Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6625 RON

1 GBP = 5.8158 RON

1 XAU = 356.8680 RON

1 AED = 1.2695 RON

1 AUD = 3.0043 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.8909 RON

1 CAD = 3.3895 RON

1 CHF = 5.1291 RON

1 CNY = 0.6441 RON

1 CZK = 0.1968 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0960 RON

1 HUF = 1.2637 RON

1 INR = 0.0558 RON

1 JPY = 3.0201 RON

1 KRW = 0.3392 RON

1 MDL = 0.2616 RON

1 MXN = 0.2750 RON

1 NOK = 0.4235 RON

1 NZD = 2.7635 RON

1 PLN = 1.1489 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0495 RON

1 SEK = 0.4281 RON

1 TRY = 0.1436 RON

1 UAH = 0.1177 RON

1 XDR = 6.1402 RON

1 ZAR = 0.2449 RON

Editia 8166 - 19 apr 20:04

RAT Braşov va colabora direct cu asociaţiile de proprietari

Autor: Radu COLȚEA

Publicat la 30 martie 2016

RAT Braşov va colabora direct cu asociaţiile de proprietari

Regia Autonomă de Transport (RAT) Braşov şi Federaţia Asociaţiilor de Proprietari au încheiat un protocol de colaborare ce are în vedere derularea în comun a unor activităţi informative prin actualizarea informaţiilor în mediile de promovare.
Scopul general al protocolului este reprezentat de dezvoltarea activităţii de comunicare şi creşterea gradului de informare a călătorilor Regiei Autonome de Transport Braşov. Federaţia Asociaţiilor de Proprietari este o asociaţie neguvernamentală, apolitică, fără scop lucrativ sau patrimonial, independentă faţă de orice instituţie de drept public sau privat din România.
Încheierea protocolului de colaborare a fost precedată de o prezentare a RAT Braşov, pe diferite componente de activitate, punându-se accent pe modul de comunicare cu membrii comunităţii locale. Astfel, au fost prezentate modalităţile prin care beneficiarii serviciului de transport public de călători din Braşov pot sesiza unele probleme apărute în desfăşurarea activităţii, respectiv circuitul intern al reclamaţiilor primite pe adresa de e-mail comunicare@ratbv.ro, pe fax, prin poştă sau la Registratură. În privinţa informării călătorilor, preşedintele Federaţiei, av. Vasile Martin, şi ceilalţi membri ai echipei de conducere au avut posibilitatea de a observa modul în care se desfăşoară activitatea în call-centerul RAT Braşov, modul de preluare şi soluţionare a cererilor.
Directorul general al RAT Braşov, ing. Cristian Radu (foto), a precizat că „încheierea acestui protocol este un nou pas important pe care îl facem pentru a asigura fluxul de informaţii, de sugestii ori reclamaţii din partea cetăţenilor Braşovului. Toate aceste date sunt importante pentru noi, în vederea îmbunătăţirii calităţii serviciului de transport public de călători. De asemenea, acest protocol ne va facilita modul de informare a călătorilor cu privire la demersurile pe care le facem pentru îmbunătăţirea calităţii serviciului, la modificările în desfăşurarea activităţii de transport, precum şi la resursele pe care le deţinem”.
 

+0 -1

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie