Curs BNR

1 EUR = 4.9761 RON

1 USD = 4.6567 RON

1 GBP = 5.7878 RON

1 XAU = 346.6114 RON

1 AED = 1.2678 RON

1 AUD = 3.0265 RON

1 BGN = 2.5442 RON

1 BRL = 0.9073 RON

1 CAD = 3.4036 RON

1 CHF = 5.0938 RON

1 CNY = 0.6426 RON

1 CZK = 0.1971 RON

1 DKK = 0.6673 RON

1 EGP = 0.0972 RON

1 HUF = 1.2649 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0059 RON

1 KRW = 0.3389 RON

1 MDL = 0.2605 RON

1 MXN = 0.2744 RON

1 NOK = 0.4252 RON

1 NZD = 2.7633 RON

1 PLN = 1.1511 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4287 RON

1 TRY = 0.1432 RON

1 UAH = 0.1179 RON

1 XDR = 6.1310 RON

1 ZAR = 0.2433 RON

Editia 8170 - 25 apr 16:43

Japonezii care au preluat fabrica de bere de la Braşov vor să exporte brandurile de bere produse aici

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 27 iunie 2017

Japonezii care au preluat fabrica de bere de la Braşov vor să exporte brandurile de bere produse aici

Paolo Lanzarotti (foto), CEO  al Asahi Breweries Europe, organizaţie care include activele achiziţionate de grupul Japonez Asahi în regiune, spune că pe piaţa românească mai există potenţial de creştere în ciuda faptului că este una volatilă.
„România este o piaţă care ne-a adus multe emoţii în ultimii ani, în unele cazuri au fost emoţii pozitive, iar în altele nu tocmai bune. Piaţa românească este una volatilă. Însă, chiar în aceste condiţii am reuşit să rămânem lideri pe piaţă, iar performanţele businessului din România au fost remarcabile în ultimii ani. (...) Vedem oportunităţi de creştere pe piaţa românească, atât în valoare, cât şi volum, şi ar trebui să ne concentrăm pe categoria superpremium”, a declarat executivul  la Plzen (Cehia) în prima conferinţă de presă susţinută după ce grupul Asahi a cumpărat activele SABMiller din Europa Centrală şi de Est, inclusiv din România. Pe plan local, businessul deţinut de Asahi este Ursus Breweries, liderul pieţei locale de bere cu afaceri de 364 milioane de euro.
Oficialii grupului japonez, care are ca principal brand în portofoliu Asahi Super Dry, au vorbit despre planurile pentru businessul din regiune, dar şi despre faptul că intenţionează să facă schimb de know-how în ceea ce priveşte tehnologia. Ei au dat exemplul producerii de bere cu 0% alcool şi a băuturilor de tipul ready-to-drink (RTD).
„Nu am achiziţionat ABEL pentru a vinde brandul Asahi Super Dry în regiune, ci pentru a păstra tradiţia şi istoria industriei berii în aceste cinci ţări pentru care ABEL este responsabilă, dar ne dorim şi extinderea brandurilor premium locale, inclusiv Pilsner Urquell, pe pieţele internaţionale. Şi credem că acest lucru ne va ajuta să fim un jucător competitiv pe piaţa mondială a berii“, a declarat  Akiyoshi Koji, preşedintele Asahi Breweries Europe, în cadrul conferinţei. Oficialii japonezi au subliniat că cele 11 fabrici preluate au un nivel de tehnologie şi de productivitate ridicat şi că nu intenţionează să construiască deocam-dată o nouă fabrică. Asahi a preluat activele SABMiller din Cehia, Polonia, România, Slovacia şi Ungaria pentru 7,3 miliarde de euro. Anterior, Asahi a mai cumpărat de la SABMiller şi brandurile Peroni Grolsch şi Meantime, pentru mai bine de 2 miliarde de euro. Pe de altă parte, brandul Asahi Super Dry este realizat în Europa pe baza unui contract de colaborare, iar producţia este preconizată a fi transferată în viitor în Italia.
Businessurile din regiune au fost „reunite” sub Asahi Breweries Europe Ltd, care are 11 fabrici, 7.800 de angajaţi, exportă în peste 50 de ţări şi produce 33 de milioane de hectolitri de bere anual. Asahi şi-a câştigat prin această achiziţie poziţii fruntaşe pe aceste cinci pieţe, inclusiv pe piaţa locală, unde Ursus Breweries este lider pe toate trei segmentele cu Timişoreana (mainstream), Ursus ( premium) şi Ciucaş (economic).
„Timişoreana, Ursus şi Ciucaş sunt brandurile cu cele mai mari creşteri ale volumelor în ultimii 2-3 ani”, a spus Grant Mckenzie, marketing director al Asahi Breweries Europe.

+4 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie