Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6386 RON

1 GBP = 5.8067 RON

1 XAU = 346.8933 RON

1 AED = 1.2629 RON

1 AUD = 3.0283 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.9012 RON

1 CAD = 3.3920 RON

1 CHF = 5.0843 RON

1 CNY = 0.6401 RON

1 CZK = 0.1974 RON

1 DKK = 0.6672 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2671 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9797 RON

1 KRW = 0.3376 RON

1 MDL = 0.2601 RON

1 MXN = 0.2723 RON

1 NOK = 0.4234 RON

1 NZD = 2.7650 RON

1 PLN = 1.1532 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4274 RON

1 TRY = 0.1430 RON

1 UAH = 0.1170 RON

1 XDR = 6.1159 RON

1 ZAR = 0.2442 RON

Editia 8171 - 26 apr 14:38

Omul care a câştigat în prima lună a anului 22 de miliarde de dolari

Autor:

Publicat la 02 februarie 2018

Fondatorul Amazon, Jeff Bezos, şi-a mărit averea cu 22 de miliarde de dolari de la începutul anului 2018, ajungând la o avere totală în valoare de 121 de miliarde de dolari, arată Indexul Miliardarilor realizat de Bloomberg.
În urmă cu zece ani, Bezos a hotărât să îşi deschidă un magazin online exclusiv pentru cărţi, care a ajuns în prezent să valoreze 150 de miliarde de dolari.
Pentru a porni mica afacere, patronul Amazon a împrumutat 300 de mii de dolari de la părinţii săi, fiind sigur în proporţie de 70% că investiţia poate fi nerentabilă. Atunci când magazinul virtual s-a lansat primul milion de dolari a fost plasat în firmă de către un grup de 15 investitori, printre care se aflau rude prieteni şi colegi de pe Wall Street de-ai lui Bezos.
Sediul companiei se afla într-un garaj, având doar trei staţii de lucru Sun Microsystems, iar ca să facă rost de mese ieftine pentru computere, CEO Amazon a achiziţionat trei uşi din care a confecţionat ceva ce părea a fi suporturi cu balamale. În prezent, uşile îndoite servesc drept mese iar calculatoarele stau sprijinite cu cărţi.
Evaluat la peste 150 miliarde de dolari, Amazon devine cel mai valoros brand al lumii. Nici un brand din Europa Centrală şi de Est nu a intrat încă în Global 500. Apple şi Google nu reuşesc să ţină pasul cu modelul de creştere al brandului Amazon. Totodată, brandurile din China au crescut ca pondere valorică în clasament de la 3% la 15% în ultimii 10 ani.

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie