leasing@afiparkbrasov.ro leasing@afiparkbrasov.ro

Curs BNR

1 EUR = 4.6635 RON

1 USD = 4.1283 RON

1 GBP = 5.2853 RON

1 XAU = 160.7168 RON

1 AED = 1.1239 RON

1 AUD = 2.9984 RON

1 BGN = 2.3844 RON

1 BRL = 1.0910 RON

1 CAD = 3.1201 RON

1 CHF = 4.1007 RON

1 CNY = 0.5947 RON

1 CZK = 0.1795 RON

1 DKK = 0.6250 RON

1 EGP = 0.2299 RON

1 HUF = 1.4462 RON

1 INR = 0.0573 RON

1 JPY = 3.6394 RON

1 KRW = 0.3649 RON

1 MDL = 0.2426 RON

1 MXN = 0.2029 RON

1 NOK = 0.4852 RON

1 NZD = 2.8101 RON

1 PLN = 1.0856 RON

1 RSD = 0.0395 RON

1 RUB = 0.0619 RON

1 SEK = 0.4541 RON

1 TRY = 0.7598 RON

1 UAH = 0.1487 RON

1 XDR = 5.7006 RON

1 ZAR = 0.2889 RON

Editia 6848 - 15 noi 17:58

Produsele ecologice din Braşov vor fi promovate cu ajutorul „retoricii verbale şi vizuale”

Autor: Radu COLŢEA

Publicat la 08 iunie 2018

Fermierii vor primi şi un „caiet corporate”

Produsele ecologice din Braşov vor fi promovate cu ajutorul „retoricii verbale şi vizuale”

Agenţia Metropolitană Braşov a lansat recent o licitaţie pentru contractarea „serviciilor de promovare referitoare la crearea sau dezvoltarea lanţurilor scurte de aprovizionare cu produse alimentare ecologice şi la pieţele locale deservite de aceste lanţuri în judeţul Braşov”, un contract a cărui valoare este estimată la suma de 226.950 lei, fără TVA (270.070 lei, cu TVA). Conform documentaţiei disponibile pe platforma electronică de achiziţii publice, consultantul care va câştiga licitaţia va trebui să realizeze sau să optimizeze, dar şi să întreţină un site web prin care să fie promovare produsele ecologice din judeţ, dar şi să  realizeze şi să distribuie materiale publicitare tipărite (broşuri, bannere) referitoare la brandul local, lanţul scurt de aprovizionare şi avantajele pieţei locale.
Tot prin acest contract se va realiza şi „promovare plătită prin social media, reţeaua Google Display Network şi email marketing, dar şi pe reţeaua de socializare Facebook”.
Consultantul care va obţine acest contract va avea şi de „elaborare si predare manual de identitate vizuală, retorica verbală şi vizuală, precum şi un caiet corporate”.
Promovarea care face obiectul acestei licitaţii va consta şi în realizarea, la Braşov, a unor „standuri expoziţionale out-door cu brandul local adaptate la specificul fiecărei categorii de produs”. 

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie

banner promotionalbanner promotional