat, pe partea de călători, iar Aeroportul Arad, pe zona business şi cargo”, consideră Ovidiu Moşneag, managerul de marketing al Aeroportului Internaţional Arad.
 

+0 -1

Comentarii

Lazar Petru

2016-02-11 08:35:31


Foarte bine. Dar de ce nu poate face aeroportul din Brasov in colaborare cu Consiliul Judetean Brasov pentru noi brasovenii ?

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie