leasing@afiparkbrasov.ro leasing@afiparkbrasov.ro

Curs BNR

1 EUR = 4.6975 RON

1 USD = 4.1192 RON

1 GBP = 5.3305 RON

1 XAU = 170.2283 RON

1 AED = 1.1214 RON

1 AUD = 2.9602 RON

1 BGN = 2.4018 RON

1 BRL = 1.0983 RON

1 CAD = 3.1066 RON

1 CHF = 4.1441 RON

1 CNY = 0.6079 RON

1 CZK = 0.1837 RON

1 DKK = 0.6293 RON

1 EGP = 0.2302 RON

1 HUF = 1.4745 RON

1 INR = 0.0579 RON

1 JPY = 3.7645 RON

1 KRW = 0.3669 RON

1 MDL = 0.2402 RON

1 MXN = 0.2160 RON

1 NOK = 0.4829 RON

1 NZD = 2.7866 RON

1 PLN = 1.0943 RON

1 RSD = 0.0397 RON

1 RUB = 0.0620 RON

1 SEK = 0.4579 RON

1 TRY = 0.7696 RON

1 UAH = 0.1472 RON

1 XDR = 5.7408 RON

1 ZAR = 0.2981 RON

Editia 6951 - 22 apr 12:23

Produsele ecologice din Braşov vor fi promovate cu ajutorul „retoricii verbale şi vizuale”

Autor: Radu COLŢEA

Publicat la 08 iunie 2018

Fermierii vor primi şi un „caiet corporate”

Produsele ecologice din Braşov vor fi promovate cu ajutorul „retoricii verbale şi vizuale”

Agenţia Metropolitană Braşov a lansat recent o licitaţie pentru contractarea „serviciilor de promovare referitoare la crearea sau dezvoltarea lanţurilor scurte de aprovizionare cu produse alimentare ecologice şi la pieţele locale deservite de aceste lanţuri în judeţul Braşov”, un contract a cărui valoare este estimată la suma de 226.950 lei, fără TVA (270.070 lei, cu TVA). Conform documentaţiei disponibile pe platforma electronică de achiziţii publice, consultantul care va câştiga licitaţia va trebui să realizeze sau să optimizeze, dar şi să întreţină un site web prin care să fie promovare produsele ecologice din judeţ, dar şi să  realizeze şi să distribuie materiale publicitare tipărite (broşuri, bannere) referitoare la brandul local, lanţul scurt de aprovizionare şi avantajele pieţei locale.
Tot prin acest contract se va realiza şi „promovare plătită prin social media, reţeaua Google Display Network şi email marketing, dar şi pe reţeaua de socializare Facebook”.
Consultantul care va obţine acest contract va avea şi de „elaborare si predare manual de identitate vizuală, retorica verbală şi vizuală, precum şi un caiet corporate”.
Promovarea care face obiectul acestei licitaţii va consta şi în realizarea, la Braşov, a unor „standuri expoziţionale out-door cu brandul local adaptate la specificul fiecărei categorii de produs”. 

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie

banner promotional