Curs BNR

1 EUR = 4.9759 RON

1 USD = 4.6361 RON

1 GBP = 5.8194 RON

1 XAU = 345.2064 RON

1 AED = 1.2622 RON

1 AUD = 3.0287 RON

1 BGN = 2.5441 RON

1 BRL = 0.9058 RON

1 CAD = 3.3885 RON

1 CHF = 5.0891 RON

1 CNY = 0.6404 RON

1 CZK = 0.1977 RON

1 DKK = 0.6672 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2736 RON

1 INR = 0.0556 RON

1 JPY = 2.9563 RON

1 KRW = 0.3359 RON

1 MDL = 0.2606 RON

1 MXN = 0.2729 RON

1 NOK = 0.4212 RON

1 NZD = 2.7588 RON

1 PLN = 1.1508 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0496 RON

1 SEK = 0.4230 RON

1 TRY = 0.1434 RON

1 UAH = 0.1174 RON

1 XDR = 6.1122 RON

1 ZAR = 0.2481 RON

Editia 8174 - 02 mai 11:08

EXISTĂ BANI, TREBUIE DEPĂŞITĂ DOAR BIROCRAŢIA

„Negocieri” pentru începerea lucrărilor de reparaţii la podurile din Braşov

Autor: Ionuţ DINCĂ

Publicat la 20 august 2014

Deocamdată, nu se poate mişca nici măcar un pai, până ce autorităţile locale nu cad de comun acord cu conducerea Apelor Române, astfel ca să nu fie nevoie de o hotărâre de Guvern pentru a se putea consolida cele două poduri şubrezite

„Negocieri” pentru începerea lucrărilor de reparaţii la podurile din Braşov
Reprezentanţii Primăriei Braşov vor avea o nouă rundă de „negocieri”, astăzi, cu conducerea Apelor Române cu privire la deblocarea documentelor necesare pentru demararea lucrărilor la două poduri din oraş care au nevoie urgentă de reparaţii capitale. În conformitate cu un ordin al Ministerului Mediului emis anul acesta, pentru a se putea executa lucrări la podurile sau pasajele care traversează un fir de apă trebuie obţinută o hotărâre de Guvern. Respectivul ordin obligă autorităţile locale să dezmembreze respectiva suprafaţă de apă din zona podului sau a pasajului, iar prin hotărâre de Guvern să se facă dovada că Primăria este proprietar şi abia apoi pot începe lucrările. „Noi am început aceste demersuri de prin luna iunie, când am dorit să lansăm licitaţiile pentru demararea lucrărilor, dar ne-am lovit de acest blocaj. Din păcate, directorul Apelor Române a fost demis, astfel că acum trebuie să reluăm demersurile şi să expunem problema noilor şefi ai instituţiei. Prevederile acestui ordin sunt interpretabile, fiindcă de fapt această dovadă a proprietăţii asupra terenului în cazul podurilor trebuie făcută pentru proiectele derulate cu fonduri europene, dar aceste două lucrări pe care noi vrem să le demarăm sunt finanţate din fonduri de la bugetul local”, a explicat primarul George Scripcaru. 
Printre podurile care au nevoie de reparaţii capitale se numără podul de pe strada Zizinului, care face legătura cu DJ 103 A, iar în urma expertizei tehnice efectuate în primăvară, au fost descoperite o serie de probleme. Acesta este construit înainte de 1960 după un proiect tip folosit în Uniunea Sovietică şi are o lungime de 57 de metri şi o lăţime a carosabilului de 7 metri. Din cauza vechimii, suprastructura sa a început să se degradeze foarte tare în zona trotuarelor, a scurgerilor şi a rosturilor, apărând fisuri, care au dus la desprinderea unor bucăţi de tencuială, astfel că armăturile au rămas descoperite şi au ruginit. 
Un alt pod unde deja ar fi trebuit să se lucreze este cel de pe strada Lânii care traversează Canalul Timiş – Triaj şi care leagă Bartolomeul de Stupini, dar şi de tronsonul III al ocolitoarei. Nu în ultimul rând, pe această stradă asigură şi accesul la şantierul Aeroportului Internaţional Braşov şi va deveni principala cale de acces din municipiul Braşov la acest obiectiv, după darea lui în folosinţă. Valoare estimată a lucrărilor pentru podul de pe strada Zizinului este de 4.332.570 de lei, iar pentru cel de pe strada Lânii de 1.432.000 de lei, banii fiind prevăzuţi în bugetul local. 
 
+0 -0

Comentarii

rammstein

2014-08-20 08:09:05


oare si in germania tot asa se intampla ?...sa repari un pod iti trebuie semnatura lui merkel ?....asta-i tara d erahat in care traim cu alde nita ,trita ,fanita,si toata gasca de mafioti.....

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie