Curs BNR
1 EUR = 4.9759 RON
1 USD = 4.6361 RON
1 GBP = 5.8194 RON
1 XAU = 345.2064 RON
1 AED = 1.2622 RON
1 AUD = 3.0287 RON
1 BGN = 2.5441 RON
1 BRL = 0.9058 RON
1 CAD = 3.3885 RON
1 CHF = 5.0891 RON
1 CNY = 0.6404 RON
1 CZK = 0.1977 RON
1 DKK = 0.6672 RON
1 EGP = 0.0968 RON
1 HUF = 1.2736 RON
1 INR = 0.0556 RON
1 JPY = 2.9563 RON
1 KRW = 0.3359 RON
1 MDL = 0.2606 RON
1 MXN = 0.2729 RON
1 NOK = 0.4212 RON
1 NZD = 2.7588 RON
1 PLN = 1.1508 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0496 RON
1 SEK = 0.4230 RON
1 TRY = 0.1434 RON
1 UAH = 0.1174 RON
1 XDR = 6.1122 RON
1 ZAR = 0.2481 RON
PRIMA SOLUŢIE DE „TRAFIC ADAPTATIV LOCAL” IMPLEMENTATĂ LA BRAŞOV
Publicat la 27 noiembrie 2019
Semafoarele „văd” câte maşini stau „la coadă” şi decid când să dea verde
Braşovenii care vor să treacă strada pe la „zebrele” de la magazinul Star sau maşinile care vor să intre în intersecţie vor fi „la mintea” unui semafor. Reprezentanţii municipalităţii braşovene au anunţat că aceasta este prima soluţie de „trafic adaptativ local” implementată la Braşov în intersecţia dintre B-dul Eroilor şi străzile Nicolae Bălcescu şi Constantin Dobrogeanu Gherea, cu scopul de a eficientiza circulaţia şi a reduce timpii morţi la semafoare. Noua trecere a fost realizată de firma Flash Lighting Services, care se ocupă de semaforizarea oraşului.
De altfel, reprezentantul companiei, George Zaharia, a precizat că „am montat trei detectori video care monitorizează fluxul auto pe fiecare dintre cele trei braţe ale intersecţiei de la Universal - str. Nicolae Bălcescu spre Teatrul Dramatic, Nicolae Bălcescu spre strada Dobrogeanu Gherea şi Dobrogeanu Gherea spre Modarom. Sistemul video detectează maşinile care se apropie de intersecţie şi în funcţie de numărul acestora, modifică în timp real timpii de verde pentru fiecare dintre fazele semaforului. Practic, sistemul detectează dacă sunt maşini la semafor pe un flux şi dacă nu sunt, stabileşte culoarea roşie pe acel flux, astfel încât circulaţia să se desfăşoare cât mai eficient pe fluxurile celelalte. Desigur, există şi anumite limite ce pot fi configurate, în aşa fel încât la anumite intervale să se realizeze totuşi cicluri complete ale semafoarelor, care integrează şi traficul pietonal”.
Un test pentru un proiect mai amplu, pentru care Primăria Braşov a cerut bani europeni
Avantajele traficului adaptativ sunt în primul rând timpi de aşteptare mai mici, bazaţi pe informaţii reale din teren şi operare autonomă, fără intervenţie umană. Senzorii funcţionează de asemenea în orice condiţii meteo, iar infrastructura, odată realizată, permite dezvoltări ulterioare de management de trafic, deoarece informaţiile pot fi corelate între mai multe intersecţii.
„Acest tip de soluţie va face parte şi din viitorul proiect de management de trafic pe care Primăria l-a depus spre finanţare prin Planul Operaţional Regional, proiect care a fost acceptat spre finanţare şi pentru care aşteptăm semnarea. Este încă o soluţie Smart City implementată la Braşov, în contextul în care astfel de soluţii reprezintă viitorul în administrarea eficientă a oraşelor şi în mobilitate”, a declarat primarul Braşovului, George Scripcaru.
Autorizaţia de construire nr. 164 din 18.04.2024 şi Autorizaţia de construire nr. 166 din 18.04.2024. Se autorizează executarea lucrărilor de construire pentru „Construire două locuinţe[...]
2024-05-02 citeste mai multAnunţ de participare privind atribuirea în anul 2024 a contractelor de finanţare nerambursabilă din bugetul local al Municipiului Braşov în cadrul Programului de Finanţare Nerambursabilă[...]
2024-05-02 citeste mai multDrumarii braşoveni încearcă de aproape şase ani să resistematizeze mai multe intersecţii problemă, însă nu au reuşit să realizeze partea de proiectare, deoarece la licitaţiile derulate[...]
2024-05-02 citeste mai multUrşii le dau tot mai multe bătăi de cap autorităţilor, iar gonirea şi relocarea acestora din intravilanul localităţilor înseamnă şi o serie de costuri. Astfel, la orice intervenţie este[...]
2024-05-02 citeste mai multPentru a asigura o curăţenie corespunzătoare în mijloacele de transport în comun, dar şi în spaţiile administrative, inclusiv terminalele de transport, operatorul de transport[...]
2024-05-02 citeste mai mult
rammstein
2019-11-26 18:44:51
poate la mintea prostului!!!...asta pana la primul accident !!!... sa faca experimentul pe angajatii primariei in frunte cu tambalagiul sef..sa vedem cati mai raman !!!...oricum sunt prea multi...