Curs BNR

1 EUR = 4.9764 RON

1 USD = 4.6500 RON

1 GBP = 5.8180 RON

1 XAU = 344.1075 RON

1 AED = 1.2660 RON

1 AUD = 3.0368 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.8953 RON

1 CAD = 3.3893 RON

1 CHF = 5.0964 RON

1 CNY = 0.6422 RON

1 CZK = 0.1980 RON

1 DKK = 0.6671 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2774 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9944 RON

1 KRW = 0.3380 RON

1 MDL = 0.2617 RON

1 MXN = 0.2743 RON

1 NOK = 0.4198 RON

1 NZD = 2.7572 RON

1 PLN = 1.1482 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0504 RON

1 SEK = 0.4254 RON

1 TRY = 0.1436 RON

1 UAH = 0.1175 RON

1 XDR = 6.1277 RON

1 ZAR = 0.2497 RON

Editia 8174 - 02 mai 09:00

La „112-ul” Primăriei au fost înregistrate, anul trecut, aproape 1.900 de sesizări

Autor: Ionuţ DINCĂ

Publicat la 13 ianuarie 2014

Cele mai multe nemulţumiri ale braşovenilor au fost legate de spaţiile verzi, urmate de gestionarea animalelor fără stăpân, iluminatul public sau reparaţia gropilor de pe străzi

La „112-ul” Primăriei au fost înregistrate, anul trecut, aproape 1.900 de sesizări
Dispeceratul Tehnic Integrat al Primăriei s-a dovedit a fi unul extrem de util pentru braşoveni, anul trecut, aproape 1.900 de persoane depunând diverse cereri sau sesizări, care şi-au găsit ulterior rezolvarea. Cele mai multe solicitări primite atât telefonic, la numărul 0268.984, cât şi online, pe portalul www.brasvocity.ro, au fost cererile de informaţii, 1.181, însă au fost înregistrate şi o serie de reclamaţii sau sesizări. Cele mai multe sesizări depuse, 127, au vizat întreţinerea spaţiilor verzi, respectiv toaletarea gardului viu, a ierbii sau a pomilor.
Aceste sesizări sunt urmate de cele privind prezenţa animalelor fără stăpân pe domeniul public, 88 reclamaţii, iluminatului public, 84, degradarea carosabilului şi prezenţa gropilor, 81, problemele legate de locurile de parcare, 71, dar şi diverse probleme legate de salubritate, 70. La coada clasamentului se află sesizări legate de transport, transport taxi sau stâlpi, fiecare cu o singură sesizare, precum şi afişajul ilegal sau activităţile comerciale neautorizate, 8 sesizări. Marea majoritate a acestor solicitări au fost adresate telefonic inspectorilor Primăriei, 1707, în timp ce numai 180 au fost semnalate online.
Dintre reclamaţiile primit o parte au fost direcţionate operatorilor de servicii publice din municipiul Braşov. Cele mai multe dintre acestea, 88, au fost redirecţionate Serviciului public de gestionare a animalelor, iar altele au ajuns la Compania Apa, Electrica, RAT sau Romtelecom.
1.863 din totalul celor 1887 de solicitări depuse în 2013 la Primăria Braşov au fost deja rezolvate, restul fiind fie în procedura de rezolvare, fie neconfirmate ca rezolvate de către cetăţenii care au făcut sesizarea, deşi li s-a dat curs de către reprezentanţii primăriei sau de către operatori.
 
Unde putem sesiza cel mai simplu problemele
Prin intermediul hărţii interactive disponibile pe portalul www.brasovcity.ro, orice cetăţean care are cont de utilizator pe portalul Primăriei Municipiului Braşov poate să posteze direct pe această hartă a incidentelor problemele identificate, care, după ce vor fi preluate de dispecerat, vor fi transmise către deţinătorul de reţele sau serviciul competent. Acest dispecerat colectează toate problemele, sugestiile şi propunerile braşovenilor cu privire la modul de administrare a domeniului public şi privat al municipiului, indiferent de metoda utilizată, telefonic (tel. 0268.984) sau electronic, şi oferă şi informaţiile necesare. Contul de utilizator poate fi accesat la adresa www.brasovcity.ro, - secţiunea Servicii pentru cetăţeni, iar sesizările pot fi trimise şi la adresa dispecerat@brasovcity.ro.
+0 -0

Comentarii

BARBESCU

2014-01-13 09:12:48


TOT CE AM SESIZAT IN 2013 PRIMARIEI , POLITIEI NU AU FOST REZOLVATE

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie