Curs BNR

1 EUR = 4.9764 RON

1 USD = 4.6500 RON

1 GBP = 5.8180 RON

1 XAU = 344.1075 RON

1 AED = 1.2660 RON

1 AUD = 3.0368 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.8953 RON

1 CAD = 3.3893 RON

1 CHF = 5.0964 RON

1 CNY = 0.6422 RON

1 CZK = 0.1980 RON

1 DKK = 0.6671 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2774 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9944 RON

1 KRW = 0.3380 RON

1 MDL = 0.2617 RON

1 MXN = 0.2743 RON

1 NOK = 0.4198 RON

1 NZD = 2.7572 RON

1 PLN = 1.1482 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0504 RON

1 SEK = 0.4254 RON

1 TRY = 0.1436 RON

1 UAH = 0.1175 RON

1 XDR = 6.1277 RON

1 ZAR = 0.2497 RON

Editia 8174 - 02 mai 08:05

Primul tren electric produs în România va circula pe ruta Bucureşti – Predeal – Braşov

Autor:

Publicat la 30 mai 2014

Primul tren electric produs în România va circula pe ruta Bucureşti – Predeal – Braşov

Infrastructura necorespunzătoare nu va permite ca Hyperion, primul tren electric produs în România, să circule pe prea multe rute din ţară. Anunţul a fost făcut de preşedintele Softronic Craiova, Ionel Ghiţă. Primul tren electric fabricat în România, Hyperion, nu va putea circula deocamdată decât pe rutele Bucureşti – Constanţa şi Bucureşti – Predeal – Braşov, din cauza infrastructurii necorespunzătoare de pe alte trasee. Totuşi, pe cele două relaţii trenul va putea atinge o viteză de până la 160 de kilometri pe oră. „Nu-l putem pune să circule pe rutele unde viteza medie este de 40 km/h”, a precizat ieri Ionel Ghiţă, preşedintele Softronic Craiova în timpul emisiunii ZF Live. Totuşi, acesta şi-a exprimat speranţa că până în anul 2020 Hyperion va putea funcţiona şi pe alte relaţii, după modernizarea sectoarelor de cale ferată.
40 de ingineri şi 50 de tehnicieni au lucrat timp de trei ani la construcţia ramei electrice. Investiţia s-a ridicat la 5 milioane de euro şi a fost obţinută de la Garanti Bank.

+0 -0

Comentarii

valeriu

2015-01-30 22:54:28


pai noi avem trenuri electrice facute la CRAIOVA de cel putin 40 ani asa este primul tren electric de viteza aven aproape toate liniile electrificate de ani de zile trebui numai sa se investeasca in terasamente daca nu s-ar deturna multe s-ar realiza!

valeriu

2015-01-30 22:45:24


totusi este o speranta ne miscam greu //cunoaste-ti cauzele

Bucur Obor

2014-05-30 08:44:06


Pe Bucuresti-Constanta si Brasov-Bucuresti viteza maxima de circulatie stabilita in prezent este de 140 km/h si nu de 160 km/h ceea ce nu inseamna de exemplu ca doi boschetari aurolaci ca DUAL sau KARPATY nu ar putea sa o suga.

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie