Curs BNR
1 EUR = 4.9764 RON
1 USD = 4.6687 RON
1 GBP = 5.8125 RON
1 XAU = 357.7647 RON
1 AED = 1.2712 RON
1 AUD = 2.9982 RON
1 BGN = 2.5444 RON
1 BRL = 0.8906 RON
1 CAD = 3.3943 RON
1 CHF = 5.1404 RON
1 CNY = 0.6447 RON
1 CZK = 0.1970 RON
1 DKK = 0.6669 RON
1 EGP = 0.0966 RON
1 HUF = 1.2610 RON
1 INR = 0.0559 RON
1 JPY = 3.0228 RON
1 KRW = 0.3383 RON
1 MDL = 0.2591 RON
1 MXN = 0.2704 RON
1 NOK = 0.4231 RON
1 NZD = 2.7527 RON
1 PLN = 1.1514 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0500 RON
1 SEK = 0.4259 RON
1 TRY = 0.1438 RON
1 UAH = 0.1172 RON
1 XDR = 6.1447 RON
1 ZAR = 0.2433 RON
Publicat la 01 sepembrie 2016
Acesta va asigura legătura Braşovului cu viitorul aeroport, dar şi între cartierele Bartolomeu şi Stupini
Stabilit iniţial pentru luna noiembrie, termenul de finalizare a construcţiei noului pod de pe strada Lânii, care traversează Canalul Timiş, a fost decalat. Potrivit reprezentanţilor Primăriei Braşov, lucrările sunt finalizate în proporţie de 90% şi vor fi gata în două săptămâni. Pe parcursul lucrărilor, începute în toamna anului trecut, traficul rutier a fost deviat pe rute ocolitoare, întrucât zona nu permitea amenajarea unei construcţii provizorii, aşa cum s-a procedat în cazul podului de pe strada Zizinului care, la fel, a fost demolat.
Odată cu deschiderea circulaţiei pe acest pod se va crea o nouă legătură rutieră între oraş şi viitorul aeroport. Totodată, va fi refăcută şi circulaţia pe strada Lânii, între cartierele Bartolomeu Nord şi Stupini (inclusiv accesul spre ocolitoarea municipiului).
În această perioadă, au anunţat reprezentanţii municipalităţii braşovene, se toarnă covorul asfaltic, apoi vor fi realizate marcajele rutiere, iar pe suprafeţele din beton se va aplica un strat de vopsea specială, cu rol protector.
Lungimea noului pod este de 18 m, iar lăţimea părţii carosabile de 7,8 m, la care adaugă două trotuare a câte 1,5 m fiecare. De asemenea, acesta va avea parapete pentru siguranţă auto şi de protecţie a pietonilor.
Valoarea lucrărilor este de 1,49 milioane de lei, inclusiv TVA, iar finanţarea este asigurată integral de la bugetul local.
Podul se construieşte în locul unuia mai vechi, realizat în anii ’70, care apărea în documente ca fiind o construcţie provizorie. Acesta era mai îngust decât strada nu mai îndeplinea normele de siguranţă în vigoare, astfel că autorităţile au decis demolarea lui şi construirea unuia nou.
nu este nici un comentariu
Autorizaţia de construire nr. 63 din 26.02.2024. Se autorizează executarea lucrărilor de construire pentru „Finalizarea lucrării începute în baza A.C nr. 202/07.02.2017 şi A.C.[...]
2024-04-19 citeste mai multLucrările costă 9,4 milioane lei şi vor fi realizate de firma care a modernizat „Drumul de sub munte”
2024-04-19 citeste mai multOperatorul de transport pregăteşte terenul pentru reţeaua de încărcare a autobuzelor electrice
2024-04-19 citeste mai multAdministrația actuală a Brașovului, campioană la atragerea de fonduri europene nerambursabile: Coliban a obținut 1.4 miliarde lei în 3 ani și jumătate, iar Scripcaru a obținut 577 milioane lei în 6 ani. Educația preșcolară - o adevărată prioritate pentru administrația Coliban.
2024-04-19 citeste mai multPe niciun sector din judeţul Braşov nu s-a atins pragul de 30% din lucrări
2024-04-19 citeste mai mult
Adaugă un comentariu