Curs BNR

1 EUR = 4.9764 RON

1 USD = 4.6500 RON

1 GBP = 5.8180 RON

1 XAU = 344.1075 RON

1 AED = 1.2660 RON

1 AUD = 3.0368 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.8953 RON

1 CAD = 3.3893 RON

1 CHF = 5.0964 RON

1 CNY = 0.6422 RON

1 CZK = 0.1980 RON

1 DKK = 0.6671 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2774 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9944 RON

1 KRW = 0.3380 RON

1 MDL = 0.2617 RON

1 MXN = 0.2743 RON

1 NOK = 0.4198 RON

1 NZD = 2.7572 RON

1 PLN = 1.1482 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0504 RON

1 SEK = 0.4254 RON

1 TRY = 0.1436 RON

1 UAH = 0.1175 RON

1 XDR = 6.1277 RON

1 ZAR = 0.2497 RON

Editia 8174 - 02 mai 16:09

Magazinul Selgros din Braşov, printre cele mai bune ale reţelei

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 04 sepembrie 2014

Magazinul Selgros din Braşov, printre cele mai bune ale reţelei
Cele mai bune magazine Selgros din ţară sunt, potrivit conducerii companiei, cele mai vechi, amplasate astfel în zonele cu cel mai bun vad din oraşele mari precum Bucureşti, Braşov, Constanţa sau Timişoara. „Spre deosebire de hipermarketuri, magazinele cash&carry cresc an de an, însă lent”, a spus managerul companiei, Alexandru Vlad. 
Lanţul, care îşi are sediul central la Braşov, a ajuns la un număr de 19 magazine, iar cifra de afaceri a reţelei a crescut uşor în acest an, însă în contextul în care pe piaţa alimentelor este deflaţie, compania a trebuit să vândă mult mai mult în volum pentru ca în valoare să existe totuşi un avans. „În domeniul alimentar datele pe care noi le deţinem arată deflaţie, şi cum vindem articole unde presiunea preţului este foarte mare, trebuie să compensăm în volum. Avem o creştere a cifrei de afaceri, însă ca să o obţinem a trebuit să vindem tot mai multe bucăţi”.
La nivel general rata anuală a inflaţiei a fost în luna iulie de 0,95%, însă Vlad spune că rezultatul este dat de o deflaţie la produsele alimentare şi o inflaţie la bunurile non-alimentare. Deşi în ultimii ani brandurile consacrate şi-au menţinut relativ constante preţurile, mărcile mai ieftine ale jucătorilor din eşalonul doi şi mărcile private au câştigat tot mai mult teren. Acestea din urmă au urcat astfel în topul vânzărilor în volum şi au dus la deflaţie în domeniul alimentar.
Vânzările Selgros au revenit astfel pe plus în 2014 după doi ani de scăderi. La finalul anului trecut reţeaua anunţa o cifră de afaceri de 699,3 milioane de euro, cu 9% mai mică decât în 2012 la un număr constant de magazine. Faţă de 2008, ultimul an de boom economic, afacerile au postat un declin de circa 19%, în timp ce profitul a ajuns în euro la mai puţin de o treime, la 12,2 milioane de euro. 
+0 -1

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie