Curs BNR

1 EUR = 4.9764 RON

1 USD = 4.6500 RON

1 GBP = 5.8180 RON

1 XAU = 344.1075 RON

1 AED = 1.2660 RON

1 AUD = 3.0368 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.8953 RON

1 CAD = 3.3893 RON

1 CHF = 5.0964 RON

1 CNY = 0.6422 RON

1 CZK = 0.1980 RON

1 DKK = 0.6671 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2774 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9944 RON

1 KRW = 0.3380 RON

1 MDL = 0.2617 RON

1 MXN = 0.2743 RON

1 NOK = 0.4198 RON

1 NZD = 2.7572 RON

1 PLN = 1.1482 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0504 RON

1 SEK = 0.4254 RON

1 TRY = 0.1436 RON

1 UAH = 0.1175 RON

1 XDR = 6.1277 RON

1 ZAR = 0.2497 RON

Editia 8174 - 02 mai 02:40

Încă trei companii de call-center ţintesc piaţa Braşovului

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 09 iunie 2015

Grecii de la E-value International SA, care furnizează servicii pentru Telekom, anunţă 300 de posturi.

Încă trei companii de call-center ţintesc piaţa Braşovului
Braşovul tinde să devină tot mai atractiv pentru piaţa serviciilor de suport. După ce companii ca CGS, Arvato şi Competence Call Center şi-au sporit dominaţia pe piaţă, alte trei companii de acest tip şi-au afirmat interesul pentru a pătrunde în Braşov, una dintre ele anunţând deja deschiderea perioadei de recrutări, căutând 20 de angajaţi până pe 6 iulie. 
Compania a angajat în acest sens o firmă de recrutare, iar potrivit anunţurilor postate de aceasta, viitorii angajaţi vor trebui să ofere suport prin telefon pentru clienţii persoane fizice şi juridice, ce folosesc servicii de date, voce şi televiziune, pentru clienţii persoane fizice şi juridice, ce sunt abonaţi la serviciul CDMA fix şi mobil, operează datele în aplicaţiile specifice etc. 
Una dintre firmele care vizează Braşovul este compania grecească E-value International SA, unul dintre cei mai importanţi furnizori de servicii de intermediere telefonică de tip Contact Center din sud-estul Europei. 
Aceasta a anunţat că în al doilea trimestru al acestui an va fi înfiinţat un al doilea sediu, la Braşov (în prezent compania având un sediu la Bucureşti), care va cuprinde alte 300 de staţii de lucru şi va permite extinderea operaţiunilor, pentru a răspunde cerinţelor pentru proiectele regionale şi internaţionale.
Compania oferă un portofoliu de servicii complete de tip Contact Center, de la servicii de relaţii cu clienţii şi de asistenţă tehnică, până la soluţii de retenţie a clienţilor şi de vânzări.
E-value International SA, membra a OTE Group şi Deutsche Telekom, urmează modelul companiei mamă COSMOTE e-value SA, beneficiind de experienţa de peste 15 ani a acesteia. Compania furnizează deja servicii către Telekom România Mobile Communications, membră a Grupului OTE, în urma unui parteneriat încheiat cu scopul de a dezvolta proiecte majore de servicii de relaţii cu clienţii şi de vânzări în beneficiul operatorului de telecomunicaţii. Colaborarea va fi extinsă în următoarele luni şi va viza şi alte proiecte ale Telekom România Communications şi Telekom România Mobile Communications, precum şi ale Deutsche Telekom, atât în zona de servicii inbound, cât şi outbound.
Braşovul a devenit, în ultimii ani, un oraş căutat de companiile furnizoare de servicii tip call-center, cele mai cunoscute fiind CGS România, care a ajuns deja la 1.200 de angajaţi în Braşov, Arvato, iar, de anul trecut, CCC. 
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie