Curs BNR

1 EUR = 4.9764 RON

1 USD = 4.6500 RON

1 GBP = 5.8180 RON

1 XAU = 344.1075 RON

1 AED = 1.2660 RON

1 AUD = 3.0368 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.8953 RON

1 CAD = 3.3893 RON

1 CHF = 5.0964 RON

1 CNY = 0.6422 RON

1 CZK = 0.1980 RON

1 DKK = 0.6671 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2774 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9944 RON

1 KRW = 0.3380 RON

1 MDL = 0.2617 RON

1 MXN = 0.2743 RON

1 NOK = 0.4198 RON

1 NZD = 2.7572 RON

1 PLN = 1.1482 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0504 RON

1 SEK = 0.4254 RON

1 TRY = 0.1436 RON

1 UAH = 0.1175 RON

1 XDR = 6.1277 RON

1 ZAR = 0.2497 RON

Editia 8174 - 02 mai 14:13

Primăria, „la jumătate de normă”

Autor: Petra VÂRLAN

Publicat la 18 martie 2020

După declararea stării de urgenţă, programul Primăriei Braşov şi al tuturor instituţiilor subordonate se reduce la 4 ore. Doar pentru 4 tipuri de documentaţii mai este necesară deplasarea populaţiei la ghişeu

Primăria, „la jumătate de normă”
Primăria Braşov a anunţat noi măsuri pentru reducerea riscurilor de răspândire a coronavirusului, pe perioada decretării stării de urgenţă. Astfel, una dintre măsurile instituite prin dispoziţie de primar, este reducerea programului de lucru cu publicul în intervalul 8.00 - 12.00 la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, Serviciul Relaţii cu Asociaţiile de Proprietari, Serviciul Autoritate Tutelară, Serviciul de Evidenţă a Persoanei, Direcţia Fiscală, Direcţia de Asistenţă Socială.
Totodată, s-a anunţat că tichetele „Dar din suflet pentru suflet” pentru sărbătorile de Paşti se vor distribui către pensionari pe toată perioada anului.
„Pe durata stării de urgenţă, cea mai mare parte a interacţiunii cu cetăţenii se va desfăşura în mediul electronic, astfel încât să fie evitat, pe cât posibil, contactul direct între persoane. Primăria Braşov, instituţiile din subordinea CL şi societăţile aparţinând Municipalităţii vor introduce, acolo unde este posibil, pe perioada stării de urgenţă, munca la domiciliu sau în regim de telemuncă”, a anunţat primarul George Scripcaru.
Alte măsuri vizează Direcţia Fiscală din cadrul Primăriei Braşov. Astfel, casieria Direcţiei Fiscale de pe str. Lungă nr. 14 îşi va suspenda activitatea începând cu data de 18.03. Activitatea celorlalte casierii se va desfăşura conform programului 8.00 - 12.00.
Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni va asigura activitatea de preluare a solicitărilor direct de la cetăţeni pentru următoarele activităţi:
- eliberare permise de liberă trecere zilnice pentru zona istorică, centrală şi Drumul de poiană;
- depunerea documentaţiilor în vederea eliberării Autorizaţiilor de construire, certificatelor de edificare a construcţiilor, certificatelor de alipire, certificatelor de dezlipire;
- depunerea documentaţiilor pentru eliberarea Acordurilor de funcţionare pentru exerciţiile comerciale;
- depunerea documentaţiilor pentru eliberarea Aprobărilor de săpătură şi pentru obţinerea Avizelor administratorului drumurilor publice.
„Pentru celelalte solicitări, cetăţenii pot utiliza comunicarea electronică, fie utilizând aplicaţiile de pe portalul brasovcity.ro, cum ar fi cele pentru obţinerea certificatului de urbanism, pentru anunţul de începere a lucrărilor, pentru eliberarea LT-urilor sau cea pentru depunerea de sesizări şi reclamaţii, fie utilizând e-mailul cicbv@brasovcity.ro sau faxul 0268-472627”, a mai anunţat Primăria Braşov.
+1 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie