Curs BNR
1 EUR = 4.9759 RON
1 USD = 4.6361 RON
1 GBP = 5.8194 RON
1 XAU = 345.2064 RON
1 AED = 1.2622 RON
1 AUD = 3.0287 RON
1 BGN = 2.5441 RON
1 BRL = 0.9058 RON
1 CAD = 3.3885 RON
1 CHF = 5.0891 RON
1 CNY = 0.6404 RON
1 CZK = 0.1977 RON
1 DKK = 0.6672 RON
1 EGP = 0.0968 RON
1 HUF = 1.2736 RON
1 INR = 0.0556 RON
1 JPY = 2.9563 RON
1 KRW = 0.3359 RON
1 MDL = 0.2606 RON
1 MXN = 0.2729 RON
1 NOK = 0.4212 RON
1 NZD = 2.7588 RON
1 PLN = 1.1508 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0496 RON
1 SEK = 0.4230 RON
1 TRY = 0.1434 RON
1 UAH = 0.1174 RON
1 XDR = 6.1122 RON
1 ZAR = 0.2481 RON
Publicat la 06 noiembrie 2019
Ier a început montarea grinzilor de beton. Dacă nu apar probleme, de la finalul anului locuitorii din zonă nu vor mai face un ocol de 40 km
Începută în toamna anului trecut, construcţia noului pod de peste râul Olt, dintre localităţile Comăna şi Crihalma, a ajuns în etapa montării grinzilor de beton care susţin tablierul. Această etapă a început marţi, iar primarul comunei, Viorel Grusea, a anunţat că „a ajutat Dumnezeu sa ajungem în acest stadiu. Astăzi (5 noiembrie – n.r.), firma constructoare, cu ajutorul unei macarale care ridică până la 500 t, a trecut la montarea grinzilor de beton. Lucrările merg bine şi, uşor-uşor, podul prinde formă”.
Lucrările de reconstrucţie a podului au demarat în octombrie anul trecut, fiind finanţate prin Compania Naţională de Investiţii. În primăvara acestui an au fost unele probleme cauzate de viituri, însă constructorul a recuperat întârzierile faţă de grafic. În aceste condiţii, în vară, primarul comunei a anunţat că „reprezentanţii constructorului au promis că din 11 decembrie se va putea circula pe acest pod, iar singurul risc în cazul în care vremea va fi neprielnică, va fi ca doar partea de finisaje, cum ar fi montarea unor balustrade, indicatoare, efectuarea de marcaje, să se efectueze anul viitor. De la final de an, comuna noastră nu va mai fi despărţită în două şi localnicii nu vor mai fi nevoiţi să facă un ocol de 40 de km (pentru a ajunge de la Crihalma la Comăna pe un traseu deviat – n.r.)”.
Podul va avea aproximativ 100 de metri şi va fi mai înalt cu 5 metri faţă de malul Oltului. Rampele necesare pentru parcurgerea acestuia se vor întinde pe o suprafaţă de aproximativ 700 de metri. Pe noul pod se va putea circula cu o viteză maximă de 60 km/h. Valoarea investiţiei este de 18,8 milioane de lei, iar finanţarea este asigurată de la bugetul de stat, prin Compania Naţională de Investiţii.
nu este nici un comentariu
Autorizaţia de construire nr. 164 din 18.04.2024 şi Autorizaţia de construire nr. 166 din 18.04.2024. Se autorizează executarea lucrărilor de construire pentru „Construire două locuinţe[...]
2024-05-02 citeste mai multAnunţ de participare privind atribuirea în anul 2024 a contractelor de finanţare nerambursabilă din bugetul local al Municipiului Braşov în cadrul Programului de Finanţare Nerambursabilă[...]
2024-05-02 citeste mai multDrumarii braşoveni încearcă de aproape şase ani să resistematizeze mai multe intersecţii problemă, însă nu au reuşit să realizeze partea de proiectare, deoarece la licitaţiile derulate[...]
2024-05-02 citeste mai multUrşii le dau tot mai multe bătăi de cap autorităţilor, iar gonirea şi relocarea acestora din intravilanul localităţilor înseamnă şi o serie de costuri. Astfel, la orice intervenţie este[...]
2024-05-02 citeste mai multPentru a asigura o curăţenie corespunzătoare în mijloacele de transport în comun, dar şi în spaţiile administrative, inclusiv terminalele de transport, operatorul de transport[...]
2024-05-02 citeste mai mult
Adaugă un comentariu