Curs BNR

1 EUR = 4.9764 RON

1 USD = 4.6500 RON

1 GBP = 5.8180 RON

1 XAU = 344.1075 RON

1 AED = 1.2660 RON

1 AUD = 3.0368 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.8953 RON

1 CAD = 3.3893 RON

1 CHF = 5.0964 RON

1 CNY = 0.6422 RON

1 CZK = 0.1980 RON

1 DKK = 0.6671 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2774 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9944 RON

1 KRW = 0.3380 RON

1 MDL = 0.2617 RON

1 MXN = 0.2743 RON

1 NOK = 0.4198 RON

1 NZD = 2.7572 RON

1 PLN = 1.1482 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0504 RON

1 SEK = 0.4254 RON

1 TRY = 0.1436 RON

1 UAH = 0.1175 RON

1 XDR = 6.1277 RON

1 ZAR = 0.2497 RON

Editia 8174 - 02 mai 21:58

Patru capete de linie ale RAT au devenit oficial autogări

Autor: Ionuţ DINCĂ

Publicat la 15 iunie 2015

Terminalele de la Triaj, Rulmentul, Poienelor şi Bartolomeu vor putea fi folosite şi de alţi operatori de transport

Patru capete de linie ale RAT au devenit oficial autogări
O parte dintre modernele capete de linie ale Regia Autonomă de Transport Braşov, deschise publicului la finele anului trecut, funcţionează mai nou şi ca autogări. Astfel, transportatorii care execută curse intra şi interjudeţene pot folosi terminalele de la Triaj, Rulmentul, Poienelor şi Bartolomeu (Stadionul Municipal) pentru îmbarcare şi debarcarea călătorilor. RAT a obţinut toate licenţele necesare pentru ca terminalele să funcţioneze în regim de autogară, ţinând cont că au fost construite după toate standardele europene şi au dotările necesare în acest sens, de la săli de aşteptare şi puncte de informare, la parcări. În conformitate cu informaţiile publicate pe portalul ratbv.ro, Regia Autonomă de Transport le poate oferi transportatorilor şi servicii de dispecerizare, respectiv coordonare, dirijare şi urmărire a desfăşurării circulaţiei mijloacelor de transport persoane pe traseele şi graficele orare stabilite de către operatorii acestora. 
Efectul urmărit constă în reducerea suprapunerilor cu traseele de transport urban. De asemenea, unul dintre obiectivele proiectului de modernizare al acestor terminale îl constituie realizarea unor noduri de transfer a populaţiei care locuieşte în împrejurimile municipiului Braşov, dar se deplasează către şi de la locul de muncă sau şcoală în Braşov, putându-se astfel evita supraaglomerarea căilor rutiere ale municipiului. „Acest proiect stă la baza realizării unui sistem integrat de transport public care să contribuie la dezvoltarea economică, socială şi culturală a întregii regiuni şi care va prezenta o serie de avantaje pentru populaţia deservită”, au precizat reprezentanţii Primăriei Braşov odată cu finalizarea capetelor de linie. 
+1 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie