Curs BNR

1 EUR = 4.5733 RON

1 USD = 4.0906 RON

1 GBP = 5.1987 RON

1 XAU = 163.3566 RON

1 AED = 1.1137 RON

1 AUD = 3.0976 RON

1 BGN = 2.3383 RON

1 BRL = 1.2237 RON

1 CAD = 3.0869 RON

1 CHF = 4.2046 RON

1 CNY = 0.5981 RON

1 CZK = 0.1742 RON

1 DKK = 0.6150 RON

1 EGP = 0.2255 RON

1 HUF = 1.4785 RON

1 INR = 0.0635 RON

1 JPY = 3.6629 RON

1 KRW = 0.3597 RON

1 MDL = 0.2237 RON

1 MXN = 0.2280 RON

1 NOK = 0.4830 RON

1 NZD = 2.9720 RON

1 PLN = 1.0858 RON

1 RSD = 0.0377 RON

1 RUB = 0.0693 RON

1 SEK = 0.4687 RON

1 TRY = 1.1643 RON

1 UAH = 0.1570 RON

1 XDR = 5.6426 RON

1 ZAR = 0.3172 RON

Editia 6507 - 27 iun 13:29

Pasajul vechi de la Fartec, în faza de căutare a soluţiilor de consolidare

Autor: Radu COLŢEA

Publicat la 19 iunie 2017

Pe acest pasaj se va circula abia în luna august a anului viitor

Pasajul vechi de la Fartec, în faza de căutare a soluţiilor de consolidare

Suspendate pe parcursul iernii, reparaţiile capitale ale pasajului vechi de la Fartec nu au fost reluate în această primăvară pentru că firma care efectuează lucrările a descoperit noi probleme la unii piloni de susţinere. Pentru a vedea exact cum se pot remedia problemele, viceprimarul Laszlo Barabas a declarat că, zilele trecute, constructorul a început să desfacă rosturile de la pilonii cu probleme, lucrare care va dura în jur de două săptămâni. „După efectuarea acestor operaţiuni, proiectantul va trebui să vină cu soluţia tehnică pentru consolidare şi, în paralel, constructorul va derula celelalte lucrări incluse în proiect”, a precizat Barabas.
Chiar dacă a fost efectuată o expertiză tehnică a pasajului, pentru a se stabili de ce lucrări este nevoie şi a estima valoarea contractului, problemele tehnice care au dus întârzierea proiectului au fost descoperite abia când s-au desfăcut pilonii înainte ca aceştia să fie consolidaţi. În aceste condiţii, termenul iniţial de finalizare, luna septembrie 2017, a fost amânat, noul termen fiind luna august a anului 2018.
Vechiul pasaj de la Fartec a fost construit în anul 1971 şi a intrat în reparaţii capitale în anul 2015. În luna aprilie a anului 2016 a fost închis traficului auto, fiind  începute lucrările de refacere a părţii de suprastructură, pe care circulă maşinile. Valoarea proiectului este de 8.286.192,83 lei, inclusiv TVA, constructor fiind SC Sopmet SA din Bucureşti, în asociere cu SC Consal SRL din Braşov.

+0 -3

Comentarii

Aurel Amalinei

2017-06-19 08:58:47


Asa ca nu mai stim sa construim nimic,stam la umbra pe sub poduri,pe trecatoarea Oituz s-a lucrat la un pod lat de 4m si lung de 6m un cincinal,este strigator la cer cum se lucreaza in ziua de astazi in Romania

rammstein

2017-06-19 07:48:10


ba nenorocitilor in trei ani faceati un pod nou !!!....in croatia s-au facut 200 de km de autostrada in 2 ani!!!,,,....si voi in trei ani nu puteti repara un pod

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie

banner promotionalbanner promotional