leasing@afiparkbrasov.ro leasing@afiparkbrasov.ro

Curs BNR

1 EUR = 4.6599 RON

1 USD = 4.1469 RON

1 GBP = 5.3479 RON

1 XAU = 159.6578 RON

1 AED = 1.1291 RON

1 AUD = 2.9851 RON

1 BGN = 2.3826 RON

1 BRL = 1.1008 RON

1 CAD = 3.1326 RON

1 CHF = 4.1011 RON

1 CNY = 0.5960 RON

1 CZK = 0.1795 RON

1 DKK = 0.6246 RON

1 EGP = 0.2310 RON

1 HUF = 1.4438 RON

1 INR = 0.0571 RON

1 JPY = 3.6343 RON

1 KRW = 0.3655 RON

1 MDL = 0.2434 RON

1 MXN = 0.2030 RON

1 NOK = 0.4873 RON

1 NZD = 2.7968 RON

1 PLN = 1.0833 RON

1 RSD = 0.0394 RON

1 RUB = 0.0612 RON

1 SEK = 0.4554 RON

1 TRY = 0.7525 RON

1 UAH = 0.1487 RON

1 XDR = 5.7162 RON

1 ZAR = 0.2864 RON

Editia 6846 - 13 noi 21:20

Proiectul privind reconstruirea podului de la Comăna a intrat în linie dreaptă

Autor: Radu COLŢEA

Publicat la 13 sepembrie 2018

Primarul comunei a anunţat că a început discuţiile cu constructorul

Proiectul privind reconstruirea podului de la Comăna a intrat în linie dreaptă

Primarul comunei Comăna, Viorel Grusea, a anunţat marţi, pe pagina personală de Facbook, că ieri a fost programată semnarea de către Compania Naţională de Investiţii a contractului de lucrări pentru construcţia noului unui nou pod peste râul Olt, în locul celui de lemn, distrus complet de viitură în 30 iunie. „După discuţia avuta la CNI, am luat legătura telefonic cu directorul general al firmei care va construi podul şi am stabilit ca mâine (astăzi, n.r.) să ne întâlnim în Comăna de Jos, la primărie, pentru a ne pune de acord cu toate cele necesare în vederea predării terenului pentru organizarea de şantier”, a transmis primarul pe reţeaua de socializare.
Conform datelor disponibile pe platforma electronică de achiziţii publice, valoarea estimată a lucrărilor este de 16.700.837 lei, fără TVA, 19.873.996 lei cu TVA, iar contractul va avea o durată de 48 de luni, în care este inclusă şi perioada de garanţie.
Potrivit caietului de sarcini aferent licitaţiei, durata estimată a lucrările este de 12 luni, dar nu calendaristice, având în vedere că în perioada iernii sau în alte perioade în care condiţiile meteo sunt nefavorabile, şantierul va fi suspendat.
Noul pod va fi realizat din beton, va avea o lungime de 86,60 metri şi rampe de acces cu o lungime de 640 de metri. Partea carosabilă de pe pod va avea o lăţime de 7,8 metri, iar pe rampe de 6.00 metri. De asemenea, se vor amenaja şi trotuare, cu lăţime de 1 metru. Pe noul pod se va putea circula cu o viteză maximă de 60 km/h.
De asemenea, pentru a asigura scurgerea apelor atunci când Oltul iese din matcă, între capetele podului şi digurile de apărare a localităţilor Comăna şi Crihalma se vor construi două podeţe tubulare.

+1 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie

banner promotionalbanner promotional