Curs BNR

1 EUR = 4.9764 RON

1 USD = 4.6500 RON

1 GBP = 5.8180 RON

1 XAU = 344.1075 RON

1 AED = 1.2660 RON

1 AUD = 3.0368 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.8953 RON

1 CAD = 3.3893 RON

1 CHF = 5.0964 RON

1 CNY = 0.6422 RON

1 CZK = 0.1980 RON

1 DKK = 0.6671 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2774 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9944 RON

1 KRW = 0.3380 RON

1 MDL = 0.2617 RON

1 MXN = 0.2743 RON

1 NOK = 0.4198 RON

1 NZD = 2.7572 RON

1 PLN = 1.1482 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0504 RON

1 SEK = 0.4254 RON

1 TRY = 0.1436 RON

1 UAH = 0.1175 RON

1 XDR = 6.1277 RON

1 ZAR = 0.2497 RON

Editia 8174 - 02 mai 19:01

Mediile elevilor din semestrul I: media aritmetică între notele din evaluări, fără teze. Rotunjirea se face în favoarea elevului

Autor: Petra VÂRLAN

Publicat la 12 noiembrie 2020

Tezele şcolare sunt anulate nu doar în acest semestru şcolar, ci pe întreg anul şcolar

Mediile elevilor din semestrul I: media aritmetică între notele din evaluări, fără teze. Rotunjirea se face în  favoarea elevului

Tezele şcolare sunt anulate nu doar în acest semestru şcolar, ci pe întreg anul şcolar, a anunţat, ieri, ministrul de la Educaţie. Însă, cum se apropie finalul primului semestru şi trebuie făcute şi mediile, Monica Anisie a dat, ieri, indicaţii în acest sens. Pe scurt: media semestrială se calculează prin rotunjirea mediei aritmetice a notelor din evaluarea continuă, în favoarea elevului, fără teze.
„Ca urmare a situaţiei desfăşurării activităţilor educaţionale în mediul online, am decis, prin consultare la nivelul Ministerului Educaţiei şi Cercetării, ca în anul şcolar 2020-2021 să nu se susţină teze, ca formă de evaluare sumativă, media semestrială urmând a se calcula prin rotunjirea mediei aritmetice a notelor obţinute prin evaluarea continuă, la cel mai apropiat număr întreg. La o diferenţă de 50 de sutimi, rotunjirea se va face în favoarea elevului”, a explicat Monica Cristina Anisie, citată de Edupedu.ro.
Cât despre evaluări, modalitatea acestora e lăsată la dorinţa profesorului. Cu rezerve. „Practicile de evaluare sumativă vor fi reorientate de la o centrare pe conţinut, la o centrare pe competenţe, evidenţiind triada ştiu – pot – sunt, valorificând o varietate de metode de evaluare (de exemplu, proiectul, portofoliul). Dacă exigenţele lumii contemporane vizează un curriculum centrat pe competenţe, atunci evaluarea, atât cea formativă, cât şi cea sumativă, trebuie să se concentreze pe măsurarea şi aprecierea acestor competenţe”, a mai susţinut ministrul.

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie