leasing@afiparkbrasov.ro leasing@afiparkbrasov.ro

Curs BNR

1 EUR = 4.7315 RON

1 USD = 4.2103 RON

1 GBP = 5.2727 RON

1 XAU = 194.9091 RON

1 AED = 1.1462 RON

1 AUD = 2.9707 RON

1 BGN = 2.4192 RON

1 BRL = 1.1322 RON

1 CAD = 3.2289 RON

1 CHF = 4.2800 RON

1 CNY = 0.6121 RON

1 CZK = 0.1852 RON

1 DKK = 0.6337 RON

1 EGP = 0.2533 RON

1 HUF = 1.4541 RON

1 INR = 0.0611 RON

1 JPY = 3.9100 RON

1 KRW = 0.3582 RON

1 MDL = 0.2395 RON

1 MXN = 0.2217 RON

1 NOK = 0.4921 RON

1 NZD = 2.8503 RON

1 PLN = 1.1115 RON

1 RSD = 0.0402 RON

1 RUB = 0.0668 RON

1 SEK = 0.4499 RON

1 TRY = 0.7453 RON

1 UAH = 0.1635 RON

1 XDR = 5.8236 RON

1 ZAR = 0.3023 RON

Editia 7009 - 19 iul 07:33

Primul oraş din România care va avea un funcţionar public virtual

Autor:

Publicat la 13 martie 2018

Primul oraş din România care va avea un funcţionar public virtual

Primul funcţionar public virtual din România, numit „Antonia”, bazat pe inteligenţa artificială, va fi lansat în 15 aprilie la Cluj. Antonia va dirija cererile online ale cetăţenilor şi îi va ajuta pe aceştia 24 de ore din 24 în rezolvarea problemelor cu municipalitatea.
„Primăria Cluj-Napoca va lansa primul functionar public virtual din România, proiect care a căpătat numele Antonia, după modelul deja foarte cunoscut la nivel mondial al Sofiei, primul robot cetăţean din lume. Până în prezent, Primăria Cluj-Napoca a implementat 47 de proceduri şi aplicaţii care pot fi încadrate în ceea ce înseamnă Cluj-Napoca Smart City, iar Antonia merge un pas mai departe în această viziune a oraşului, deschisă tehnologiei şi talentelor. Astfel, noul funcţionar virtual va avea pentru început două roluri principale, şi anume va dirija cererile online ale cetăţenilor şi îi va ajuta pe aceştia 24 de ore din 24 în interacţiunile lor cele mai frecvente cu primăria, respectiv primăriile de cartier. Pentru prima componentă, funcţionarul virtual se află în teste şi va fi disponibil şi operaţional începând cu 15 aprilie”, a declarat primarul Emil Boc.
Potrivit acestuia, Antonia va învăţa în timp parcursul optim pentru fiecare cetăţean care interacţionează cu Primăria, reducând din munca celorlalţi funcţionari publici prin redistribuirea instantă către serviciul corespunzător a cererii completate de către cetăţean.

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie