Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6386 RON

1 GBP = 5.8067 RON

1 XAU = 346.8933 RON

1 AED = 1.2629 RON

1 AUD = 3.0283 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.9012 RON

1 CAD = 3.3920 RON

1 CHF = 5.0843 RON

1 CNY = 0.6401 RON

1 CZK = 0.1974 RON

1 DKK = 0.6672 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2671 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9797 RON

1 KRW = 0.3376 RON

1 MDL = 0.2601 RON

1 MXN = 0.2723 RON

1 NOK = 0.4234 RON

1 NZD = 2.7650 RON

1 PLN = 1.1532 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4274 RON

1 TRY = 0.1430 RON

1 UAH = 0.1170 RON

1 XDR = 6.1159 RON

1 ZAR = 0.2442 RON

Editia 8171 - 26 apr 01:20

RALIU

Lucian Răduţ, cel mai rapid pilot al primei zile la Trofeul Teliu

Autor: Dan VINTILĂ

Publicat la 31 august 2015

Lucian Răduţ, cel mai rapid pilot al primei zile la Trofeul Teliu

Trofeul Teliu, cea de-a cincea etapă a Campionatului Naţional de Viteză în Coastă Dunlop 2015, a debutat sâmbătă sub un soare arzător şi în condiţii de asfalt complet uscat. La volanul unui Mitsubishi Lancer EVO VIII, Lucian Răduţ (foto) a obţinut timpul de referinta al zilei pe ultima urcare din cele şase programate în prima zi şi va lua ultimul startul în manşele de concurs programate pentru duminică. „Chiar mi-am dorit să câştig antrenamentele, aşa că am forţat şi am pilotat fără rezerve”, a explicat Răduţ rezultatul foarte bun. Pilotând tot un Mitsubishi Lancer EVO VIII, Ovidiu Zaberca a reuşit al doilea timp, fiind mai lent cu 1,3 secunde decât Răduţ. Andrei Dumitrescu, pilotul singurului monopost aflat la  startul acestei etape, a avut cel mai bun timp al primei urcări din antrenamentele cronometrate însă a ales să mai facă doar o singură urcare, încheind ziua cu cel de-al treilea timp.  Prima zi a întrecerii a constat din parcurgerea a trei manşe de recunoaşteri, urmate de încă trei manşe de antrenamente cronometrate. Cornel Gardean (Subaru Impreza WRX), a fost cel mai rapid în recunoaşteri însă antrenamentele le-a încheiat cu al patrulea timp. Gardean, la fel ca şi Paul Andronic (Mitsubishi Lancer EVO IX), a decis să participe doar la prima manşă de antrenamente. De altfel, Andronic - care este liderul la zi a campionatului - a făcut şi în recunoaşteri tot o singură urcare. Pe parcursul întregii zile am avut parte de un frumos duel între cei mai rapizi piloţi ai maşinilor din categoria 2 Roţi Motrice. Rivalitatea i-a împins pe Andrei Şerban (Skoda Fabia) şi Alex Mirea (Honda Civic) să obţină rezultate excelente. Într-un final, Şerban l-a învins pe Mirea, cei doi talentaţi piloţi clasându-se pe 5, respectiv 7 în clasamentul zilei. Deşi unele probleme tehnice i-au dat emoţii în cea de-a două manşă de antrenamente, Raul Szene a revenit pe urcarea finală cu cel mai bun timp al grupei N, devansându-i pe Alexandru Mitroi şi pe Ion Nicolae. Toţi trei pilotează cea mai populară maşină a campionatului, Mitsubishi Lancer EVO. Liviu Savu a fost cel mai rapid pilot al grupei A, impunându-se în prima zi în faţa lui Bogdan Ungureanu şi a lui Mihai Cimpeanu. Aşa cum ne-a obişnuit, Cătălin Cedric Ghigea (Alfa Romeo Alfetta GTV) a fost cel mai rapid pilot al unei maşini istorice, terminând cu aproape 7 secunde în faţa primului rival din această categorie, Dorin Alexandrescu (VW Golf GTI).  Ziua a consemnat patru abandonuri, Radu Ortelecan (Mitsubishi Lancer EVO VI) şi Adrian Bortica (BMW 1602) fiind autorii unor spectaculoase ieşiri în decor.

Foto:www.autorally.ro

+1 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie