Curs BNR

1 EUR = 4.9764 RON

1 USD = 4.6687 RON

1 GBP = 5.8125 RON

1 XAU = 357.7647 RON

1 AED = 1.2712 RON

1 AUD = 2.9982 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.8906 RON

1 CAD = 3.3943 RON

1 CHF = 5.1404 RON

1 CNY = 0.6447 RON

1 CZK = 0.1970 RON

1 DKK = 0.6669 RON

1 EGP = 0.0966 RON

1 HUF = 1.2610 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0228 RON

1 KRW = 0.3383 RON

1 MDL = 0.2591 RON

1 MXN = 0.2704 RON

1 NOK = 0.4231 RON

1 NZD = 2.7527 RON

1 PLN = 1.1514 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4259 RON

1 TRY = 0.1438 RON

1 UAH = 0.1172 RON

1 XDR = 6.1447 RON

1 ZAR = 0.2433 RON

Editia 8166 - 19 apr 15:37

Piatra Craiului, promovată la Londra ca destinaţie ecoturistică

Autor:

Publicat la 05 februarie 2019

Piatra Craiului, promovată la Londra ca destinaţie ecoturistică

Asociaţia de Ecoturism din România anunţă că în acest an a reuşit să pună România în centrul atenţiei publicului britanic sub brand-ul Discover Eco-Romania.
În perioada 31 ianuarie – 3 februarie 2019, nouă destinaţii cu profil de ecoturism şi 37 firme au lansat invitaţia Descoperă Eco-Romania publicului britanic, în cadrul stand-ului AER de la Londra. În plus, după ce mai mulţi ani a participat la târgul de turism Destinations cu stand propriu, AER a reuşit în 2019 să devină partenerul principal al evenimentului, având o expunere specială în media expoziţiei. Astfel peste 80.000 de vizitatori vor vedea, discuta şi citi despre România frumoasă şi ecoturistică.
„În acest fel proiectăm o imagine reală, a unei părţi speciale a României. Ne dorim să atragem turiştii în destinaţiile ce se dezvoltă în armonie cu localnicii şi natura locului. Afacerile promovate de noi au o calitate excepţională a produsului turistic, dar şi o responsabilitate specială pentru mediul natural şi social. Aceste oferte sunt extrem de căutate de publicul britanic şi nu numai, întrucât există un interes crescut din partea lui pentru activităţile în natură şi în zona rurală” a declarat directorul AER, Bogdan Papuc.
Cele nouă destinaţii cu profil ecoturistic, promovate de AER în 2019 sub brand-ul Discover Eco-Romania: Ţara Haţegului – Retezat, Ţara Dornelor, Eco-Maramureş, Pădurea Craiului – Apuseni, Ţinutul Zimbrului – Neamţ, Colinele Transilvaniei, Băile Tuşnad şi Împrejurimile, Delta Dunării şi Piatra Craiului – Braşov.
„Deşi ecoturismul este o nişă a turismului internaţional, pentru România este unul din pilonii de bază atât din punct de vedere al dezvoltării a numeroase zone, dar şi prin proiectarea unei imagini generale extrem de atrăgătoare pentru ţara noastră. Ne-am dori o profesionalizare a întregii politici de marketing a României şi o susţinere consecventă a sectorul de ecoturism în special de către Ministerul Turismului, dar şi de mediul de afaceri, căci experienţa noastră directă de peste 15 ani pe pieţele occidentale ne spune că atractivitatea României în contextul global este acum în creştere”, subliniată preşedintele AER, Andrei Blumer.
România este printre primele ţări din lume care aplică un standard pentru evaluarea destinaţiilor de ecoturism adaptat după criteriile Consiliului Mondial al Turismului Durabil (GSTC) şi administrat de Ministerul Turismului. AER are misiunea de a promova şi dezvolta ecoturismul pentru a contribui la conservarea naturii şi a veni în sprijinul comunităţilor locale din zonele cu valoare naturală. În acest fel, AER contribuie la creşterea calităţii serviciilor legate de ecoturism şi promovează natura ca element esenţial al imaginii turistice a României.

+1 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie