leasing@afiparkbrasov.ro leasing@afiparkbrasov.ro

Curs BNR

1 EUR = 4.6650 RON

1 USD = 4.0855 RON

1 GBP = 5.2540 RON

1 XAU = 160.5030 RON

1 AED = 1.1123 RON

1 AUD = 2.9851 RON

1 BGN = 2.3852 RON

1 BRL = 1.0914 RON

1 CAD = 3.1027 RON

1 CHF = 4.0980 RON

1 CNY = 0.5884 RON

1 CZK = 0.1794 RON

1 DKK = 0.6251 RON

1 EGP = 0.2276 RON

1 HUF = 1.4511 RON

1 INR = 0.0570 RON

1 JPY = 3.6241 RON

1 KRW = 0.3626 RON

1 MDL = 0.2406 RON

1 MXN = 0.2025 RON

1 NOK = 0.4837 RON

1 NZD = 2.7938 RON

1 PLN = 1.0788 RON

1 RSD = 0.0395 RON

1 RUB = 0.0620 RON

1 SEK = 0.4537 RON

1 TRY = 0.7706 RON

1 UAH = 0.1470 RON

1 XDR = 5.6655 RON

1 ZAR = 0.2919 RON

Editia 6850 - 19 noi 23:25

La Braşov, femeile merg mai mult la sala de fitness decât bărbaţii

Autor: Iulian CUIBAR

Publicat la 23 martie 2017

Zilele preferate de braşoveni pentru a face sport sunt lunea şi miercurea

La Braşov, femeile merg mai mult la sala de fitness decât bărbaţii

După trei ani de prezenţă în Braşov, „7card”, cel mai mare fun club sportiv din România, care a introdus în România conceptul de carduri unice cu acces concomitent la mai multe săli de sport şi wellness, a ajuns la un număr de 800 de utilizatori şi o frecvenţă medie de utilizare lunară cu 15% mai mare faţă de restul oraşelor din portofoliu. În ultimii trei ani a crescut şi numărul sălilor de sport partenere, în prezent peste 70% din totalul centrelor existente în oraş făcând parte din reţea. La nivelul pieţei de fitness din Braşov, bugetul mediu lunar pentru un abonament la o sală de sport este de 130 de lei. Spre comparaţie, la nivel naţional, valoarea medie lunară este de 160 de lei. Abonamentul „7card” la Braşov are însă o valoare medie de 75 de lei (105 lei/persoană la nivel naţional). În prezent, 76 de companii din Braşov, între care şi Autoliv, Hatchinson, Vodafone, Ipsos, Arvato şi Continental, oferă acest tip de abonament angajaţilor, în creştere cu 80% faţă de anul 2014. Din totalul utilizatorilor, 60% sunt femei. De altfel, femeile sunt cele care ajung cel mai des la sală, având în medie cu 20% mai multe intrări pe lună faţă de bărbaţi. Ca şi la debutul „7card” în Braşov,  luând în calcul întrările la centrele sportive, braşovenii practică sport lunea şi miercurea. „Abonamentul este foarte răspândit în Braşov şi se constată un interes în creştere din partea companiilor de a oferi acest bonus angajaţilor, într-un pachet salarial care pe de-o parte să îi motiveze, alături de tichetele de masă sau asigurările de sănătate la clinicile private, iar pe de altă parte ca o investiţie pe termen lung în afacerea lor, pentru că au nevoie de angajaţi sănătoşi, cu tonus bun şi eficienţi”, spune Andrei Creţu, co-fondator „7card”. Angajaţii companiilor pot face orice activitate preferă în oricare dintre cele 24 săli din Braşov aflate în prezent în reţea. Dintre programele sălilor de sport la care participă abonaţii, cele mai cerute sunt: orele de fitness, zumba, pilates şi spinning.

Numărul utilizatorilor de card, în creştere cu 50% în 2017, arată estimările
Pentru 2017, se estimează că numărul celor care vor ajunge în centrele sportive din Braşov, aflate în reţeaua „7card”, va fi cu aproximativ 50% mai mare faţă de 2016. În acelaşi timp, se estimează o creştere de 20% a numărului de centre sportive partenere.  „Vizăm şi suntem contactaţi nu numai de companii mari, multinaţionale cu sediul în Braşov sau companii cu sediul central în Bucureşti şi filiale în Braşov, ci şi de companii medii şi mici, care au înţeles cât de importantă este motivarea angajaţilor lor în activitate pe care o desfăşoară”, spune Iulian Cîrciumaru, co-fondator 7card.
În 2016, cifra de afaceri a celui mai mare fun-club sportiv din România, „7card”, a fost de 12 milioane de lei (2,7 milioane de euro), în creştere cu 60% faţă de valoarea precedentă, reţeaua fiind prezentă cu preponderenţă în marile centre urbane precum Bucureşti, Braşov, Cluj-Napoca, Timişoara, Sibiu, Iaşi.

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie

banner promotionalbanner promotional