leasing@afiparkbrasov.ro leasing@afiparkbrasov.ro

Curs BNR

1 EUR = 4.6662 RON

1 USD = 4.0794 RON

1 GBP = 5.2488 RON

1 XAU = 160.5225 RON

1 AED = 1.1106 RON

1 AUD = 2.9650 RON

1 BGN = 2.3858 RON

1 BRL = 1.0861 RON

1 CAD = 3.0960 RON

1 CHF = 4.1096 RON

1 CNY = 0.5875 RON

1 CZK = 0.1792 RON

1 DKK = 0.6253 RON

1 EGP = 0.2278 RON

1 HUF = 1.4518 RON

1 INR = 0.0571 RON

1 JPY = 3.6268 RON

1 KRW = 0.3616 RON

1 MDL = 0.2385 RON

1 MXN = 0.2001 RON

1 NOK = 0.4807 RON

1 NZD = 2.7937 RON

1 PLN = 1.0782 RON

1 RSD = 0.0394 RON

1 RUB = 0.0621 RON

1 SEK = 0.4525 RON

1 TRY = 0.7611 RON

1 UAH = 0.1470 RON

1 XDR = 5.6614 RON

1 ZAR = 0.2901 RON

Editia 6851 - 20 noi 18:47

Prodlacta Braşov: Afacere în creştere cu 80%

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 27 aprilie 2018

Fabrica locală a vândut produse lactate de peste 20 de milioane de euro anul trecut

Prodlacta Braşov: Afacere în creştere cu 80%

Prodlacta, unul dintre cei mai mari producători de lactate de pe plan local, a avut anul trecut o cifră de afaceri de 93,7 milioane de lei (peste 20 milioane de euro), în creştere cu 80% faţă de anul precedent, arată datele din raportul admi-nistratorilor publicat pe site-ul companiei.
Prodlacta este deţinută de JLC Germany (33,1%), compania JLC din Chişinău (28,6%), statul român (4,4%), Asociaţia Salariaţilor şi Membrilor Conducerii Prodlacta (10,2%) şi alţi acţionari (23,5%).
Evoluţia businessului companiei a venit în contextul în care anul trecut conducerea Prodlacta s-a concentrat pe continuarea procesului de extindere naţională a brandului prin deschiderea de noi filiale, pe consolidarea poziţiei deţinute în filialele existente de către Prodlacta, urmărind creşterea volumului de vânzări realizat în cele trei canale de vânzare (retail tradiţional, retail modern şi reţeaua proprie de magazine).
Astfel, în luna septembrie a anului trecut, Prodlacta a reluat colaborarea cu reţeaua de hipermarketuri Auchan, mai arată raportul citat. În plus, Prodlacta a continuat să-şi extindă portofoliul de pro--duse şi a reintrat pe seg-mentul de îngheţată după şapte ani de pauză. Însă această categorie a reprezentat mai puţin de 1% din cifra de afaceri a com-paniei anul trecut. Pe de altă parte, cea mai mare contribuţie la rulajul companiei o aduc produsele lactate proaspete (28,7%), untul (26,6%) şi alte mărfuri şi servicii (26,8%).
Compania a înregistrat anul trecut un profit net de 1,45 milioane de lei, faţă de o pierdere netă de 2,49 de milioane de lei în anul anterior, mai arată datele din raportul citat.
Anul trecut, compania a achiziţionat un teren cu clădire în Blaj în vederea amenajării unui centru de colectate , un alt teren pentru construirea unui depozit, dar şi echipamente tehnologice. în 2017, la fabrica din Braşov, principalele investiţii făcute de companie au constat în modernizarea activităţii de desfacere şi în dotarea secţiilor cu echipamente noi.
Pentru anul acesta, conducerea companiei are ca principal obiectiv continuarea creşterii cifrei de afaceri şi eficientizarea costurilor. De asemenea, compania va deschide noi magazine, două puncte de lucru noi în Cluj şi Timişoara, lansarea de noi produse, dar şi dezvoltarea reţelei proprii de distribuţie naţională pentru comerţul tradiţional, mai arată datele din raportul citat.

+1 -4

Comentarii

Gerula

2018-04-27 10:35:09


Ăștia nu învață din greșeli deloc? Au mai avut magazine și le-au închis. De ce persistă în astfel de greșeli?

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie

banner promotionalbanner promotional