leasing@afiparkbrasov.ro leasing@afiparkbrasov.ro

Curs BNR

1 EUR = 4.6639 RON

1 USD = 4.1179 RON

1 GBP = 5.2762 RON

1 XAU = 160.9705 RON

1 AED = 1.1211 RON

1 AUD = 2.9872 RON

1 BGN = 2.3847 RON

1 BRL = 1.0882 RON

1 CAD = 3.1283 RON

1 CHF = 4.0856 RON

1 CNY = 0.5923 RON

1 CZK = 0.1794 RON

1 DKK = 0.6250 RON

1 EGP = 0.2299 RON

1 HUF = 1.4490 RON

1 INR = 0.0573 RON

1 JPY = 3.6344 RON

1 KRW = 0.3638 RON

1 MDL = 0.2415 RON

1 MXN = 0.2028 RON

1 NOK = 0.4854 RON

1 NZD = 2.8012 RON

1 PLN = 1.0838 RON

1 RSD = 0.0395 RON

1 RUB = 0.0623 RON

1 SEK = 0.4544 RON

1 TRY = 0.7682 RON

1 UAH = 0.1479 RON

1 XDR = 5.6911 RON

1 ZAR = 0.2896 RON

Editia 6849 - 16 noi 23:22

Proiectul Coresi Braşov, un exemplu pentru viitoarele dezvoltări ale francezilor de la Ceetrus

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 07 iunie 2018

Proiectul Coresi Braşov, un exemplu pentru viitoarele dezvoltări ale francezilor de la Ceetrus

Immochan, divizia imobiliară a grupului francez Auchan, şi-a schimbat denumirea în Ceetrus, marcând astfel schimbarea de viziune în ceea ce priveşte viitoarele dezvoltări imobiliare în care se va implica în ţările în care este prezent.
Având 393 de centre comerciale în întreaga lume, Ceetrus a început să construiască spaţii care integrează componenta de retail, rezidenţial, birouri şi proiecte de infrastructură. Modelul este cartierul Coresi din Braşov, unde francezii dezvoltă un proiect mixt.
Prin noua Viziune2030, aceea de a crea spaţii durabile, inteligente şi pline de viaţă, Ceetrus îşi propune să construiască şi să dezvolte „legături sociale care vor anima oraşul de mâine”.
„Oraşele se transformă pentru a răspunde nevoilor cetăţenilor şi a stilului lor de viaţă. Ţinând cont de această evoluţie, acum doi ani, Immochan a lansat un proces intern de reflecţie asupra viitorului său model de business, în care au fost implicaţi deopotrivă angajaţii şi partenerii cheie. Astfel s-a născut Viziunea2030, care exprimă noua misiune a companiei: de a construi legături între cetăţeni prin crearea de locuri durabile, inteligente şi pline de viaţă. Astfel, Immochan se transformă şi devine mult mai mult decât un dezvoltator imobiliar, devine un jucător urban global. Pentru a răspunde cu acurateţe nevoilor cetăţenilor şi particularităţilor fiecărei comunităţi, compania şi-a reconfigurat activităţile de dezvoltator, investitor şi innovator”, se arată într-un comunicat al companiei.
Pentru a începe acest nou capitol din istoria companiei şi a susţine ambiţiile sale pe termen lung, la nivel internaţional, compania a decis să-şi schimbe numele. Acest semnal de schimbare a angrenat toţi angajaţii companiei, care au participat la crearea noului nume al Immochan - Ceetrus. Acest nou brand reflectă ambiţia sa de jucător urban global.
„Sunt mândru de noul nostru brand pentru că ne defineşte perfect şi pentru că reflectă ambiţiile noastre. Pentru noi este mai mult decât o schimbare de identitate, este o schimbare de meserie. Ne dorim să fim mai mult decât un simplu dezvoltator – un urbanist societal, care contribuie la dezvoltarea comunităţilor şi oraşelor din România”, a declarat Tatian Diaconu (foto), CEO Ceetrus România.
Fiind un jucător internaţional important în domeniul imobiliar, Ceetrus se angajează, la nivel de comunitate sau oraş, să co-construiască şi să dezvolte proiecte mixte de locuinţe, birouri, hoteluri, grădiniţe, proiecte de infrastructură importante, centre culturale şi de agrement.
Fondat în 1976, Ceetrus este un dezvoltator global imobiliar, cunoscut până în iunie 2018 sub numele de Immochan. Fostă companie comercială de real estate, Ceetrus s-a transformat din 2016, pentru a deveni astăzi un dezvoltator imobiliar de proiecte mixte.

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie

banner promotionalbanner promotional