Curs BNR
1 EUR = 4.9762 RON
1 USD = 4.6699 RON
1 GBP = 5.7698 RON
1 XAU = 344.5697 RON
1 AED = 1.2715 RON
1 AUD = 3.0092 RON
1 BGN = 2.5443 RON
1 BRL = 0.9039 RON
1 CAD = 3.4052 RON
1 CHF = 5.1198 RON
1 CNY = 0.6444 RON
1 CZK = 0.1969 RON
1 DKK = 0.6670 RON
1 EGP = 0.0971 RON
1 HUF = 1.2629 RON
1 INR = 0.0560 RON
1 JPY = 3.0160 RON
1 KRW = 0.3388 RON
1 MDL = 0.2600 RON
1 MXN = 0.2728 RON
1 NOK = 0.4241 RON
1 NZD = 2.7564 RON
1 PLN = 1.1508 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0500 RON
1 SEK = 0.4286 RON
1 TRY = 0.1435 RON
1 UAH = 0.1180 RON
1 XDR = 6.1406 RON
1 ZAR = 0.2425 RON
Publicat la 15 ianuarie 2019
Rata anuală a inflaţiei a fost în decembrie 2018 de 3,27%, creşteri importante de preţuri fiind înregistrate la gaze, cu 16,61%, şi la legume şi fructe, cu 21,5%, dintre care cartofii cu 39,64%, conform datelor INS.
Rata anuală calculată pe baza indicelui armonizat al preţurilor de consum (IAPC) este 3,0%.
Rata medie a inflaţiei în ultimele 12 luni (ianuarie 2018 – decembrie 2018) faţă de precedentele 12 luni (ianuarie 2017 – decembrie 2017), calculată pe baza IPC, este 4,6%. Determinată pe baza IAPC, rata medie este 4,1%.
Faţă de decembrie 2017, preţurile mărfurilor alimentare au crescut cu 3,1%, cele nealimentare cu 3,75% iar serviciile cu 2,44%.
Faţă de decembrie 2017, pe lângă cartofi, preţurile altor categorii de legume şi conserve de legume au crescut cu 23,46%, pâinea cu 5,02%, carnea de bovine cu 5,89%, combustibilii cu 4,57%, energia termică cu 4,6%, serviciile poştale cu 21,54%, transportul aerian cu 23,44%.
S-au înregistrat scăderi de preţuri la ouă, la zahăr, produse zaharoase şi miere de albine, precum şi la fructe şi conserve din fructe.
nu este nici un comentariu
În conformitate cu prevederile OUG 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, aprobată cu modificările şi completările prin Legea nr. 111/2016 şi actualizată[...]
2024-04-24 citeste mai multVând Chevrolet Aveo pentru programul Rabla, acte în totalitate în regulă. Tel. 0720 960 577.
2024-04-25 citeste mai multGrupul de companii PPC din România a demarat recent prima sa campanie de imagine, marcând astfel trecerea la noua identitate de brand. Noua marcă reflectă responsabilitatea în faţa[...]
2024-04-24 citeste mai multIntrat în reabilitare încă de acum cinci ani, fostul Cinematograf Popular a stat mai bine de doi ani cu lacătul pe uşă, deşi lucrările erau finalizate, din cauza unor probleme tehnice[...]
2024-04-24 citeste mai multAici va fi amenajat, din nou, un spaţiu muzeal
2024-04-24 citeste mai mult
Adaugă un comentariu