Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6386 RON

1 GBP = 5.8067 RON

1 XAU = 346.8933 RON

1 AED = 1.2629 RON

1 AUD = 3.0283 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.9012 RON

1 CAD = 3.3920 RON

1 CHF = 5.0843 RON

1 CNY = 0.6401 RON

1 CZK = 0.1974 RON

1 DKK = 0.6672 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2671 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9797 RON

1 KRW = 0.3376 RON

1 MDL = 0.2601 RON

1 MXN = 0.2723 RON

1 NOK = 0.4234 RON

1 NZD = 2.7650 RON

1 PLN = 1.1532 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4274 RON

1 TRY = 0.1430 RON

1 UAH = 0.1170 RON

1 XDR = 6.1159 RON

1 ZAR = 0.2442 RON

Editia 8171 - 26 apr 10:52

RAT Braşov se transformă în SC RATBV SA

Autor: Radu COLŢEA

Publicat la 12 sepembrie 2016

Acţionari sunt Municipiul Braşov şi Agenţia Metropolitnă Braşov

RAT Braşov se transformă în SC RATBV SA
Aleşii locali braşoveni au aprobat în ultima şedinţă de plen transformarea Regiei Autonome de Transport Braşov în societate comercială pe acţiuni, care se va numi SC RATBV SA Braşov. Acţionar majoritar al noii societăţi pe acţiuni este Municipiul Braşov, prin Consiliul Local, al doilea acţionar fiind Agenţia Meropolitană Braşov. 
Odată cu transformarea regiei în societate comercială pe acţiuni, consilierii locali braşoveni au votat şi Consiliul de Administraţie al acesteia, compus din cinci membri, respectiv Cristian Radu (actualul director general al RAT), Iulia Dobre (actualul director economic al RAT Braşov), Gabriel Antohe, Bogdan Năstase şi Liviu Şerban. 
 
Ce se doreşte prin transformarea RAT în societate comercială 
În momentul de faţă, potrivit studiului de oportunitate privind reorganizarea regiei, RAT Braşov are 838 de angajaţi, dintre care 764 au funcţii de execuţie, restul fiind din conducere sau administraţie. Anul trecut, din totalul veniturilor 35,2% au fost subvenţii. În parcul auto al regiei sunt 211 de autobuze şi troleibuze, dintre care 195 de autobuze şi 26 de troleibuze. La data de 1 septembrie, toate troleibuzele aveau durata de utilizare îndeplinită. 
Prin această transformare, se arată în studiul de oportunitate prezentat consilierilor locali, se va îmbunătăţi calitatea transportului în comun, dar se va asigura şi o utilizare eficientă a fondurilor publice în administrarea serviciului de transport în comun. Un alt argument prezentat în studiul de oportunitate este că prin înfiinţarea societăţii comerciale, se vor putea realiza investiţii în vederea modernizării infrastructurii tehnico-edilitare şi a parcului auto.
+1 -1

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie