Curs BNR

1 EUR = 4.9762 RON

1 USD = 4.6699 RON

1 GBP = 5.7698 RON

1 XAU = 344.5697 RON

1 AED = 1.2715 RON

1 AUD = 3.0092 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.9039 RON

1 CAD = 3.4052 RON

1 CHF = 5.1198 RON

1 CNY = 0.6444 RON

1 CZK = 0.1969 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0971 RON

1 HUF = 1.2629 RON

1 INR = 0.0560 RON

1 JPY = 3.0160 RON

1 KRW = 0.3388 RON

1 MDL = 0.2600 RON

1 MXN = 0.2728 RON

1 NOK = 0.4241 RON

1 NZD = 2.7564 RON

1 PLN = 1.1508 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4286 RON

1 TRY = 0.1435 RON

1 UAH = 0.1180 RON

1 XDR = 6.1406 RON

1 ZAR = 0.2425 RON

Editia 8169 - 24 apr 20:59

Pasajul vechi de la Fartec, în faza de căutare a soluţiilor de consolidare

Autor: Radu COLŢEA

Publicat la 19 iunie 2017

Pe acest pasaj se va circula abia în luna august a anului viitor

Pasajul vechi de la Fartec, în faza de căutare a soluţiilor de consolidare

Suspendate pe parcursul iernii, reparaţiile capitale ale pasajului vechi de la Fartec nu au fost reluate în această primăvară pentru că firma care efectuează lucrările a descoperit noi probleme la unii piloni de susţinere. Pentru a vedea exact cum se pot remedia problemele, viceprimarul Laszlo Barabas a declarat că, zilele trecute, constructorul a început să desfacă rosturile de la pilonii cu probleme, lucrare care va dura în jur de două săptămâni. „După efectuarea acestor operaţiuni, proiectantul va trebui să vină cu soluţia tehnică pentru consolidare şi, în paralel, constructorul va derula celelalte lucrări incluse în proiect”, a precizat Barabas.
Chiar dacă a fost efectuată o expertiză tehnică a pasajului, pentru a se stabili de ce lucrări este nevoie şi a estima valoarea contractului, problemele tehnice care au dus întârzierea proiectului au fost descoperite abia când s-au desfăcut pilonii înainte ca aceştia să fie consolidaţi. În aceste condiţii, termenul iniţial de finalizare, luna septembrie 2017, a fost amânat, noul termen fiind luna august a anului 2018.
Vechiul pasaj de la Fartec a fost construit în anul 1971 şi a intrat în reparaţii capitale în anul 2015. În luna aprilie a anului 2016 a fost închis traficului auto, fiind  începute lucrările de refacere a părţii de suprastructură, pe care circulă maşinile. Valoarea proiectului este de 8.286.192,83 lei, inclusiv TVA, constructor fiind SC Sopmet SA din Bucureşti, în asociere cu SC Consal SRL din Braşov.

+0 -3

Comentarii

Aurel Amalinei

2017-06-19 07:58:47


Asa ca nu mai stim sa construim nimic,stam la umbra pe sub poduri,pe trecatoarea Oituz s-a lucrat la un pod lat de 4m si lung de 6m un cincinal,este strigator la cer cum se lucreaza in ziua de astazi in Romania

rammstein

2017-06-19 06:48:10


ba nenorocitilor in trei ani faceati un pod nou !!!....in croatia s-au facut 200 de km de autostrada in 2 ani!!!,,,....si voi in trei ani nu puteti repara un pod

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie