Curs BNR

1 EUR = 4.9764 RON

1 USD = 4.6500 RON

1 GBP = 5.8180 RON

1 XAU = 344.1075 RON

1 AED = 1.2660 RON

1 AUD = 3.0368 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.8953 RON

1 CAD = 3.3893 RON

1 CHF = 5.0964 RON

1 CNY = 0.6422 RON

1 CZK = 0.1980 RON

1 DKK = 0.6671 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2774 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9944 RON

1 KRW = 0.3380 RON

1 MDL = 0.2617 RON

1 MXN = 0.2743 RON

1 NOK = 0.4198 RON

1 NZD = 2.7572 RON

1 PLN = 1.1482 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0504 RON

1 SEK = 0.4254 RON

1 TRY = 0.1436 RON

1 UAH = 0.1175 RON

1 XDR = 6.1277 RON

1 ZAR = 0.2497 RON

Editia 8174 - 02 mai 01:36

Intersnack se aşteaptă la o stagnare a afacerilor în acest an

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 04 octombrie 2013

Pentru a-şi susţine business-ul, compania, care deţine o fabrică la Braşov, a început să producă şi mărci private ale retailerilor

Intersnack se aşteaptă la o stagnare a afacerilor în acest an
Compania germană Intersnack, care operează o fabrică în Braşov, a încheiat anul trecut cu afaceri de 275 de milioane de lei (aproximativ 62 de milioane de euro) în creştere cu 11% faţă de anul anterior şi cu 86% faţă de 2010 şi se aşteaptă la o stagnare a business-ului în acest an, deşi anterior îşi bugetase o creştere. 
Grupul Intersnack are în portofoliu brandurile Chio (chipsuri), Nutline (seminţe) şi Felix - Fiesta (alune). În fabrica de la Braşov, nemţii produc atât brandurile proprii, cât şi mărci private pentru retaileri. „Principalul punct de îngrijorare pentru noi este creşterea puternică a ponderii mărcilor private. Spre exemplu, la arahide ponderea lor în total volum vândut a crescut în ultimul an de la 21% la 36,5%“, declară Cristian Rey, directorul general al Intersnack România. 
Brandul de seminţe Nutline a intrat în portofoliul Intersnack în 2010 după ce a fost cumpărat de la Alka. La momentul acela „la pachet“ cu brandul a venit şi o fabrică la Filipeştii de Pădure, însă Rey spune că aceasta a fost închiriată pe termen limitat de la foştii proprietari, pentru ca apoi producţia să fie integrată în unitatea de la Braşov, unde acum pe lângă chipsuri se produc şi seminţe. „Achiziţia Nutline a dus la o creştere a cifrei de afaceri cu aproximativ 75%. Astăzi brandul are o pondere de aproximativ 40% şi, mai important, suntem jucătorul cel mai important din Europa pe acest segment”. Consumul de seminţe este însă concentrat în special în Europa Centrală şi de Est.
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie