Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6625 RON

1 GBP = 5.8158 RON

1 XAU = 356.8680 RON

1 AED = 1.2695 RON

1 AUD = 3.0043 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.8909 RON

1 CAD = 3.3895 RON

1 CHF = 5.1291 RON

1 CNY = 0.6441 RON

1 CZK = 0.1968 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0960 RON

1 HUF = 1.2637 RON

1 INR = 0.0558 RON

1 JPY = 3.0201 RON

1 KRW = 0.3392 RON

1 MDL = 0.2616 RON

1 MXN = 0.2750 RON

1 NOK = 0.4235 RON

1 NZD = 2.7635 RON

1 PLN = 1.1489 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0495 RON

1 SEK = 0.4281 RON

1 TRY = 0.1436 RON

1 UAH = 0.1177 RON

1 XDR = 6.1402 RON

1 ZAR = 0.2449 RON

Editia 8166 - 19 apr 00:57

Kronospan vrea să facă la Braşov un parc industrial dedicat industriei lemnului

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 27 februarie 2017

Kronospan vrea să facă la Braşov un parc industrial dedicat industriei lemnului

Producătorul de plăci pe bază de lemn Kronospan România, care deţine şi o fabrică la Braşov, intenţionează ca în toamna acestui an să demareze construcţia unui parc industrial în Braşov. „Noi avem în zona fabricii 100 de hectare de teren, din care folosim momentan 40. Pe restul de 60 intenţionăm să facem un parc industrial pentru companii din domeniul lemnului. De asemenea, intenţionăm să investim şi în zona şcolarizării, deoarece se găsesc tot mai greu oameni pregătiţi în acest domeniu”, a declarat Oana Bodea (foto), directorul general al companiei Kronospan. Deocamdată suma necesară investiţiei nu a fost încă anunţată. „Vrem să aducem firme care să facă din OSB, plăcile pe care noi le producem la Braşov, grinzi, case, mobilă etc”, a mai spus Bodea.
Fabrica de la Braşov are 200 de angajaţi, iar numărul acestora va rămâne constant în acest an. Kronospan a raportat anul trecut o creştere a afacerilor cu 15%, până la aproximativ 120 de milioane de euro. Într-un eveniment organizat de revista deBizz, Oana Bodea a spus că societatea Kronospan România are pierderi din cauza infrastructurii rutiere şi feroviare deficitare. „Noi livrăm în Constanţa, unde avem depozitul, iar trenurile ajung destul de greu. De asemenea, camioanele noastre fac mai mult pe drumul până la graniţă decât de la graniţa cu Ungaria până în Franţa, la clientul final”, a explicat aceasta.

+0 -4

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie