leasing@afiparkbrasov.ro leasing@afiparkbrasov.ro

Curs BNR

1 EUR = 4.6822 RON

1 USD = 4.0973 RON

1 GBP = 5.2618 RON

1 XAU = 169.8613 RON

1 AED = 1.1155 RON

1 AUD = 2.9503 RON

1 BGN = 2.3940 RON

1 BRL = 1.1077 RON

1 CAD = 3.0898 RON

1 CHF = 4.1553 RON

1 CNY = 0.6062 RON

1 CZK = 0.1833 RON

1 DKK = 0.6273 RON

1 EGP = 0.2285 RON

1 HUF = 1.4546 RON

1 INR = 0.0576 RON

1 JPY = 3.7755 RON

1 KRW = 0.3652 RON

1 MDL = 0.2383 RON

1 MXN = 0.2157 RON

1 NOK = 0.4795 RON

1 NZD = 2.7974 RON

1 PLN = 1.0912 RON

1 RSD = 0.0395 RON

1 RUB = 0.0610 RON

1 SEK = 0.4576 RON

1 TRY = 0.7529 RON

1 UAH = 0.1453 RON

1 XDR = 5.7157 RON

1 ZAR = 0.2970 RON

Editia 6884 - 16 ian 11:13

Proiectul privind reconstruirea podului de la Comăna a intrat în linie dreaptă

Autor: Radu COLŢEA

Publicat la 13 sepembrie 2018

Primarul comunei a anunţat că a început discuţiile cu constructorul

Proiectul privind reconstruirea podului de la Comăna a intrat în linie dreaptă

Primarul comunei Comăna, Viorel Grusea, a anunţat marţi, pe pagina personală de Facbook, că ieri a fost programată semnarea de către Compania Naţională de Investiţii a contractului de lucrări pentru construcţia noului unui nou pod peste râul Olt, în locul celui de lemn, distrus complet de viitură în 30 iunie. „După discuţia avuta la CNI, am luat legătura telefonic cu directorul general al firmei care va construi podul şi am stabilit ca mâine (astăzi, n.r.) să ne întâlnim în Comăna de Jos, la primărie, pentru a ne pune de acord cu toate cele necesare în vederea predării terenului pentru organizarea de şantier”, a transmis primarul pe reţeaua de socializare.
Conform datelor disponibile pe platforma electronică de achiziţii publice, valoarea estimată a lucrărilor este de 16.700.837 lei, fără TVA, 19.873.996 lei cu TVA, iar contractul va avea o durată de 48 de luni, în care este inclusă şi perioada de garanţie.
Potrivit caietului de sarcini aferent licitaţiei, durata estimată a lucrările este de 12 luni, dar nu calendaristice, având în vedere că în perioada iernii sau în alte perioade în care condiţiile meteo sunt nefavorabile, şantierul va fi suspendat.
Noul pod va fi realizat din beton, va avea o lungime de 86,60 metri şi rampe de acces cu o lungime de 640 de metri. Partea carosabilă de pe pod va avea o lăţime de 7,8 metri, iar pe rampe de 6.00 metri. De asemenea, se vor amenaja şi trotuare, cu lăţime de 1 metru. Pe noul pod se va putea circula cu o viteză maximă de 60 km/h.
De asemenea, pentru a asigura scurgerea apelor atunci când Oltul iese din matcă, între capetele podului şi digurile de apărare a localităţilor Comăna şi Crihalma se vor construi două podeţe tubulare.

+1 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie

banner promotional