Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6386 RON

1 GBP = 5.8067 RON

1 XAU = 346.8933 RON

1 AED = 1.2629 RON

1 AUD = 3.0283 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.9012 RON

1 CAD = 3.3920 RON

1 CHF = 5.0843 RON

1 CNY = 0.6401 RON

1 CZK = 0.1974 RON

1 DKK = 0.6672 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2671 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9797 RON

1 KRW = 0.3376 RON

1 MDL = 0.2601 RON

1 MXN = 0.2723 RON

1 NOK = 0.4234 RON

1 NZD = 2.7650 RON

1 PLN = 1.1532 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4274 RON

1 TRY = 0.1430 RON

1 UAH = 0.1170 RON

1 XDR = 6.1159 RON

1 ZAR = 0.2442 RON

Editia 8171 - 26 apr 15:20

Proiectul privind reconstruirea podului de la Comăna a intrat în linie dreaptă

Autor: Radu COLŢEA

Publicat la 13 sepembrie 2018

Primarul comunei a anunţat că a început discuţiile cu constructorul

Proiectul privind reconstruirea podului de la Comăna a intrat în linie dreaptă

Primarul comunei Comăna, Viorel Grusea, a anunţat marţi, pe pagina personală de Facbook, că ieri a fost programată semnarea de către Compania Naţională de Investiţii a contractului de lucrări pentru construcţia noului unui nou pod peste râul Olt, în locul celui de lemn, distrus complet de viitură în 30 iunie. „După discuţia avuta la CNI, am luat legătura telefonic cu directorul general al firmei care va construi podul şi am stabilit ca mâine (astăzi, n.r.) să ne întâlnim în Comăna de Jos, la primărie, pentru a ne pune de acord cu toate cele necesare în vederea predării terenului pentru organizarea de şantier”, a transmis primarul pe reţeaua de socializare.
Conform datelor disponibile pe platforma electronică de achiziţii publice, valoarea estimată a lucrărilor este de 16.700.837 lei, fără TVA, 19.873.996 lei cu TVA, iar contractul va avea o durată de 48 de luni, în care este inclusă şi perioada de garanţie.
Potrivit caietului de sarcini aferent licitaţiei, durata estimată a lucrările este de 12 luni, dar nu calendaristice, având în vedere că în perioada iernii sau în alte perioade în care condiţiile meteo sunt nefavorabile, şantierul va fi suspendat.
Noul pod va fi realizat din beton, va avea o lungime de 86,60 metri şi rampe de acces cu o lungime de 640 de metri. Partea carosabilă de pe pod va avea o lăţime de 7,8 metri, iar pe rampe de 6.00 metri. De asemenea, se vor amenaja şi trotuare, cu lăţime de 1 metru. Pe noul pod se va putea circula cu o viteză maximă de 60 km/h.
De asemenea, pentru a asigura scurgerea apelor atunci când Oltul iese din matcă, între capetele podului şi digurile de apărare a localităţilor Comăna şi Crihalma se vor construi două podeţe tubulare.

+1 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie