Curs BNR

1 EUR = 4.9759 RON

1 USD = 4.6361 RON

1 GBP = 5.8194 RON

1 XAU = 345.2064 RON

1 AED = 1.2622 RON

1 AUD = 3.0287 RON

1 BGN = 2.5441 RON

1 BRL = 0.9058 RON

1 CAD = 3.3885 RON

1 CHF = 5.0891 RON

1 CNY = 0.6404 RON

1 CZK = 0.1977 RON

1 DKK = 0.6672 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2736 RON

1 INR = 0.0556 RON

1 JPY = 2.9563 RON

1 KRW = 0.3359 RON

1 MDL = 0.2606 RON

1 MXN = 0.2729 RON

1 NOK = 0.4212 RON

1 NZD = 2.7588 RON

1 PLN = 1.1508 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0496 RON

1 SEK = 0.4230 RON

1 TRY = 0.1434 RON

1 UAH = 0.1174 RON

1 XDR = 6.1122 RON

1 ZAR = 0.2481 RON

Editia 8174 - 02 mai 17:24

RAT deschide birou de reclamaţii la capătul de linie de la Poienelor

Autor: Ionuţ DINCĂ

Publicat la 16 octombrie 2015

Braşovenii vor avea la dispoziţie şi un Call-center unde pot pune orice întrebare legată de înlocuirea biletului de hârtie cu cardul contact-less

RAT deschide birou de reclamaţii la capătul de linie de la Poienelor
RAT Braşov va deschide zilele viitoare la capătul de linie de la Poienelor un Birou de relaţii cu clienţii, care va funcţiona atât în sistem call-center, cât şi ca un clasic birou de informare şi reclamaţii, şi ar urma să asigure sprijin utilizatorilor transportului public de călători din municipiul Braşov în ceea ce priveşte utilizarea noilor sisteme de plată de tip e-ticketing. „Înfiinţarea acestui serviciu gratuit va asigura o linie de suport direct între noi, ca furnizori ai serviciului de transport şi comunitatea locală. Suntem, şi prin acest demers, mai aproape de călători, pentru ca împreună să beneficiem de avantajele survenite prin implementarea proiectului de management informatizat al transportului în comun”, a precizat directorul general al RAT Braşov, ing. Cristian Radu. Noile sisteme de taxare moderne sunt implementate prin intermediul proiectului de „Management informatizat al sistemului de transport în comun. Sistemele implementate includ tehnologii performante aplicate în domeniul transportului public urban, cum ar fi: utilizarea cardurilor contact-less pentru plata călătoriilor, automate de vânzare/încărcare carduri de transport, informarea dinamică a călătorilor în staţii etc. „Politica de management a RAT Braşov se concentrează pe livrarea unui serviciu de transport comunitar complet, în mod responsabil, la standardele de calitate ale Uniunii Europene, având la bază atât dimensiunea economică a acestuia, cât şi pe cea socială, în condiţiile promovării unei atitudini responsabile faţă de călători şi membrii comunităţii”, a subliniat directorul general al RAT Braşov. 
În cadrul acestui birou vor activa persoane formate şi specializate atât în ceea ce priveşte aplicaţiile introduse de noul sistem de ticketing, cât şi cu specificul relaţiilor cu clienţii. Obiectivele activităţii acestor angajaţi se referă la soluţionarea, în timp real sau cât mai rapid a sesizărilor, reclamaţiilor şi a sugestiilor apărute după implementarea noului sistem de ticketing, precum şi la asigurarea suportului pentru utilizatori. 
     
 
+2 -0

Comentarii

George

2015-10-16 14:14:04


Se va implementa sistemul, ca şi inexistentele camere video din autobuze, locul lor este luat de afişe autocolante "autobuz supravegheat video". În ceea ce priveşte biroul de reclamaţii este un fel de praf în ochi. RAT Bv colcăie de reclamaţii la OPC nesoluţionate. Aşa că bani furaţi şi praf în ochi aruncat la bieţii oameni. Sănătate

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie