leasing@afiparkbrasov.ro leasing@afiparkbrasov.ro

Curs BNR

1 EUR = 4.6605 RON

1 USD = 3.9612 RON

1 GBP = 5.2134 RON

1 XAU = 152.5446 RON

1 AED = 1.0784 RON

1 AUD = 2.8741 RON

1 BGN = 2.3829 RON

1 BRL = 0.9719 RON

1 CAD = 3.0582 RON

1 CHF = 4.0984 RON

1 CNY = 0.5763 RON

1 CZK = 0.1821 RON

1 DKK = 0.6249 RON

1 EGP = 0.2209 RON

1 HUF = 1.4381 RON

1 INR = 0.0545 RON

1 JPY = 3.5082 RON

1 KRW = 0.3549 RON

1 MDL = 0.2355 RON

1 MXN = 0.2088 RON

1 NOK = 0.4881 RON

1 NZD = 2.6356 RON

1 PLN = 1.0875 RON

1 RSD = 0.0394 RON

1 RUB = 0.0602 RON

1 SEK = 0.4491 RON

1 TRY = 0.6459 RON

1 UAH = 0.1407 RON

1 XDR = 5.5616 RON

1 ZAR = 0.2770 RON

Editia 6812 - 26 sep 14:46

Produsele ecologice din Braşov vor fi promovate cu ajutorul „retoricii verbale şi vizuale”

Autor: Radu COLŢEA

Publicat la 08 iunie 2018

Fermierii vor primi şi un „caiet corporate”

Produsele ecologice din Braşov vor fi promovate cu ajutorul „retoricii verbale şi vizuale”

Agenţia Metropolitană Braşov a lansat recent o licitaţie pentru contractarea „serviciilor de promovare referitoare la crearea sau dezvoltarea lanţurilor scurte de aprovizionare cu produse alimentare ecologice şi la pieţele locale deservite de aceste lanţuri în judeţul Braşov”, un contract a cărui valoare este estimată la suma de 226.950 lei, fără TVA (270.070 lei, cu TVA). Conform documentaţiei disponibile pe platforma electronică de achiziţii publice, consultantul care va câştiga licitaţia va trebui să realizeze sau să optimizeze, dar şi să întreţină un site web prin care să fie promovare produsele ecologice din judeţ, dar şi să  realizeze şi să distribuie materiale publicitare tipărite (broşuri, bannere) referitoare la brandul local, lanţul scurt de aprovizionare şi avantajele pieţei locale.
Tot prin acest contract se va realiza şi „promovare plătită prin social media, reţeaua Google Display Network şi email marketing, dar şi pe reţeaua de socializare Facebook”.
Consultantul care va obţine acest contract va avea şi de „elaborare si predare manual de identitate vizuală, retorica verbală şi vizuală, precum şi un caiet corporate”.
Promovarea care face obiectul acestei licitaţii va consta şi în realizarea, la Braşov, a unor „standuri expoziţionale out-door cu brandul local adaptate la specificul fiecărei categorii de produs”. 

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie

banner promotionalbanner promotionalbanner promotional